Visa fullständig version : Present till mamma
sundilund
2013-04-26, 13:56
Nån som har bra tips på present till kvinna 50+. Är lite mer ambitiös än jag brukar vara funderar på något i stil med dessa tröjor (http://www.mona.se/dammode/troejor/), eller nåt annat klädesplagg. Hon gillar den stilen faktiskt. :) Har någon tips på "analoga" butiker som säljer liknande kläder?
Tricklew
2013-04-26, 20:31
Wii med Sonic 2, hon kan vara Tails medan du är Sonic. När Tails försöker landa så kan du hoppa och reta henne, Tails landar inte om Sonic hoppar.
phone
wii med sonic 2, hon kan vara tails medan du är sonic. När tails försöker landa så kan du hoppa och reta henne, tails landar inte om sonic hoppar.
Phone
+1
Nån som har bra tips på present till kvinna 50+. Är lite mer ambitiös än jag brukar vara funderar på något i stil med dessa tröjor (http://www.mona.se/dammode/troejor/), eller nåt annat klädesplagg. Hon gillar den stilen faktiskt. :) Har någon tips på "analoga" butiker som säljer liknande kläder?
Åh, gullig son! :) Vet du vart hon brukar köpa sina kläder? Kika bland era plastpåsar om du ser ngn loggadär kanske? "Flash", Åhlens m fl butiker har nog nåt sånt du kan hitta.
watertouch
2013-04-27, 03:04
Min present till min mor blir att betala hennes senaste tandläkarräkning på 4000... Men så har hon ju typ 30 tänder till... :smash:
watertouch
2013-04-27, 03:10
Ps. Nån som vet vart man köper "justa/skyssta" Kostymkläder till kvinnor??? Kapahl, åhlens, hennes&mourits??? Bor i STHLM...ds
Bjud henne på restaurang? Morsor vill väl alltid få umgås mer med sina barn?
spoonchest
2013-04-27, 08:42
+1 på Duran.
Vi söner brukar ta med morsan på bio. Det tycker hon är helt outstanding.
Ps. Nån som vet vart man köper "justa/skyssta" Kostymkläder till kvinnor??? Kapahl, åhlens, hennes&mourits??? Bor i STHLM...ds
HM har mycket bra. Jag har en del därifrån. Även Stockh lm på MQ.
OnT: Massage? Fotterapi? Spa?
Vad har du för budget? Till min mor brukar jag oftast köpa någon ansiktsbehandling, fotvård eller dylikt och ta med henne ut på restaurang. Det är alltid uppskattat. När hon fyllde 50 år fick hon två veckors solsemester. Det var ännu mer uppskattat.
Brukar ta med min mamma på Weekends, så får jag själv uppleva nya städer med. Win-Win :)
sundilund
2013-04-29, 08:25
Vad har du för budget? Till min mor brukar jag oftast köpa någon ansiktsbehandling, fotvård eller dylikt och ta med henne ut på restaurang. Det är alltid uppskattat. När hon fyllde 50 år fick hon två veckors solsemester. Det var ännu mer uppskattat.
Tack för tipsen! (och annan information :) ) En upplevelse som spa eller liknande är faktiskt en bra idé. Bjuda på solsemester tillåter tyvärr inte min budget i år.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.