Visa fullständig version : Gym i stockholm
Johnny Furu
2013-04-24, 16:10
Tjena!
E på väg till stockholm nästa vecka, månda 29:e till freda 3:e
Hade nog tänkt hinna med ett par träningspass.
Vad finns det för alternativ?
Kommer att bo på södermalm...tror jag...
Kanske nån e intresserad av ett gemensamt pass t.om. ?
hälsn. Vilsen Finne :d
Johnny Furu
2013-04-24, 19:39
Finns det inga gym i stockholm? *gah!* :)
Finns det inga gym i stockholm? *gah!* :)
Är du ute efter något särskilt gym?
Johnny Furu
2013-04-24, 19:51
Nä, nåt med vettigt engångs pris.
Johnny Furu
2013-04-28, 20:39
Imorgon kommer jag till stockholm...
Skickade mail till sats på stureplan och odenplan å frågade om jag får komma å provträna.
Finns de andra bra alternativ?
Imorgon kommer jag till stockholm...
Skickade mail till sats på stureplan och odenplan å frågade om jag får komma å provträna.
Finns de andra bra alternativ?
Var det bara EN gång du skulle träna?
Edit: Läste nu..
På Deltagym (Odenplan) får du provträna gratis sist jag var där iaf. Mycket maskiner och skit, sämre på skivstångsfronten. Finns rak och lutande bänkpress men inga tävlingsbänkar. Finns powerrack (tror jag minns rätt..) och yta för marklyft men du får inte släppa stången i golvet och inte heller använda magnesium.
Därutöver finns som sagt enormt många maskiner, hantlar, kettlebells, boxning/MMA sal.
Letar du något mer hardcore/billigt kan jag rekommendera Gullmars Gym som ligger typ 5 min promenad från Gullmarsplan T-bana. Lite källargymkänsla men finns mycket maskiner och längst ner bänkpress, squatrack (ej powerrack, dvs. inga saftey pins) och ffa. är det ingen som bryr sig om man skriker, använder magnesium och släpper massa vikt i golvet. De har gratis provträning och schysst personal samt bra öppettider.
Annars STK ute i Sundbyberg om du vill ha ett renodlat SL/OL gym.
Johnny Furu
2013-04-28, 21:17
Var det bara EN gång du skulle träna?
Edit: Läste nu..
På Deltagym (Odenplan) får du provträna gratis sist jag var där iaf. Mycket maskiner och skit, sämre på skivstångsfronten. Finns rak och lutande bänkpress men inga tävlingsbänkar. Finns powerrack (tror jag minns rätt..) och yta för marklyft men du får inte släppa stången i golvet och inte heller använda magnesium.
Därutöver finns som sagt enormt många maskiner, hantlar, kettlebells, boxning/MMA sal.
Letar du något mer hardcore/billigt kan jag rekommendera Gullmars Gym som ligger typ 5 min promenad från Gullmarsplan T-bana. Lite källargymkänsla men finns mycket maskiner och längst ner bänkpress, squatrack (ej powerrack, dvs. inga saftey pins) och ffa. är det ingen som bryr sig om man skriker, använder magnesium och släpper massa vikt i golvet. De har gratis provträning och schysst personal samt bra öppettider.
Annars STK ute i Sundbyberg om du vill ha ett renodlat SL/OL gym.
Tror de blir 1-3 pass kanske beroende på vad annat roligt jag hittar på då brorsan jobbar...
Snygga brudar e ju helt klart ett plus!
Behöver inte magnesium eller slänga vikterna, inte heller tänkte jag slå några rekord så OL/SL e inte riktigt de jag tänkte...
Snygga brudar = Sats eller Friskis o svettis =P
Finns ju Sats center överallt, om du ska bo på söder lär det finnas närmare sats center än stureplan!
man har ju alltid pro gym nere på söder det är ett anrikt gym. delta är ju också en klassiker dock är det ju några stationer bort längst gröna linjen (Odenplan).
sats medis är en ok gym där brukar man ju se lite "profiler" iofs ganska dyr engångsträning.
Johnny Furu
2013-04-28, 21:27
Snygga brudar = Sats eller Friskis o svettis =P
Finns ju Sats center överallt, om du ska bo på söder lär det finnas närmare sats center än stureplan!
Har ju hela dagarna på mej att ta mej till och från gymmet, och jag far gärna till nåt av dom större centren.
Medis, Odenplan o sen testa spårvagnshallarna är mitt förslag.
Johnny Furu
2013-04-28, 21:44
Medis, Odenplan o sen testa spårvagnshallarna är mitt förslag.
Tack ska du ha!
nu e de sen då om nån vill hänga med!
Johnny Furu
2013-04-28, 22:10
Det får bli ett pass på odenplan och ett på medborgarplatsen!
En polare hänger med!
Tror de blir 1-3 pass kanske beroende på vad annat roligt jag hittar på då brorsan jobbar...
Snygga brudar e ju helt klart ett plus!
Behöver inte magnesium eller slänga vikterna, inte heller tänkte jag slå några rekord så OL/SL e inte riktigt de jag tänkte...
Det är tacken för att man skriver ett långt och utförligt svar i en tråd med få svar..
Om brudar, läge och "högstatus" är viktiga kriterier för ett gym så kan du ju säga det på en gång så man vet vad man ska tipsa om.
2-3 pass på SATS kostar ju dessutom lika mycket som ett normalt månadskort på andra gym.
Johnny Furu
2013-04-30, 14:05
Det är tacken för att man skriver ett långt och utförligt svar i en tråd med få svar..
Om brudar, läge och "högstatus" är viktiga kriterier för ett gym så kan du ju säga det på en gång så man vet vad man ska tipsa om.
2-3 pass på SATS kostar ju dessutom lika mycket som ett normalt månadskort på andra gym.
Det råkade sej så att min gamla klasskompis som bor här hade provträningskort till SATS, därav blev valet så denna gång!
Annars hade jag nog antagligen valt Delta gym eller nåt annat.
Gullmars låter oxå intressant!
Måste testa dom två det nästa gång!
Tack för hjälpen iaf.!
Nästa resa testar jag nåt av dom gymmen!
Bump
Letar efter gym söder om söder, i närheten av gullmarsplan eller skanstull vore kanoners.. Fullgott gym med fria vikter, rackets och liknande..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.