Visa fullständig version : Hur mycket fett käkar ni per måltid/dag?
Snapphanen
2004-02-26, 13:20
Hur mycket blir det per måltid/dag (inte under deff)
King Grub
2004-02-26, 13:41
Runt 125 gram per dag. Obs: högst ungefärlig siffra. Vissa dagar mer, andra mindre.
Alcazara
2004-02-26, 15:04
Grub: Den där symbolen var en höjdare!!! Riktigt go var den!!!
Jag äter lite olika mängd fett i mina mål, minst fett i morgonmålen och mest frammåt kvällen. Ligger på 25 E% i genomsnitt per dag.
jag ligger på ca 60 gram/dag utspritt så jämnt som möjligt under dagens mål så här under deff. detta motsvarar 25E%
Grub en fråga bara..
Är det inte svårt att hålla reda på hur mycket fett det är i alla de maträtter du lagar(du verkar laga rätt mycket mat) eller kan du så mycket nu så du har bra koll ändå utan att behöva väga och kolla på internet när du fått hem en bit struts eller så?
King Grub
2004-02-28, 11:26
Originally posted by Sne
Grub en fråga bara..
Är det inte svårt att hålla reda på hur mycket fett det är i alla de maträtter du lagar(du verkar laga rätt mycket mat) eller kan du så mycket nu så du har bra koll ändå utan att behöva väga och kolla på internet när du fått hem en bit struts eller så?
Jag väger och mäter inte till vardags. Orka! Om det är frågan om något exakt recept. När jag någon gång till äventyrs gör det hamnar jag runt den siffran, och dessutom har jag mycket riktigt ett visst hum om vad det och det innehåller i bakhuvudet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.