handdator

Visa fullständig version : Ännu en till fråga om bulk/deff [Bilder]

waddap
2013-04-13, 21:21
Hej alla glada!

Ska fatta mig kort. Jag kör en snäll bulk atm och börjar fundera på om jag ska fortsätta eller börja ta det ännu lugnare dvs nästan balans.

175 cm lång och 72 kg, tränat snart 1 år. Bifogar bilder pre bulk och dagsform. Bilderna är i kass kvalitet men där finns iaf bilder.

* Fortsätta i samma takt dvs sikta på 200-400 kcal överskott över hela sommaren och tänka på en deff tills nästa sommar?

* Starta en deff för att bli i fin form till sommaren, finns det ens muskelmassa till de?

* Lägga mig på balans några månader?

* Någon som vill gissa fett % ?

Pre bulk bilderna är den med vit ansikte

Ha en fortsatt trevlig lördag!!

RykteT
2013-04-13, 21:29
Bygg!
Grym grund att fortsätta på.

waddap
2013-04-13, 21:31
Bygg!
Grym grund att fortsätta på.

Tack! Känns alltid bättre att höra av andra vad dom anser men då blir det förmodligen byggmode ON :hbang:

RykteT
2013-04-13, 21:43
Tack! Känns alltid bättre att höra av andra vad dom anser men då blir det förmodligen byggmode ON :hbang:
Jag ser liksom ingenting att deffa bort och att inte bygga när man ändå tränar (och inte deffar) är oförståeligt för mig (upp till en viss gräns)! :)
Kör på!

waddap
2013-04-13, 22:00
Jag ser liksom ingenting att deffa bort och att inte bygga när man ändå tränar (och inte deffar) är oförståeligt för mig (upp till en viss gräns)! :)
Kör på!

Så sant så. Har du lust att gissa min fett % ?

RykteT
2013-04-14, 10:51
Så sant så. Har du lust att gissa min fett % ?
Svårt att bedöma med det filtret och lös hud men inte högre än 15% skulle jag gissa.

KIZHEN
2013-04-16, 13:12
Svårt att bedöma med det filtret och lös hud men inte högre än 15% skulle jag gissa.

Jupp knappast mer än 15%, du skrev aldrig hur gammal du var :P Skulle nog bara bygga snällt ett bra tag till så slipper du så lång deff inför nästa sommar

waddap
2013-04-20, 18:18
Jupp knappast mer än 15%, du skrev aldrig hur gammal du var :P Skulle nog bara bygga snällt ett bra tag till så slipper du så lång deff inför nästa sommar

Är 20 vårar

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2