handdator

Visa fullständig version : Förstörd av mjölk.

Anvandarnamn
2013-04-18, 18:01
Hej, jag tror att jag har blivit helt förstörd av gomad, testa det i en månad, allt gick bra, gick upp 5 kilo osv men sen gjorde jag misstaget att dricka för mycket mjölk på en gång så att jag kräktes, och det var inte lite heller, kom ut igenom näsan o skit, sen dess har jag fått illamående varje gång jag har stoppat nånting i munnen och ibland kväljningar t.o.m.

Vissa dagar kan jag äta mat utan att bli illamående men jag får fortfarande nån konstig känsla i magen, typ en irritation men om jag tänker på illamåendet då så blir jag det vilket får mig att tro att det är nån placebo-psykiskt skit.

Bör jag besöka en doktor, eller vänta ännu längre och se om det går över av sig själv, nån som haft samma problem?

Tack i förhand för svar!

zeusden1
2013-04-18, 18:24
Hur länge har det pågått?
Det låter som att du har åkt på en vanlig magsjuka.

Gpajpen
2013-04-18, 18:27
Jag spydde av dålig kinamat för 10år sen och det är fortfarande på gränsen att jag klarar att äta det idag. Tror nog 4liter mjölk/dag en längre tid kan skapa sina psykiska monster. Skippa mjölken ett tag ät annat så stabiliseras du nog.

Lachrillo
2013-04-18, 19:03
Jag drack sellerijuice ( pressad ) varje dag i några veckor sedan mådde jag jättedåligt, tycker inte om det för övrigt.. men nu får jag kväljningar bara av lukten så bara att låta bli så återställer det sig.. fast jag kommer nog aldrig dricka det igen :P