Logga in

Visa fullständig version : Punktförbränning

kiffe
2013-05-08, 08:39
Hej. Först vill jag bara säga att starta nya trådar är egentligen inte min grej för det ska alltid vara någon som kritiserar inlägget för att det redan finns trådar om just detta. Själv väljer jag att starta en egen eftersom den är till 100% riktad till mig.

Jag har kört deff nu i ungefär en månad och ner i vikt går jag :) jag ser stora förändringar på t.ex mage och armar men nästintill ingenting på benen och över rumpan..
Jag har relativt starka ben men det ligger allt för mycket fett på dom. Det är som att kroppen bränner över allt förutom ben och rumpa..
Fråga: Är det bara att fortsätta deffa tills benen blir mindre? Eller finns det någon annan metod som kan fungera bra i min situation?
Mvh Kiffe.

Bryggan
2013-05-08, 08:50
Is this a joke?

Snart kommer du att få 100 små tips på hur du kan snabba upp förbränningen på benen. Kör man anaerob träning och ketogen förbränning så har jag hört att man kan minska midjemåttet och få fram abs:en snabbare än definitionen kommer på benen tex. Borde ju finnas knep för "tvärtom" kan man tycka

Själv är jag inte så duktig på sånt men många här på brädan är det.

Reaper123
2013-05-08, 08:51
Mig veterligen finns det inget mirakelmedel för ditt problem, utan det är alltså fortsätta deffa och hoppas fettet släpper.

Gentiken spelar alltså in här, där dom flesta brukar ha kvar fett längst ner på magen medans vissa har det på rumpa/lår...

Bryggan
2013-05-08, 08:53
OM du inte skämtar är ett annat tips är att använda "sök" och kolla runt lite på forumet runt ämnet som intresserar dig.

Mvh

sp0941
2013-05-08, 10:01
Bara fortsätt deffa. Det kommer försvinna från lår och rumpa också. Mitt bet ligger på att det redan försvinner från dina ben och rumpa men att det inte syns lika tydligt bara.

vicarious
2013-05-08, 10:25
Bara fortsätta deffa som gäller.

blomrog
2013-05-08, 10:27
Ja punktförbränning är fastställt som myt, hittade dock detta när jag sökte för ett tag sen:

http://www.williamcopeland.se/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=4

"Biosignature". Asfränt.