Visa fullständig version : VAD i ....(!?) forma muskler?
Jag hittade inget vettigt ställe att kasta in denna fråga och detta klipp.
Men till frågan, vad har han gjort? Synthol, eller något liknande?
Jag är i varje fall fundersam.
QGiijVHYXXA#t=320s
edit: märkte nu att det inte gick att få så den spelas från den angivna tidpunkten. 5.21 är iallafall tiden
Antingen så fokuserar han sjukt mycket på att hålla posen, eller så har han gjort något skumt.
Prova på dig själv, provade just och det går ju nästan att göra likadant, lågt fett, bra ljus på det så blir det nog sådär!
Ah, såg inte att man skulle kika vid en specifik tid. Det ser helt mongo ut :D
Prova på dig själv, provade just och det går ju nästan att göra likadant, lågt fett, bra ljus på det så blir det nog sådär!
Jo men vad är det som formas då (I videon)? Lär ju knappast vara muskulatur.
jag provade också nyss woody! blev väldigt förvånad att det funkade haha. tack för de andra svaren hur som helst!
Sheogorath
2013-03-20, 21:10
Jo men vad är det som formas då (I videon)? Lär ju knappast vara muskulatur.
Varför inte? Tryck in fingrarna i en blodig biff och se vad som händer.
Det där är väl ändå en typisk syntholeffekt? Oavsett om det går att få en liknande effekt utan...
Om någon faktiskt lyckas med detta så lägg upp en video.
Sheogorath
2013-03-20, 21:23
Det där är väl ändå en typisk syntholeffekt? Oavsett om det går att få en liknande effekt utan...
Nej det tror jag inte. Det där ser ut som en rejält pumpig och deffad biceps och inget annat. Jag kunde göra det där med min arm när jag var som mest deffad i somras. Synd att jag inte filmade det. Men jag var väl för cool för det antar jag.
Dyrgripen
2013-03-20, 21:24
Funka inte på mig, men å andra sidan så har jag knappt nå biceps, alls.
Funka inte på mig, men å andra sidan så har jag knappt nå biceps, alls.
Det lär nog krävas en del massa för att få effekten, lär ju inte bli mycket avtryck i en lövbiff :)
Dyrgripen
2013-03-20, 21:54
Det lär nog krävas en del massa för att få effekten, lär ju inte bli mycket avtryck i en lövbiff :)
Lövbiff :laugh:
Varför inte? Tryck in fingrarna i en blodig biff och se vad som händer.
Det är ju inte levande vävnad. Muskeln är ju i statisk kontraktion när effekten uppstår. Inte kommer fibrerna att ligga slingrandes upp och ner som en sinuskurva när där en anspänning i muskeln.
Edit: Ah vid en extra granskning ser det ut som där inte behöver vara någon kontraktion. Han kan vara avslappnad i muskeln (men med pump) och då känns det lättare att förstå.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.