Visa fullständig version : Vilket gym?
StorEric
2013-03-24, 12:09
Vad tränar folk på för gym? Kan vara lite kul att veta.
Är det underground källargym, lyxgym, sektgym (sats) etc...
Stor gymkedja. Riktiga skitstänger men av någon anledning gillar jag det ändå.
MathiasF
2013-03-24, 12:13
Lyxgym antar jag, ingen rysk kaviar men snyggt, nytt och fräscht.
StorEric
2013-03-24, 12:16
POLL fixad
MathiasF
2013-03-24, 12:17
POLL fixad
Bara de största kedjegymmen i pollen och enda alternativen är att inte träna på gym alls?
StorEric
2013-03-24, 12:21
Bara de största kedjegymmen i pollen och enda alternativen är att inte träna på gym alls?
Fixat =)
powerclub på måndagar, bara för att jag inte sagt upp medlemskapet.
STK resten av tiden.
Dyrgripen
2013-03-24, 12:22
Fääääring
nissepelle
2013-03-24, 12:23
Tränar på Sportlife. Gjort så sedan 2008.
Latissimus Dorsi
2013-03-24, 12:25
Skärholmems kommunala gym. Är så illa som fet låter :D
Skärholmems kommunala gym. Är så illa som fet låter
vart ligger detta?
bodde förr i vårberg, träna på gymmet där.
var igår till skärholmen, såg att det nu finns ett 24/7, och nån grotesk
sak brevid lidl, fittnes world eller nåsånt.
Robbmeister
2013-03-24, 12:36
Ett litet källargym. Bara den tuffa omgivningen där höjer testosteronnivån med 144.5% och skrämmer bort alla brats, discogymmare och folk med bakteriefobi.
Fastback
2013-03-24, 12:36
Är medlem på två olika "underground källargym". Sjukt mycket goare än Sportlife som man tidigare körde på! :D
Latissimus Dorsi
2013-03-24, 12:44
vart ligger detta?
bodde förr i vårberg, träna på gymmet där.
var igår till skärholmen, såg att det nu finns ett 24/7, och nån grotesk
sak brevid lidl, fittnes world eller nåsånt.
Ligger i simhallen om du vet var det ligger. Ja dom där två gymen verkar riktigt risiga :D
Ligger i simhallen om du vet var det ligger. Ja dom där två gymen verkar riktigt risiga
jo he vetja vart det är. har dock aldrig varit in på gymmet .
Ett Actic gym med bara Hammer Strength och Life Fitness utrustning :hbang:
StorEric
2013-03-24, 15:34
Ett litet källargym. Bara den tuffa omgivningen där höjer testosteronnivån med 144.5% och skrämmer bort alla brats, discogymmare och folk med bakteriefobi.
Japp.. Det är hårt i källargym. kört en hel del sådana själv.
Ett gott minne är några från de äldre gardet som rev upp ett paket nötfärs efter passet och moffade i sig.. *flex*
Annat gym och då i form av en atletklubb. Nästa allt jag vill ha på ett gym finns men det kan självklart alltid bli bättre.
Kalmars Atletklubb.
Perfekt för mig, finns massvis med skivstänger, flertal lyftarplattor, bänkpressar etc, samt tunga hantlar.
Göteborg Kraftsportklubb.
Atletklubb.
Du borde ha haft ett sådant alternativ i pollen.
Flera. Har medlemsskap på Sats och Friskis, men nästan varit på alla gym i stan och hänger gärna på och "gästtränar" om ngn jag känner tränar ngnstans. Tjejgymet i stan har billigast engångs (förutom friskis), worldclass dyrast men där finns det ofta ngn lapp man kan få med sig för gratis provträning.
StorEric
2013-03-24, 16:57
Flera. Har medlemsskap på Sats och Friskis, men nästan varit på alla gym i stan och hänger gärna på och "gästtränar" om ngn jag känner tränar ngnstans. Tjejgymet i stan har billigast engångs (förutom friskis), worldclass dyrast men där finns det ofta ngn lapp man kan få med sig för gratis provträning.
Tjejgym? Friskis?
Tjejgym? Friskis?
Glada Oxen, kostar 50 spänn både där och på "Friskis" = Friskis o Svettis (om man är medlem).
BisonLGcrew
2013-03-24, 17:22
Lappis Gym. Källargym, inge bullshit, inge svett-yoga, och den enda bodypumpen är i mina bikeps
Medlem på Actic och ett craussfeet-gym
Södra Tyngdlytnings Klubben
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.