Visa fullständig version : Inköp från kolozzeum.
När ni beställer skriv ner vad ni köpt och tidigare köpt och hur nöjd ni vart med de olika produkterna.
Köpte nyss:
4kg Exell Vassle Protein jordgubb
kolozzeum T-shirt.
Köpt tidigare:
Samma protein
Eiselt kreatin
Eiselt gainer 1½ kg choklad.
Och jag är mycket nöjd med produkterna, dock blandar jag nu mer
min gainer själv. Jordgubsmaken på proteinet är som en gudagova. Man skulle kunna dricka det enbart för att det är så gott mixat med mjölk.
//Garnax
Jag ska snart beställa ett par kg Protec till har jag tänkt, börja ana botten på burken när jag slevar i till mina drinkar:(
Kan ju skriva ner min senaste beställning:
Fairing ALA 2burkar
Fairing Kreatin Booster 2burkar
Fairing Rapid Recovery 2burkar
Fairing Complete III 2kg
Fairing Sloow Carbs 4kg
Fairing Kreatin 1kg
2st Fairing T-shirts
Fairing Bars 2 lådor
Fairing slår allt!
Mvh
Edit: ALA, Boostern och Sloow Carbs hade jag aldrig testat innan...men nu kan jag säga att JA JEEEVLAR VIKKET TRYCK!!! :hbang:
Det kostar att vara på topp ;) :hbang:
Originally posted by Makk
Det kostar att vara på topp ;) :hbang:
Det är sant!
Och efter flera år i branchen så betalar man hellre ett par hundringar extra för att få toppkvalitet än att inte få det.
Kan säga så här oxå - att av dom två lådor med Fairing Bars jag fick så gav jag bort en hel låda till min gode vän Tinner i födelsedagspresent och så skickade jag iväg fem stycken bars till Mr Prankie i Umeå. Å vad jag har fått höra så tog Tinners hela låda slut på samma tid som Prankies fem stycken... :kickass:
mr.jeppe
2004-02-22, 18:54
För ett tag sedan beställde jag 5kg Protec Blåbär, 2kg Exell vanilj, 1kg Fairing kreatin.
Nöjd? Jadå, Protec var otroligt god, och kreatin verkade mer på mig än Stars kinesiska skit!
Ska nu på måndag eller tisdag beställa 10kg Exell vassle och en burk Fairng Kreatin Booster och en burk Fairing ALA. Ska bli kul att testa detta!
Håller med Jarod, betalar hellre nån hundring mer och verkligen VET att det e sjyssta grejor jag får!
Föressten Jarod...hur mycket Kreatin Booster, ALA och vanligt kreatin monohydrat kör du på och hur ofta om dagen tar du det?
jeppe--> ALA kör jag mellan två och tre caps om dagen... Inga speciella tider utan det blir ganska jämnt utspritt. Kreatin Boostern tar jag en skopa pulver i en shaker vatten på morgonen och sen ytterligare en som jag dricker under träningen. Har grymt tryck hela dagen av det.
Sen kan jag ge alla ett tips: Om ni har något proteinpulver som ni kanske inte tycker är speciellt gott - så blanda i en skopa Rapid Recovery! ALLT blir faan gott när man blandar i Recoveryn!!:hbang:
Tillägg: Det vanliga kreatinen blandar jag i ALLA mina shakers oxå....som grädde på moset. Varesig det är i Boostern eller i dom vanliga prottedrinkarna. Jag har kreatin i ALLT!
Kan även tillägga att jag dom senaste två veckorna ökat 20kg i bänken och 30kg i knäböj. :bow:
mr.jeppe
2004-02-22, 19:03
Tack Jarod! Ska bli skitkul att se om det även ger mig ett sjysst tryck!
Jag har monohydrat kreatin kvar till ca en kur. Tycker du jag ska stacka med det?
EDIT:Såg inte din ändring innan jag postade!:)
Originally posted by mr.jeppe
Tack Jarod! Ska bli skitkul att se om det även ger mig ett sjysst tryck!
Jag har monohydrat kreatin kvar till ca en kur. Tycker du jag ska stacka med det?
Givetvis ska du köra med extra kreatin. :cheers:
Originally posted by Jarod
Kan även tillägga att jag dom senaste två veckorna ökat 20kg i bänken och 30kg i knäböj. :bow:
Det känns som att jag måste gå in och styrka detta påståendet. Men Jarod har fan gjort smått fantastiska resultat den sista veckan!!! MYCKET bra gjort broder!!! I give you :thumbup: Nästa vecka kan du räkna med ytterligare 10kg i var övning, om jag får bestämma! :-)
Vänligen,,,
Petrus
muskelbyggarn
2004-02-22, 21:31
Tinner har ju bättre förutsättningar att öka än lilla danne, dels vet han nu hur han skall träna :D samt han sköter sina kosttillskott på bästa sätt, visst ibland lite avarter men det är ju trots allt gåvor :D
Vänl,,,
Tobbe
och så skickade jag iväg fem stycken bars till Mr Prankie i Umeå
Varav 1 hamnade i min mage. Delicious! :eating: :D
Jag har väl köpt ett par hundra kilo Exell.
Värst var när jag av misstag beställde 44 kg jordgubb, istf choklad. Men efter ett tag gick det ned av bara farten...
adde :love: choklad.
/adde
Originally posted by adde
Jag har väl köpt ett par hundra kilo Exell.
Värst var när jag av misstag beställde 44 kg jordgubb, istf choklad. Men efter ett tag gick det ned av bara farten...
adde :love: choklad.
/adde
Hade gett mycket för att se ditt ansiktsuttryck när det misstaget uppdagades för dig.. :laugh:
/pez
Megatuttarna
2004-02-23, 15:40
När jag testade Excells protein så ökade alla mina mått med 30 cm, armarna gick från 30 till 60, penisen från 20 till 50, bröstkorgen blev så stor att jag bara kunde gå i bar överkropp. Köp exell, köp köp köp!!!!!!!!!!!!!!!
:rolleyes:
Vic_1981
2004-02-23, 17:18
Originally posted by Megatuttarna
När jag testade Excells protein så ökade alla mina mått med 30 cm, armarna gick från 30 till 60, penisen från 20 till 50, bröstkorgen blev så stor att jag bara kunde gå i bar överkropp. Köp exell, köp köp köp!!!!!!!!!!!!!!!
:rolleyes:
din kärlek till ior ökade med 30% också :thumbup:
Min Kolozzeum beställning:
Eiselt Protec 3kg
Eiselt MaxGain4kg
Eiselt HMB 350kaps
Exell Vassle 1kg (Måste Testas!!)
Eiselt = :hbang:
Kebab-Arne
2004-03-14, 10:31
Kan ju skriva ner min senaste beställning:
----
2st Fairing T-shirts
Var finns Fairing T-shirtsarna i webshopen?
Vill också ha :cryout:
Blev 5kg protec blåbär, 7kg exell & en låda bars sist ^_^
Köpte nyss:
10 kg Exell
2 kg Eiselt Kreatin
1 st Kreatin Booster
1 st Rapid Recovery
Hur smakade Protec Blåbär?
Originally posted by Dymion
Hur smakade Protec Blåbär?
Underbart! Bästa proteinet jag käkat på lång väg!
Skön konsistens med!
En höjdare!:kickass:
Beställde:
2 Kilo Complete Protein III
3 Kilo Exell Chocklad
Varorna levererade direkt, och kom fram till Umeå på någon enstaka dag.
Visserligen så såg det ut som lådan hade förseglats av en person som var i mitten av en keto-diet, för man hade använt närmare ett halv-kilo tejp för att stänga igen lådan, som fortfarande var halvöppen eftersom lådan i fråga knappt rymde varorna jag hade beställt. På lådan stod det också "Glutamin imported from Taiwan".
Det gav ett lite dåligt förstaintryck av kolozzeums shop, men när jag kom hem med grejerna och packade upp dem, så kunde jag pusta ut när jag såg att alla varor var i utmärkt skick. De hade också skickat med de två senaste utgåvorna av exhale magasine... fast jag är lite osäkert om de använde tidningen som embalage eller om den var tänkt som goodwill :D
Originally posted by Feeble
Underbart! Bästa proteinet jag käkat på lång väg!
Skön konsistens med!
En höjdare!:kickass:
Öhh, du skojar va? Det är det äckligaste proteinet jag nånsin ätit. Och konsistensen.... klumpar klumpar klumpar. Äntligen är det slut och jag kan börja på chokladen!! Protec brukar vara bra, men inte blåbärssmaken, enligt mig.
Originally posted by Tomten
Visserligen så såg det ut som lådan hade förseglats av en person som var i mitten av en keto-diet, för man hade använt närmare ett halv-kilo tejp för att stänga igen lådan,
Någon på det lagret gillar tejp det är helt klart, mina paket har sett likadana ut nämligen. :D
Originally posted by owster
Öhh, du skojar va? Det är det äckligaste proteinet jag nånsin ätit. Och konsistensen.... klumpar klumpar klumpar. Äntligen är det slut och jag kan börja på chokladen!! Protec brukar vara bra, men inte blåbärssmaken, enligt mig.
gå å lägg dig igen va.
:thumbup: till blåbär!
Originally posted by z_bumbi
Någon på det lagret gillar tejp det är helt klart, mina paket har sett likadana ut nämligen. :D
Äh.. det blir som en julklapp.. :D
/pez
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.