Visa fullständig version : Flygballong i Stockholm
Hej. Jag undrar vart man till bästa pris kan finna en flygballongstur för två i Stockholm. Jag har googlat lite grann och priserna varierar en del. Det billigaste jag hittat är här: www.uppner.se/upplevelser/luftballong/luftballong - dock är det för en person. Men går väl att ordna för två och då landar priset på omkr. 2500.
http://www.upplevelse.com/luftballong-2 hittade den i samma prisklass. Dock verkar den inte ha fantastiska betyg. Någon som har någon erfarenhet?
Flög med Upp & Ner för ett par år sedan, kul att flyga, men efteråt var man tvungen att hjälp att packa ihop skiten. Ner i något jävla dike och lyfta och dra och vika medan piloten skrek på en att "ta i nu för helvete alla!!". Inte jättekul att när man är kostymklädd och vill ha en romantisk kväll.
Flög med Upp & Ner för ett par år sedan, kul att flyga, men efteråt var man tvungen att hjälp att packa ihop skiten. Ner i något jävla dike och lyfta och dra och vika medan piloten skrek på en att "ta i nu för helvete alla!!". Inte jättekul att när man är kostymklädd och vill ha en romantisk kväll.
Bara att gå därifrån. Du har fått din flygtur och betalat. Finns inget de kunde göra mer än att gapa lite.
Bara att gå därifrån. Du har fått din flygtur och betalat. Finns inget de kunde göra mer än att gapa lite.
Åh, vänta, du har ju rätt! Jag trodde att de skulle dra fram en kniv och sakta skära halsen av mig om jag inte hjälpte till, men det känna ju osannolikt nu faktiskt!
Jaha... Kanske därför den är billigare än andra luftballonger?
Är landningsstället avlägset? Annars är det ju bara att traska därifrån. Lite svårare ifall den ligger i någon skog dock :D
Jaha... Kanske därför den är billigare än andra luftballonger?
Är landningsstället avlägset? Annars är det ju bara att traska därifrån. Lite svårare ifall den ligger i någon skog dock :D
De beror på vinden, vi landade ut åt helvete i något villaområde, men de kommer med bil och kör dig tillbaka till stan.
tntballe
2013-04-25, 20:39
Åh, vänta, du har ju rätt! Jag trodde att de skulle dra fram en kniv och sakta skära halsen av mig om jag inte hjälpte till, men det känna ju osannolikt nu faktiskt!
:d
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.