Bubbish
2013-04-26, 22:47
Tjabba! tänkte fråga här eftersom jag inte riktigt får några vettiga svar runt om på nätet, det är så att jag får typ "håll" när jag promenerar, inget konstigt med det tänker man men alltså jag får det efter 5 minuter vilket i min värld känns helt sjukt för jag har gått i 2-3 timmar innan utan att ens bli anfådd.
Känns precis som "håll" känns på höger om magen och det försvinner direkt om jag böjjer mig framåt och kommer tillbaka nästan direkt då jag sträcker på mig.
Funderar om det är så att jag har övertränat magen eller vad det är som gör detta, jag vill inte ens konditionsträna längre för att jag kan inte köra så bra om jag inte står ihopkurad och det ger inget vidare resultat direkt.
Nån som varit med om detta?
Känns precis som "håll" känns på höger om magen och det försvinner direkt om jag böjjer mig framåt och kommer tillbaka nästan direkt då jag sträcker på mig.
Funderar om det är så att jag har övertränat magen eller vad det är som gör detta, jag vill inte ens konditionsträna längre för att jag kan inte köra så bra om jag inte står ihopkurad och det ger inget vidare resultat direkt.
Nån som varit med om detta?