Visa fullständig version : Träningsapp!
pressbyron
2013-05-04, 21:51
Tja alla kolozzeumare där ute!
Skulle vilja veta vad alla tycker skulle vara en bra app på en smartphone!
Inte någon existerande utan verkligen vad ni personligen skulle uppskatta. Självklart kan man säga saker som finns på existerande appar.
Är det räkning av kalorier som är viktig eller att på ett smidigt sätt kunna filma sig själv och kunna få tips med formen av andra personer snabbt?
Brainstorma! :D
För styrketräning skulle jag uppskatta två funktioner framförallt:
-Ett enkelt sätt att mat in rätt övning, antal sets och reps. Utan några begränsningar. Om jag t.ex sänker vikten i sista setet ska jag kunna justera detta enkelt. Vill jag lägga till en kommentar ska detta också vara möjligt. Även i efterhand.
-Presentation och sammanställning av statistik. Utveckling över tid. Maxvikter, volym, total volym, etc.
Hade varit grymt med en app som gjorde så mobilen vibrerade så mycket att det gav skitbra träning. Asså det skulle fungera ungefär som den där abtronic som fanns på TV-shop dvs. man bara lägger mobilen på magrutorna och sen vibrerar den asmycket så att man blir alldeles slut och slipper träna på en vecka.
Mina 2, som man brukar säga. :)
För styrketräning skulle jag uppskatta två funktioner framförallt:
-Ett enkelt sätt att mat in rätt övning, antal sets och reps. Utan några begränsningar. Om jag t.ex sänker vikten i sista setet ska jag kunna justera detta enkelt. Vill jag lägga till en kommentar ska detta också vara möjligt. Även i efterhand.
-Presentation och sammanställning av statistik. Utveckling över tid. Maxvikter, volym, total volym, etc.
Testa gymgoal.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.