handdator

Visa fullständig version : Distriktsrekord Östra Svealand

MtotheM
2013-05-08, 20:36
Vart kan man hitta dessa, eller för den delen alla andra distrikts rekord? Jag kunde inte hitta något om dessa på styrkelyft.se och inte heller på östra svealands idrottonline sida.

Deceiver85
2013-05-09, 08:55
ÖSSFs hemsida verkar vara hopplöst ouppdaterad, så där kan det nog bli svårt att hitta nåt.

Västra Svealands distriktsrekord:
http://iof3.idrottonline.se/SvenskaStyrkelyftforbundet/ForeningDistrikt/Distrikt/VastraSvealandsStyrkelyftforbund/Distriktsrekord/

vasby
2013-05-09, 09:40
Vart kan man hitta dessa, eller för den delen alla andra distrikts rekord? Jag kunde inte hitta något om dessa på styrkelyft.se och inte heller på östra svealands idrottonline sida.

Det vore kul men aldrig hört talas om att sådan skulle finnas men alla resultat ligger ju på online.styrkelyft.se så det kanske inte skulle vara jättesvårt få ut rekord med tanke på att varken de nya viktklasserna eller KSL funnits så länge så inte så mycket data som ska gås igenom!

///

Skrivet på ajfånen

z_bumbi
2013-05-09, 09:56
En lista fanns på den förra hemsidan så kolla med distriktet om den finns kvar och vad den omfattade.

mini
2013-05-09, 10:38
Det har varit stök med inloggningen på IdrottOnline vet jag, men distriktsrekorden ska läggas upp om jag inte tjuvlyssnade fel för ett par veckor sedan.

MtotheM
2013-05-09, 13:13
Det vore kul men aldrig hört talas om att sådan skulle finnas men alla resultat ligger ju på online.styrkelyft.se så det kanske inte skulle vara jättesvårt få ut rekord med tanke på att varken de nya viktklasserna eller KSL funnits så länge så inte så mycket data som ska gås igenom!

///

Skrivet på ajfånen

Nu vet jag inte vilka kriterier som finns för att ett distriktsrekord ska räknas, men det känns som att en möjlighet vore att helt enkelt synkronisera med rankingen automatiskt.

En lista fanns på den förra hemsidan så kolla med distriktet om den finns kvar och vad den omfattade.

Jag gissar på att den listan är utdaterad (gammla viktklasserna) med tanke på skrivelsen på nya sidan:
Distriktsrekorden kommer att uppdateras efter att samtliga tävlingar 2011 är genomförda.

Som i så fall förmodligen innebär att nya sidan är mer eller mindre lika gammal som nya viktklasserna.

Det har varit stök med inloggningen på IdrottOnline vet jag, men distriktsrekorden ska läggas upp om jag inte tjuvlyssnade fel för ett par veckor sedan.

Då får jag nog vänta lite, tack :)

MtotheM
2013-07-29, 20:27
Det verkar som att sidan numera har uppdaterats, cred till dom som tog tag i det :)

http://iof3.idrottonline.se/SvenskaStyrkelyftforbundet/ForeningDistrikt/Distrikt/OstraSvealandsStyrkelyftforbund/

elvelind
2013-08-02, 21:32
varsågod :)

Tsubodai
2013-08-03, 22:02
Riktigt bra att du fixade ordning på det Elvelind:thumbup:

lei
2013-09-23, 22:34
Kul att det är uppdaterat nu!

Vi har två lyftare (bl.a. jag, även om just det inte påverkar listan något.:em:) i klubben som felaktigt är inlagda som seniorer i styrkelyft online, vet inte om sånt går att fixa i efterhand men i klassen herrar 93 klassiskt juniorer bör -om inte det slagits på SM eller så- alla distriktsrekord gå till David Samuelssons äldre bror Andreas.

Har tagit upp det med ansvariga i klubben så vi får se om det går att ändra i efterhand.

elvelind
2013-09-24, 05:08
Jag jobbar med att uppdatera scriptet så att det automatiskt borde fixa just dom problemen. jag hoppas få det rullande till DM.

lei
2013-09-24, 20:24
Härligt :)