handdator

Visa fullständig version : Vad kostar egentligen en bänk för ett kommeriellt gym?

Klensomfan
2013-04-08, 18:36
Mitt gym har en bänk som man inte kan ställa in höjden på klykorna vilket jag tycker suger.
Jag är för kort så jag kan inte hålla tillbaks skuldrorna när jag lyfter av för då slår stången i klykan och jag kommer typ ur balans.

Mitt svar jag fick när jag frågade om dom kunde sänka klykorna på nåt vis var att det fanns dom som till och med ville ha dom högre...

Det finns inte så många andra passande gym häromkring men jag letar efter nåt annat.

Så vad skulle det kosta mitt gym med skitdyrt gymkort att köpa en ny bänk som man kan ställa in klykorna på och ännu bättre att det finns säkerhetsarmar så man inte behöver nån som passar?.

Nån som vet?

Mycket text, sorry för det.

Solros
2013-04-08, 19:06
Kör hantelpress, bli grov, klaga igen.

rogerQ
2013-04-08, 19:58
25k kanske för en ny.

MathiasF
2013-04-08, 20:15
Googlade och hittade flera för 5000-9000 inkl.

BisonLGcrew
2013-04-08, 20:49
vi köpte en jäkligt schyst tävlingsbänk med böjrack också för typ 35 tror jag och vi har 250 medlemmar... Dvs ingen som helst utgift för ett storgym. Men gym är generellt snåla. Den stora frågan är varför inga gym har tillräckligt med viktskivor. Jag tror att de inte vill ha folk som kör tungt helt enkelt, för de tar ju ingen plats och kostar NADA för ett stort gym

Mollestam
2013-04-08, 21:14
vi köpte en jäkligt schyst tävlingsbänk med böjrack också för typ 35 tror jag och vi har 250 medlemmar... Dvs ingen som helst utgift för ett storgym. Men gym är generellt snåla. Den stora frågan är varför inga gym har tillräckligt med viktskivor. Jag tror att de inte vill ha folk som kör tungt helt enkelt, för de tar ju ingen plats och kostar NADA för ett stort gym

This.

Jäkla friskis:(