Anvandarnamn
2013-04-18, 18:01
Hej, jag tror att jag har blivit helt förstörd av gomad, testa det i en månad, allt gick bra, gick upp 5 kilo osv men sen gjorde jag misstaget att dricka för mycket mjölk på en gång så att jag kräktes, och det var inte lite heller, kom ut igenom näsan o skit, sen dess har jag fått illamående varje gång jag har stoppat nånting i munnen och ibland kväljningar t.o.m.
Vissa dagar kan jag äta mat utan att bli illamående men jag får fortfarande nån konstig känsla i magen, typ en irritation men om jag tänker på illamåendet då så blir jag det vilket får mig att tro att det är nån placebo-psykiskt skit.
Bör jag besöka en doktor, eller vänta ännu längre och se om det går över av sig själv, nån som haft samma problem?
Tack i förhand för svar!
Vissa dagar kan jag äta mat utan att bli illamående men jag får fortfarande nån konstig känsla i magen, typ en irritation men om jag tänker på illamåendet då så blir jag det vilket får mig att tro att det är nån placebo-psykiskt skit.
Bör jag besöka en doktor, eller vänta ännu längre och se om det går över av sig själv, nån som haft samma problem?
Tack i förhand för svar!