Visa fullständig version : Hur många gånger i veckan ejakulerar du?
napoleon123
2013-04-04, 19:15
Frågan inkluderar både samlag och masturbation.
Albin Eriksson
2013-04-04, 19:25
Här förutsätts att folk maxar på en gång om dagen...
1 gång senaste 4 månaderna?
Här förutsätts att folk maxar på en gång om dagen...
Tyckte också det var konstigt.
7 ggr i veckan räknas alltså som en extremfrekvens?
Skulle varit nåt i stil med
0
1-2
3-4
5-8 (Många tonåringar hamnar här)
9-16 (Vissa tonåringar kanske hamnar här under delar av sitt tonårsliv)
17-32 (Här säger t om Martin Timell i "Bullen" att man inte är normal)
Kebabsås (albatross)
För att se om vi har någon med någon åkomma :P
Givetvis är såna här trådar aldrig fria från trollning men ändå :p
Det varierar ganska mycket kan vara allt från 1-2 ggr / vecka till 15-20 / vecka.
Jens.Andersson
2013-04-04, 19:37
(Här säger t om Martin Timell i "Bullen" att man inte är normal)
Hahaha, finns detta på youtube?
Hahaha, finns detta på youtube?
Nej jag hittade bara på :P
Dock misstänker jag att om en sådan fråga (är 24 ggr i veckan normalt?) hade dykit upp så hade responsen varit att "man är helt normal" och att det "som vanligt inte är personen i filmen som har skrivit brevet" :p
1 gång senaste 4 månaderna?
Laddar du?
Fredszky
2013-04-04, 19:47
Kolozzeums första kristna poll?
Nu var jag tvungen att leta upp ett klipp bara för det :P
Hoppas det inte är allt för off-topic:
qR8VDXzR49I
För alla er som är födda på 90-talet, notera att det inte är killen som har skrivit brevet som är med i filmen!
haha just ja bullen! Borde vara inne i nostalgi tråden också. Det där avsnittet var dock tragiskt på så många nivåer...
Latissimus Dorsi
2013-04-04, 19:59
Har haft veckor på lov när jag var yngre typ 14-15 då blev de mellan 20-25 gånger :D nuförtiden kanske 3.
Lasse Kongo
2013-04-04, 20:00
qR8VDXzR49I
För alla er som är födda på 90-talet, notera att det inte är killen som har skrivit brevet som är med i filmen!
Haha dra åt helvete, "jag vet inte om det går, jag har inga kondomer"
Jockefoten
2013-04-04, 20:02
Haha dra åt helvete, "jag vet inte om det går, jag har inga kondomer"
Said no guy ever.
Tyckte också det var konstigt.
7 ggr i veckan räknas alltså som en extremfrekvens?
Skulle varit nåt i stil med
0
1-2
3-4
5-8 (Många tonåringar hamnar här)
9-16 (Vissa tonåringar kanske hamnar här under delar av sitt tonårsliv)
17-32 (Här säger t om Martin Timell i "Bullen" att man inte är normal)
Kebabsås (albatross)
För att se om vi har någon med någon åkomma :P
Givetvis är såna här trådar aldrig fria från trollning men ändå :p
En god vän till mig berättade att han under tonårstiden bad till gud om att bli mindre kåt och att han var tvungen att planera sina dagar för att ha tillräcklig "egentid".
Det tycker jag har passerat gränsen för normalt.
Jag inväntar ett utlåtande från King Grub. Martin Timell är ju uppenbart ute och cyklar.
Feelgood
2013-04-04, 20:03
Nu under deff kan det skilja sig rätt så rejält, men aldrig mer än 2 gånger per vecka o då är jag snart 18 år. Runkar knappt annars heller, men känner mig lite mer sugen under bulk. 1 gång per vecka i snitt. Finns det nå samband mellan folk som runkar ofta o deras testonivåer? Tänkte på muskelbyggande
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag kör enligt det ryska "Testo reloading"-schemat med en planerat testodumpning då jag nått optimala nivåer. Funkar mycket bra.
napoleon123
2013-04-04, 20:11
Alla verkar snacka om onani. Finns det ingen i tråden som har sex?
en stor stark
2013-04-04, 20:12
Va e de?
Illustrerade mannen
2013-04-04, 20:16
Jo då! Är oerhört lyckligt gift och frun är om möjligt än mer sugen än jag... Fantastiskt sexliv nu i vuxen ålder (45 år) - i princip varje dag! Fantastiskt!
watertouch
2013-04-04, 22:13
Jo då! Är oerhört lyckligt gift och frun är om möjligt än mer sugen än jag... Fantastiskt sexliv nu i vuxen ålder (45 år) - i princip varje dag! Fantastiskt!
öhh hur blir det då... "Vänta 10min sen kör vi igen"... lr.. "KLAR".. sova.../Mmm ska ner o ta en macka sen sova, kolla tv...
watertouch
2013-04-04, 22:18
Har läst om denna så kallade "reload" perioden, som kan ta allt från 10 min till flera dar... Men jobbigt om man är mentalt "på" men fysiskt, inte...
Likaså avsaknad av Libido=sug,kåthet. Har inget med stånd att göra...lr avsaknad av detta. Mäns hormoner är jobbiga...;)
qR8VDXzR49I
Hur gick det efter brevet då. Fick du det svar du ville?
filmjölk
2013-04-04, 22:49
Jag undrar hur man skulle må av att både onanera och ha sex, och det ofta, flera ggr om dagen, men aldrig ejakulera (annat än i sömnen då) under en längre period på säg ett år? Avbryta precis innan hela tiden och konstant vara heltänd men inte få ejakulera.
Den frustrationen och energin i kombination med styrketräning tror jag hade blivit extremt effektiv. Dem gains!
Jag undrar hur man skulle må av att både onanera och ha sex, och det ofta, flera ggr om dagen, men aldrig ejakulera (annat än i sömnen då) under en längre period på säg ett år? Avbryta precis innan hela tiden och konstant vara heltänd men inte få ejakulera.
Den frustrationen och energin i kombination med styrketräning tror jag hade blivit extremt effektiv. Dem gains!
Den där tekniken har ett namn, fast man ska enbart praktisera det med oanani. Är det inte Sting som höll på med det där och påstås kunna få orgasm efter orgasm utan att ejakulera. Ska tydligen vara någon munk som lärt honom det :d
Sällan jag missar att avsluta en dag med det bästa som finns!
Samtliga tillfällen. Jag är hundraprocentig.
watertouch
2013-04-04, 23:31
Kama Sutra går väll ut på det, lr är det den med massa olika ställningar man kan göra det...
Finns nån asiatisk grej där det går ut på att inte få utlösning, för ja ni vet hur man blir som kille...
Den där tekniken har ett namn, fast man ska enbart praktisera det med oanani. Är det inte Sting som höll på med det där och påstås kunna få orgasm efter orgasm utan att ejakulera. Ska tydligen vara någon munk som lärt honom det :d
Vi killar är alldeles för sprutfixerade. Det finns ett helt spektrum mellan
slak och ståfräs... :)
Doctor Snuggles
2013-04-04, 23:58
Said no guy ever.
Said ganska många vuxna som har tillräckligt många barn redan och en förstorad prostata.
Vad som är normalt beror ju lite på sociala faktorer. De som sprutar mer än 7 gånger i veckan lär inte ha fru och små barn.
slak och ståfräs... :)
Halvbånge? Jag var med på noterna fram till sista tre orden, tänkte skriva "ja, som sexet", men nu vet jag inte vad du är inne på :Virro
slak och ståfräs... :)"Slak och ståfräs"? Du pratade om "sprutfixering" ju!
Du menar antagligen mellan ståfräs - sprut, va? Det finns alltså ett spektrum där emellan...hmmm...4 sekunder?
:laugh:
Vad som är normalt beror ju lite på sociala faktorer. De som sprutar mer än 7 gånger i veckan lär inte ha fru och små barn.
Fru och två barn 3 och 5. Jag onanerar nästan dagligen och sex utöver det, inget konstigt
mycketbrännvin
2013-04-05, 05:47
Allt mellan 10-25
Raschmus
2013-04-05, 15:44
~14
much fap
Viktor_Balck
2013-04-05, 18:03
Fru och två barn 3 och 5. Jag onanerar nästan dagligen och sex utöver det, inget konstigt
KUNG! :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.