Visa fullständig version : Vem är Batman?
knuckles
2013-05-08, 15:59
Spin-off på James Bond-tråden, tog inte med de urgamla skådespelarna.
http://screeninvasion.com/wp-content/uploads/2012/07/batman_actors.jpg
Den här gången tänker jag på den första när jag ser "Batman" framför mig. Annars Bale.
cwaOv9yJhP0
MasterChief
2013-05-08, 16:02
Valet är självklart.
http://www.frontroomcinema.com/wp-content/uploads/2011/11/754a6e87_fat-val-kilmer.jpg
Herregud för den första masken!
George Clooney är så fel som Batman, han ser alldeles för snäll och go ut.
Christian Bale får min röst.
filmjölk
2013-05-08, 16:30
Adam West ffs. Förutsatt att det är serien där det var "phaow!" "Schmack!!" "Ka-splatt!" vid slagsmålen, grå dräkt och dold homoerotisk underton mellan Batman och Robin.
Batman med Michael Keaton är de första jag såg så han känns mest Batman, men filmerna med Christian Bale är ju så herrejöstanes mycket bättre att Bale får min röst.
knuckles
2013-05-08, 16:50
Verkar som att de flesta är eniga, skulle dock vilja se de andra i mer filmer, sedan Bale började dominera har han varit med i flest filmer, de andra bara i 1 var förutom West. Håller med om att Bale är bra men gillar inte hans läspande och hans flin. Skulle vilja se Michael Keaton som Batman igen.
Verkar som att de flesta är eniga, skulle dock vilja se de andra i mer filmer, sedan Bale började dominera har han varit med i flest filmer, de andra bara i 1 var förutom West. Håller med om att Bale är bra men gillar inte hans läspande och hans flin. Skulle vilja se Michael Keaton som Batman igen.Keaton är ju med i två.
Keaton hands down. Bäst både som Batman och Bruce Wayne.
knuckles
2013-05-08, 16:55
Keaton är ju med i två.
Varför inte en tredje? Säger jag. Ge oss Keaton.
prOtotype
2013-05-08, 16:57
Michael keaton ser så muppig ut i masken. Typ som att det är en cykelhjälm och hakremmen trycker fram dubbelhakan.
Bale får min röst
Sparven från Minsk
2013-05-08, 17:06
Keaton.
Phil Heath
2013-05-08, 17:10
Bale men gillar Keaton också.
Keaton var med i den bästa batmanfilmen men Bale är heeet!
filmjölk
2013-05-08, 18:34
Jag gillar inte när Batman skall försöka vara seriöst, "mörkt", djupt etc. Det här är Batman:
nltVuSH-lQM
Keaton är en rätt skön Bruce Wayne (eftersom han har det där smågalna draget) men Bale är en mycket bättre Batman och hans filmer är förstås sju resor hetare.
eller läderlappen som de fjolligt heter på svenska
Ristretto
2013-05-08, 20:05
http://gtoss.com/wp-content/uploads/2013/03/batman-04.png
Detta är Bätmän.
Nordenator
2013-05-08, 20:39
I'm batman.
mangemani
2013-05-08, 20:48
ooh, här blev det svårare att välja jämfört med james bond.
men den snyggaste dräkten går iaf till keaton.
sen tycker jag att alla batmans som kom efter keaton perioden är lite för överdrivet oövervinnerliga. i den första batman filmen så åkte ju batman på däng i slutet och det var med nöd och näppe som han kom fram till jokern, kändes som att det var lite mer spänning där samt att det var lite mer neutralt, skurkarna hade en liten chans och kändes mer rå, men i de senare filmerna så satt man bara och gäspade, batman bara vadar sig igenom skurkarna utan några större problem och når fram till slut bossen, the end.
så min röst hamnar nog på keaton
David Brent
2013-05-08, 20:49
Bruce Wayne är det va?
Bale är riktigt stek som Batman. MEN jag tror att Clooney hade varit ännu bättre om han spelade batman i en ''mörkare'' version som Bale.
Clooney är så jävla alpha i ''From Dusk Till Dawn'', skulle vara nice att se samma attityd som Batman.
Bale, just för han är bästa skådespelaren av dom.
Bale är självklart bäst, bäst skådis, tuffast, bäst (mil före) filmer.
Men bäst batman? Vettefan. Han är så seriös. För seriös. Min röst går på Keaton även fast jag även gilla Val kilmer.
Bruce Wayne är det va?I see what you etc :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.