Visa fullständig version : Bieber-prank, kul eller okul?
Patriarch K
2013-04-26, 15:06
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/justinbieber/article16674872.ab
Jag måste ändå säga att jag tyckte hela grejen var fantastiskt rolig, men jag tyckte samtidigt att det var otroligt elakt - men eftersom jag ogillar de där små stereotypiska bieber-tjejerna såpass mycket så bryr jag mig inte och därför övergår min åsikt till enbart 100% roligt.
en stor stark
2013-04-26, 15:09
Martin, Jacob etc är ju extremt tråkiga och tomtiga i sig tycker jag. Inte kollat på videon men känns som ett roligt prank, men att det kanske gått överstyr.
Göra narr av någon på deras bekostnad på bästa sändningstid på ett sånt planerat sätt är rätt så torftigt.
knuckles
2013-04-26, 15:17
Haha vars kan man lyssna på detta
Haha vars kan man lyssna på detta
Klicka på länken i första inlägget
http://www.reactionface.info/sites/default/files/imagecache/Node_Page/images/1314029819767.png
knuckles
2013-04-26, 15:24
Klicka på länken i första inlägget
http://www.reactionface.info/sites/default/files/imagecache/Node_Page/images/1314029819767.png
Hahahahah oj var ganska kul
SKITROLIG BILD*Hahahaha*
Förövrigt så kan man tycka att det är elakt men vafaaaan...tidningen - för det??
hanushans
2013-04-26, 15:32
Det var väl kul för alla utom för henne.
Nej, det var inte kul!
Man kan skoja och driva med många, med med horminstinna tonåringar, och kanske då speciellt beibers fans tycker jag man bör undvika eftersom dessa går runt i en sorts masspsykos.
Nej, det kändes ärligt talat inte roligt, vuxna mänskor borde ha lite bättre omdömme än att driva med barn i direktsändning.
Gabriel174
2013-04-26, 15:48
Det där var riktigt jävla osmakligt. Är glad för hennes skull att hon ändå fick gå på konserten, men "pranket" var vidrigt rent ut sagt.
Kul idé men de borde ringt till någon äldre person.
Edit: Lyssnade en gång till nu och de borde avbrutit skämtet när de märkte att hon höll på att svimma bara av att få biljetterna.
hanushans
2013-04-26, 15:51
Kul idé men de borde ringt till någon äldre person.
Hur gammal var hon?
Inte skoj synd om henne ju.
vicarious
2013-04-26, 15:56
Hur gammal är hon? Hon blev ju glad i slutet för att hon fick gå på konsert ändå.
Säkert bra för hon som blev lurad, har man så starka känslor för sin "idol" är ju något fel.
Säkert bra för hon som blev lurad, har man så starka känslor för sin "idol" är ju något fel.
Eller en fullkomligt normal tonåring.
Skuggvargen
2013-04-26, 16:44
Njae.. elakt
knuckles
2013-04-26, 16:47
Vad hade ni gjort om de ringde och sa att ni skulle få träffa Arnold?
Larvigt och skriva en artikel om det men lite småelakt var det. De borde försökt bryta lite tidigare, klart man får skämta så då.
Vad hade ni gjort om de ringde och sa att ni skulle få träffa Kwon?
Jag hade ju blivit ganska ledsen sen när det visar sig vara ett skämt :(
knuckles
2013-04-26, 17:06
Jag hade ju blivit ganska ledsen sen när det visar sig vara ett skämt :(
Precis! ;)
Viktor_Balck
2013-04-26, 17:12
Men det där måste väl för helvete vara fake.
spoonchest
2013-04-26, 17:19
Eller en fullkomligt normal tonåring.
+1.
Skämtet var över gränsen.
Fast nu vart hon ju kompenserad med biljetter till bieber, flickstackarn.
Vad hade ni gjort om de ringde och sa att ni skulle få träffa Arnold?
Hehe hade ju iof varit rätt skojj om dom ringde upp någon byggare och sa att dom skulle få träffa och träna med Arnold, lär väl bli liknande reaktion.
frambogir
2013-04-26, 17:27
Otroligt elakt och poänglöst.
Nu har jag dessutom bemödat mig med att lyssna på spektaklet...nu tror jag att det är Fake!
Bra reklam för programmet dock.
Fishtank
2013-04-26, 17:53
Nah helt okej.
De har gjort värre saker men det här var väl det som blev uppmärksammat.
Hur gammal är hon?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tycker "Beliebers" är otroligt störande men vafan var det där. Det är ungefär lika roligt som att ge folk fake-skraplotter.
Hur gammal är hon? En normal J.B-fan är runt 14-15 år skulle jag tro och i en perfekt ålder för den här typen av skämt. Den här....kvinnan skulle jag tro är runt 25 år, och en ganska dålig skådespelerska. Tonläget, inlevelsen och vissa små detaljer i vad hon sa fick mig att dra den slutsatsen.
Klart jag kan ha fel men den perfekta PR-kuppen är ju att kränka en person ur den "kränkta generationen". Strålande idé vem det nu var som kom på det!
Mä, det var ju sådana skämt man körde som sjuåring. "-Mamma, du har vunnit en miljon!"
Alltså fyfan vad dåligt. Skäms!
tommie-92
2013-04-26, 19:38
Kul som fan!
Dessutom var det ju inget barn, hon var faktiskt över 18år.
knuckles
2013-04-26, 19:54
Tycker det bara var kul för att de andra i "studion" skrattade också, trots att de sa att det var hemskt, hahaha hycklare!!
MathiasF
2013-04-26, 19:56
Aftonbladet... njä
Såna här människor förtjänar det, empati och medkänsla i all ära men det är ju bara löjligt.
Ljudklippet:
zRhAClyNP2o
knuckles
2013-04-26, 20:01
För övrigt måste hon ju hata sin bror för alltid efter det
Jockefoten
2013-04-26, 20:10
Ytterst osmakligt, förstår inte hur man kan leka med en människas känslor på detta viset. Ett barn dessutom.
Tricklew
2013-04-26, 20:28
Tycker "Beliebers" är otroligt störande men vafan var det där. Det är ungefär lika roligt som att ge folk fake-skraplotter.
Nu vet jag inte hur gammal du är, men jag kan trösta dig med att du slipper Bieber-fans när du lämnar mellan/högstadiet.
phone
eternallord
2013-04-26, 20:46
Puckat skämt om ett puckat ämne och en ännu mer puckad reaktion från en puckad tidning. Jävligt puckat, helt enkelt.
awesomooo
2013-04-26, 20:51
Alltså, dom där två fjantiga patetiska medelåldersmännen som tror att dom är 18. Tycker varken synd om bruden eller att detta var speciellt kul.
Det stackars flickebarnet är säkert ärrat för livet. Förhoppningsvis kan gå vidare i livet e
Nu vet jag inte hur gammal du är, men jag kan trösta dig med att du slipper Bieber-fans när du lämnar mellan/högstadiet.
phone
Det roliga är att det finns folk i min ålder, 19 år, som är helt galna i denna kille. Men det är ganska orelevant då det enda du ville uppnå med ditt inlägg är att vara dryg.
Tricklew
2013-04-26, 22:00
Det roliga är att det finns folk i min ålder, 19 år, som är helt galna i denna kille.
Det där är en uppenbar lögn, sluta ragga på tjejer i högstadiet.
Flickebarnet är säkert ärrat för livet. Förhoppningsvis kan hon återhämta sig efter många timmar terapi och senare i livet uppleva riktiga problem. Då kan se tillbaka på denna händelse och inse hur otroligt löjligt det är att dyrka en artist så mycket.
knuckles
2013-04-26, 22:03
finns väl de i alla åldrar som gillar honom jag menar han är ju en gobit i de flesta kvinnligas ögon
Konkelbär
2013-04-26, 22:20
http://static.someecards.com/someecards/usercards/MjAxMy0wYzgwYTg2YTQxNTg5YjRh.png
Fishtank
2013-04-26, 22:28
Är nog på din sida här Tricklew.
Inte ens hört talas om någon i närheten av min ålder som gillar Bieber.
Jag är dock 21 men still.
Är nog på din sida här Tricklew.
Inte ens hört talas om någon i närheten av min ålder som gillar Bieber.
Jag är dock 21 men still.
Om ni hade sett vilka som köper Bieber-skal till sina Iphones i butiken jag jobbar i så hade ni varit mörkrädda nu ser jag :D
Det gäller ju att hålla isär faktisk ålder och mental ålder också. Man kan ju vara "ung i sinnet" sas.
Tricklew
2013-04-26, 23:00
Om ni hade sett vilka som köper Bieber-skal till sina Iphones i butiken jag jobbar i så hade ni varit mörkrädda nu ser jag :D
Och jag har köpt en tandborste med Bieber på som spelar någon av hans taskiga låtar när den används. Få 13åriga tjejer köper saker själva.
Och jag har köpt en tandborste med Bieber på som spelar någon av hans taskiga låtar när den används.
:MrT: ... Finns detta på allvar??
Lipservice
2013-04-26, 23:06
Han har ju bevisat nånting för hela världen dock.
Man kan bli känd för ingenting.
Nåja, han är ju "söt" och sjunger bättre än de flesta. Att musiken saknar allt vad konstnärligt värde heter är ju sällan ett oöverkomligt problem.
Som artist/underhållare får Bieber tveklöst oförtjänt mycket skit.
Lipservice
2013-04-26, 23:19
Nåja, han är ju "söt" och sjunger bättre än de flesta. Att musiken saknar allt vad konstnärligt värde heter är ju sällan ett oöverkomligt problem.
Som artist/underhållare får Bieber tveklöst oförtjänt mycket skit.
Jag är söt och har 10x bättre röst än honom. Kanske skulle skaffa mig ett Youtube konto och slå på några tangenter och hoppas på det bästa.
Jag är söt och har 10x bättre röst än honom. Kanske skulle skaffa mig ett Youtube konto och slå på några tangenter och hoppas på det bästa.
Lycka till! :thumbup:
Lipservice
2013-04-26, 23:25
Lycka till! :thumbup:
Tack *facepalm*
Ristretto
2013-04-26, 23:25
eller en fullkomligt normal tonåring.
+10
Tricklew
2013-04-26, 23:38
Elvis gjorde detta för 60 år sedan, det är knappast något nytt Bieber har börjat med.
watertouch
2013-04-27, 03:24
Såg ju skiten "live" brukar växla mellan dem och nyhetsmorgon på 4an...
Dom ringer ju inte live så dem stod där o skruva sig lite och undrade hur taskiga dem var osv... Sen bestämde dem sig iaf för att spela klippet...
Själv ogillar jag Bieber och tyckte det var halvkul. Hade vart mindre kul om dom ringde mig och sa att jag fick träffa Hetfield från Metallica...
Men den där råttan Alex Schulman klipper ju skiten, dem sluta ju med att säga att hon faktiskt skulle få gå på Bieber skiten...
watertouch
2013-04-27, 03:35
phone
Bara för det så bor min granne typ 20m ifrån mig och har typ adhd och spelar musik högt med öppna fönster... Hade nån tröjja typ "im a Beliber", visste inte vem han var då. så jag läste det som "eat the beaver" ;)
Om du verkligen har bättre röst än bieber så vill jag nog höra dig sjunga.
Om du verkligen har bättre röst än bieber så vill jag nog höra dig sjunga.Du kanske ska bjuda på glass också när du ändå håller på...
http://www.youtube.com/watch?v=Ya2TlGvY6nM
Du kanske ska bjuda på glass också när du ändå håller på...
http://www.youtube.com/watch?v=Ya2TlGvY6nM
Ska det där föreställa ett argument? Ok, fint. Nu vill jag höra en sångröst som är 10 gånger bättre än Biebers.
Heddaway
2013-04-27, 09:01
Att man kan bli känd för ingenting är inget nytt fenomen i USA direkt.
Att man kan bli känd för ingenting är inget nytt fenomen i USA direkt.Hade du bott i USA hade du varit känd, jag lovar....för den perfekta böjröven!
*kissass*
Asså aftonbladet har ju varit å klippt i originalet så det låter värre, på slutet skrattade hon till och med i originalet. Aftonhoran har ju klippt det så att hon börjar böla sen slänger dom på luren direkt.
KOLLA PÅ ORIGINALET INNAN NI KOMMER MED ERA DUMMA JÄVLA ÅSIKTER..
Ungen skrattar till och med på slutet och säger men jag får väll iaf gå på konserten? Och dom bara ja det är klart du får det.. sen var det bra igen...
http://www.youtube.com/watch?v=zRhAClyNP2o
03:35 på klippet börjar det som aftonbladet klippte bort...
Hon fick 2 justin tickets värda 4000kr ganska bra betalt för det imo :)
KOLLA PÅ ORIGINALET INNAN NI KOMMER MED ERA DUMMA JÄVLA ÅSIKTER..
Take a chillpill bud.
Heddaway
2013-04-27, 09:47
Hade du bott i USA hade du varit känd, jag lovar....för den perfekta böjröven!
*kissass*
Nono, perfekt är långt borta! Ska dock lägga upp ett yt-klipp där jag kör rakmark i underkläder.
Som hennes bror betalade, inte gapflabbsradio.
Meh.. Vad är det märkvärdiga?
OnT: Givetvis är pranket okej. Försök inte ens vända det till något dåligt, tack.
Inte betalt av NRJ dock, vad jag förstår, så jag ser inte hur det kompenserar.
Jag tycker att den här typen av skämt är enbart pinsamma. Att håna någon offentligt för vilket intresse han eller hon har; det är fasoner som de flesta vuxna inte skulle acceptera hos ett småskolebarn, men som tydligen är OK när de själva gör det "på skämt". Jämför reaktionerna här när det är byggarwannabees som hånas. Pennalistfasoner.
Inte betalt av NRJ dock, vad jag förstår, så jag ser inte hur det kompenserar.
Jag tycker att den här typen av skämt är enbart pinsamma. Att håna någon offentligt för vilket intresse han eller hon har; det är fasoner som de flesta vuxna inte skulle acceptera hos ett småskolebarn, men som tydligen är OK när de själva gör det "på skämt". Jämför reaktionerna här när det är byggarwannabees som hånas. Pennalistfasoner.
Det är såklart OK att skämta och byggare. Problemet är att folk som skämtar om folk inte är beredda att bli skämtade om. Tex tjockisar som hånar byggare. Smala brudar som hånar tjockisar osv.
Skämten i sig är OK, det är upp till individerna att hantera det på ett bra sätt.
edit; Att skämta om någon sjukdom(och liknande saker) är dock inte lika smakligt (om inte individen ''förtjänar'' det)
Vi kommer inte längre än till konstaterandet att vi inte håller med varandra här, tror jag. Jag är också rätt skeptisk till att det alltid skulle vara så lätt att avgöra vem som "förtjänar" att bli skämtad om (jag undrar ju vilka sjukdomar som "förtjänar" att bli skämtade om, t.ex.). Sedan tycker jag att det är skillnad på skämt och hån.
Vi kommer inte längre än till konstaterandet att vi inte håller med varandra här, tror jag. Jag är också rätt skeptisk till att det alltid skulle vara så lätt att avgöra vem som "förtjänar" att bli skämtad om.
Jaså? Det tycker inte jag. Skämtar någon om mig skämtar jag tillbaka. Tar någon för mycket luft och hånar andra så får folk givetvis håna tillbaka, det är så det funkar.
Ett bra exempel var när min kraftigt överviktiga lärare började prata illa om byggare under en genomgång om Steroider osv. Hon gick från att informera till att i princip hålla ett hattal. Jag påpekade att hon säkerligen led av en ätstörning och att hon säkert var ''onyttigare'' än dom. Hon var även inte en bra förebild för elever och hennes barn. Hon brast ut i vrede, för att sedan börja gråta.
Jag hade inte gjort detta om hon inte började blanda in sin egna agenda i sin presentation. Elakt? Absolut. Rättvist? Damn right.
Edit; Jag är ingen byggare btw.
David_wigren
2013-04-27, 10:43
Jaså? Det tycker inte jag. Skämtar någon om mig skämtar jag tillbaka. Tar någon för mycket luft och hånar andra så får folk givetvis håna tillbaka, det är så det funkar.
Ett bra exempel var när min kraftigt överviktiga lärare började prata illa om byggare under en genomgång om Steroider osv. Hon gick från att informera till att i princip hålla ett hattal. Jag påpekade att hon säkerligen led av en ätstörning och att hon säkert var ''onyttigare'' än dom. Hon var även inte en bra förebild för elever och hennes barn. Hon brast ut i vrede, för att sedan börja gråta.
Jag hade inte gjort detta om hon inte började blanda in sin egna agenda i sin presentation. Elakt? Absolut. Rättvist? Damn right.
Edit; Jag är ingen byggare btw.
Jag vet inte om jag tycker att det var så rättvist. Det verkar som att hon höll ett "hattal" där hon generellt klankade ner på byggare som missbrukar steroider. Du kritiserade henne då personligen och klankade på hennes personliga brister. Det tycker jag är mycket hårdare än att allmänt kritisera en grupp där ingen enskild individ pekas ut.
Du var ju pinsammare än hon. I någon mån förklaras det väl av att man inte kan räkna med att tonåringar har så bra omdöme, utan gärna drattar i "amen durå!!1111!"-fällan.
Jag vet inte om jag tycker att det var så rättvist. Det verkar som att hon höll ett "hattal" där hon generellt klankade ner på byggare som missbrukar steroider. Du kritiserade henne då personligen och klankade på hennes personliga brister. Det tycker jag är mycket hårdare än att allmänt kritisera en grupp där ingen enskild individ pekas ut.
Du var ju pinsammare än hon. I någon mån förklaras det väl av att man inte kan räkna med att tonåringar har så bra omdöme, utan gärna drattar i "amen durå!!1111!"-fällan.
Hon tog upp bilder på Arnold och massa randombyggare, pekade på dom ''kolla på dom!!'' ''är det där snyggt?!'' ''Dom har störningar så dom tycker dom är små!'' ''Hur kan man göra sådär mot sina barn?'' ''Dom misshandlar sina kroppar'' och sa massa liknande saker, folk skrattade, hon uppmanade folk till det osv. Någon behövde sätta tjockisen på plats eftersom hon också säkerligen är onyttig och förtjänar frågan ''är det där snyggt?'' osv. En lärare ska akta sig för att använda sin personliga agenda i sin yrkesroll. Ger man sig in i leken, får man leken tåla.
Inga konstigheter.
Lipservice
2013-04-27, 12:48
Om du verkligen har bättre röst än bieber så vill jag nog höra dig sjunga.
Vänta så ska jag bara skaffa mig en studio och en ordentilig mick så ska du nog se att det låter bättre! :cool:
Och självklart så tog jag ju i lite när jag sa 10x, allas uppfattning om bra röst är ju helt olika med. Jag tycker ju t.ex att en riktigt grov whiskey-blues röst är det bästa som finns.
Varför detta hat mot Bieber? Han är en baws(srs)
brb pengar
brb simmar i punani
brb fans
brb aldrig jobba igen..
brb haters som gör han ännu mera känd
brb ser bra ut
Vad mer kan en man begära?
Rikard Jansson
2013-04-27, 12:52
Han är känd och rik p.g.a. hatet. Hur får det er som hatar honom så mycket att känna? Ni är själva anledningen till att han är känd.
Lipservice
2013-04-27, 12:53
Varför detta hat mot Bieber? Han är en baws(srs)
brb pengar
brb simmar i punani
brb fans
brb aldrig jobba igen..
brb haters som gör han ännu mera känd
brb ser bra ut
Vad mer kan en man begära?
Fru, barn och Svensson liv?
Fru, barn och Svensson liv?
No Thanks Jeff, pengar och oändlig punani är livets goda.
Han är känd och rik p.g.a. hatet. Hur får det er som hatar honom så mycket att känna? Ni är själva anledningen till att han är känd.
JAG HATAR BIEBER JÄVLA GAYBOY!! *Kollar alla hans youtubeklipp*
:D
Rikard Jansson
2013-04-27, 13:05
No Thanks Jeff, pengar och oändlig punani är livets goda.
Ja men eller hur^^ Samtidigt finns det ingen bättre reklam än att folk aldrig kan släppa taget. Som en viss mattant i zyzztråden t.ex.^^
Ja, det måååååste man ju göra för att hålla hatet vid liv!
Du var ju pinsammare än hon.Hur tänkte du där?
Hans röst är ju för fan visst bra? Plus att varannan tonårstjej tycker att han är ''as snygg'' gör jju han bara kändare. Så påstå inte att han inte är känd för ingenting.
Själv gillar ja inte musiken men ändå.
Hans röst är ju för fan visst bra? Plus att varannan tonårstjej tycker att han är ''as snygg'' gör jju han bara kändare. Så påstå inte att han inte är känd för ingenting.
Själv gillar ja inte musiken men ändå.
XBVXPYTzczU
CuQbHvPjcBw
:hbang:
Röda Björnen
2013-04-27, 14:38
Justin Bieber gillar jag inte, enkelt för det är inte min musiksmak! Han har gjort bra låtar men inte min sorts musik. Sen är låtarna gjorde för att attrahera tonårstjejer, inte resten.
Skämtet tyckte jag var klockrent, att en person börjar gråta över ett skämt och börjar hyperventilera gör det bara bättre. Jag fällde en tår när jag lyssnade och fick magkramp, ska vi skriva en tidnings artikel om det med ?
Är inte första gången någon gråtit under ett prank-call de har gjort, skillnaden här är att det är en tjej och Justin bieber. [Både unga tjejer med känslor och JB drar till mycket media uppmärksamhet].
Hade det varit en bieber fanboy hade det inte blivit lika mycket uppmärksamhet, Life Fact!
MVH
Lipservice
2013-04-27, 14:42
Professionellt svammel är vad det är. Politiker med musik i bakgrunden = rap (eller vad det nu heter)
Professionellt svammel är vad det är. Politiker med musik i bakgrunden = rap (eller vad det nu heter)
Absolut. Han har fortfarande talang, vilket många tyvärr glömmer bort.. Sen att han är en ''Amerikansk produkt'', det håller jag med om.
Bieber 4 lajf, cåme ät mi brå!
Rawsteel
2013-04-27, 15:19
Ja, det var grymt gjort.
Och jag personligen har inte förstått detta världshatet mot Bieber och hur vuxna människor öppet sitter i flertalet program och ordagrant mobbar en tonåring, det är riktigt vidrigt.
Jag gillar inte hans musik men inte fan sitter jag och hatar honom för det.
Det större antalet är med största förmodan skapligt avundsjuka på att killen ser både bättre ut och har en fetare plånbok än vad dom själva har.
Ja, det var grymt gjort.
Och jag personligen har inte förstått detta världshatet mot Bieber och hur vuxna människor öppet sitter i flertalet program och ordagrant mobbar en tonåring, det är riktigt vidrigt.
Jag gillar inte hans musik men inte fan sitter jag och hatar honom för det.
Det större antalet är med största förmodan skapligt avundsjuka på att killen ser både bättre ut och har en fetare plånbok än vad dom själva har.
Jag gillar egentligen inte att kalla ''haters'' avundsjuka.. Men i Biebers fall gör jag ett undantag.. Det har liksom blivit ''coolt'' att haka på anti-biebertåget osv..
Hur fan kan man hata på en grabb som får punani i enorma mängder, kosing till öronen, världskänd osv? Stek som fan ju. Genuint glad för hans skull.
Nej, jag gillar inte hans musik :>
Rawsteel
2013-04-27, 15:46
Jag gillar egentligen inte att kalla ''haters'' avundsjuka.. Men i Biebers fall gör jag ett undantag.. Det har liksom blivit ''coolt'' att haka på anti-biebertåget osv..
Hur fan kan man hata på en grabb som får punani i enorma mängder, kosing till öronen, världskänd osv? Stek som fan ju. Genuint glad för hans skull.
Nej, jag gillar inte hans musik :>
Sant.
Och hans psyke verkar vara tämligen starkt, att fortfarande palla stå på sig efter så mycket hat och mobbning är det inte många som skulle klara.
Skulle aldrig kunna vara en Bieber naturligt. Men om det hade funkat att vara en manlig Lindsey Lohan (konstant salongsberusad isf) och uppträda acceptabelt for the cash/win så. Reserverar mig dock för att att Bieber är en kronisk kolatorsk.
Bieber Bulk^
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/392563_405165786248881_1778088443_n.jpg
Lipservice
2013-04-27, 19:40
Drar han ner byxorna en cm till så kommer mannen fram. Aldrig förstått mig på häng. Det är ju ett gammalt bögknep från råskinnen i fängelset..
Drar han ner byxorna en cm till så kommer mannen fram. Aldrig förstått mig på häng. Det är ju ett gammalt bögknep från råskinnen i fängelset..
Pja, det eller ''bra resultat'' kunde du ha skrivit :>
Men som jag sa, det är OK att skämta!
Lipservice
2013-04-27, 19:49
Pja, det eller ''bra resultat'' kunde du ha skrivit :>
Kunde men gjorde inte, precis som jag inte gjort till precis alla här på Kolo.
Roligare att dra igång nåt samtalsämne istället.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.