handdator

Visa fullständig version : "Bästa" BCAA?

Illustrerade mannen
2013-04-16, 21:31
Jag behövde köpa nya burk Omega3. Grundlig som jag oftast är kollade jag olika tester på nätet - mängd, pris osv. Till min förvåning visade det sig att "bäst i test" blev de som säljs på ICA! Överlägset mest prisvärd, renast, mm. Jag kan dock inte hitta något motsvarande för BCAA. Någon som har tips? OBS! Kapslar! Inte pulver!

Baronpanda
2013-04-16, 21:32
Bara kolla pris,Mängd per kapsel och hur många kapslar du får för priset sedan jämföra med andra?

mlgrufman
2013-04-16, 23:17
Bara kolla pris,Mängd per kapsel och hur många kapslar du får för priset sedan jämföra med andra?

Är väl värt att väga in förhållandet mellan de olika aminosyrorna, många har förhållandet 2:1:1 (50% leucin), vet att USPlabs BCAA har förhållandet 8:1:1 och har för mig att OneAmino eller vad den heter har 8:1:2 alt 4:1:2.

Någon som kan upplysa oss dödliga om vilket förhållande som är bäst?

Baronpanda
2013-04-16, 23:22
Är väl värt att väga in förhållandet mellan de olika aminosyrorna, många har förhållandet 2:1:1 (50% leucin), vet att USPlabs BCAA har förhållandet 8:1:1 och har för mig att OneAmino eller vad den heter har 8:1:2 alt 4:1:2.

Någon som kan upplysa oss dödliga om vilket förhållande som är bäst?

Leucin är ju den amino dom "tror" står för mesta, men alla essentiella aminosyror behövs för o fullborda ja hela processen.

4-1-1 , 175-1-1 spelar ingen roll i slutändan ta den som är billigast och mest prisvärd om du köper kapsel form för då kan du inte ta i smak etc i tanken.