Visa fullständig version : Gått upp 5kg på 9 dagar?
Är 176 cm lång och vägde i fredags förra veckan 59kg Idag väger jag hela 64kg. Har under veckan ätit mycket onyttigt skit. Men är det möjligt att jag gått upp 5kg på det?! Eller är det vätska som har bundits till kroppen pga jag ätit mycket kolhydrater/salt? Kommer jag tappa det mesta om jag bara börjar äta normalt igen? Tacksam för svar.
Mvh
Lance Uppercut
2013-05-12, 15:48
Vätska och bajs. Eller så är du ätargudeN.
David Brent
2013-05-12, 15:51
Var det inte exakt en sån här tråd bara för någon dag sedan eller har jag drömt?
Var det inte exakt en sån här tråd bara för någon dag sedan eller har jag drömt?
Isåfall drömde jag att jag svarade i den tråden :)
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Det stämmer, och från samma trådskapare. Någon moderator måste ha rensat tråden från oseriösa svar (mitt inkluderat) och postat om den. Oavsett vad så är det märkligt.
MathiasF
2013-05-12, 16:07
5 kg på 8 dagar?! - Kolozzeum forum
www.kolozzeum.com › Kolozzeum Webshop › Erbjudanden*
för 21 timmar sedan – Fick en chock förra fredagen då jag vägde 58,5kg. Åt som en gris ... Fick panik då jag såg att jag gått upp så mycket, trodde det skulle ta längre tid.. tjaman är ...
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=200035
Tråden är borttagen
Ehm, hur går jag ner denna överflödiga vätska då?:)
Flyttad till en seriösare del
Ehm, hur går jag ner denna överflödiga vätska då?:)
Lägg dig på ett kaloriunderskott och träna hårt. Tappade -6 kg vätska i julas efter frosseri på en vecka.
Är 176 cm lång och vägde i fredags förra veckan 59kg Idag väger jag hela 64kg. Har under veckan ätit mycket onyttigt skit. Men är det möjligt att jag gått upp 5kg på det?! Eller är det vätska som har bundits till kroppen pga jag ätit mycket kolhydrater/salt? Kommer jag tappa det mesta om jag bara börjar äta normalt igen? Tacksam för svar.
Mvh
om du inte har ätit 3888kcal i överskott varje dag så är det bara vätska, glykogen, mag och tarm innehåll.
Reaper123
2013-05-13, 08:26
MvhTvivlar rätt start på att denna överätning orsakat så mycket mer än extra bukfylla och en hel del uppbunden vätska (glykogen), som tidigare redan påpekat.
Men sen får du tänka på att vikten varierar väldigt mycket dag till dag vissa perioder och med tanke på din vikt på den längden är du mest troligt kvinna? Detta gör det ännu "värre"...
Fluktuation på vågen är min vardag =>
https://dl.dropboxusercontent.com/u/640925/kolozzeum/viktkruva2011_to_2013.PNG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/640925/kolozzeum/viktkurva130508.PNG
Tänk kcal in vs ut, inte vikt dag 1 vs dag 2. Ska du prompt kolla vikt kolla trender/snittvikter...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.