Visa fullständig version : Komiker har slut på material? - håller DEBATT
absking19
2013-03-26, 21:46
http://www.youtube.com/watch?v=GJWWXChhjXQ
Tyckte detta var värt att dela. En ganska dålig komiker har tydligen slut på material och håller istället en debatt. Kan detta ens kallas för stand-up? Lite småkul med vissa frågor men ändå. Har en polare som alltid velat testa som inte riktigt vågar, men när man sett detta känns det som man kan göra precis vad man vill.
Såg "Toppkomiker" såg "Alex Wasim", sen stängde jag av.
absking19
2013-03-26, 21:58
Såg "Toppkomiker" såg "Alex Wasim", sen stängde jag av.
Haha jo fullt förståeligt. Ville däremot se om folk tycker detta är stand-up eller inte. Men så kan man också göra...
Lite konstigt att bli inbokad för att få göra vad som helst. Jag menar i så fall kan jag bara gå upp och intervjua en kompis och kalla mig för komiker.
Alltså vem anställer den jävla sopan? Seriöst, jag har sett 3 klipp med honom och ALLA har överträffat varandra i värdelöshet
absking19
2013-03-26, 22:09
Alltså vem anställer den jävla sopan? Seriöst, jag har sett 3 klipp med honom och ALLA har överträffat varandra i värdelöshet
Tycker frågorna i sig, speciellt den första var lite roliga, men det är liksom helt fel forum för det han gör. Det är inte stand-up. Väldigt nonchalanta vibbar man får av honom. Det passar inte riktigt som stand-up, mer teater eller nåt.
kolossal
2013-03-28, 21:00
Tycker frågorna i sig, speciellt den första var lite roliga, men det är liksom helt fel forum för det han gör. Det är inte stand-up. Väldigt nonchalanta vibbar man får av honom. Det passar inte riktigt som stand-up, mer teater eller nåt.
Haha, klart det är stand-up. Vem bestämmer vad som är stand-up? Tycker för övrigt att folk är rätt tråkiga överlag och kommer därför inte uppskatta denna typ av humor. Publiken verkade göra det denna gången dock. Har redan en tråd om killen dessutom. Tyckte det var roligare.:smash:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.