kalle125
2013-03-13, 21:03
Hej det är nu så att jag skall deeffa, väger 67 kg och är runt 170-171 cm lång.
Har vägt 80 kg förut, har rasat i vikt ganska snabbt och nu har jag det dära sista på brösten, insida lår och magen.... är dock smal i ansiktet osv. Brukar köra periodisk fasta 20:00-12:00 varje dag förutom onsdagar men märker att det inte hjälper mer och tänker börja med vanlig deff istället.
Frukost : Havregryn 1DL 1 Tesked jordgubbssylt
Lunch : Det skolan erbjuder dock ingen potatis ris eller pasta
Efter skolan : Hem och äta något vet inte vad ( hjälp )
Efter jag ätit det ovan tar jag min pwo
Efter gym : räk/tonfisksallad eller en bakad potatis med ca 150g kyckling
Mitt kroppsfett är runt 16% då jag har MYCKET skinn........ Funderar på att få i mig ca 1700 kcal om dagen.
Har aldrig varit deffad förut eller något, alltid varit tjock så ni vet dethära med fettceller osv. har 2-3 månader på mig att få fram magrutorna och BORT MED FETTET PÅ BRÖSTEN vilket jag hatar så jävla mycket -,- skäms över det.
Beach 2013, come at me bro.
Har vägt 80 kg förut, har rasat i vikt ganska snabbt och nu har jag det dära sista på brösten, insida lår och magen.... är dock smal i ansiktet osv. Brukar köra periodisk fasta 20:00-12:00 varje dag förutom onsdagar men märker att det inte hjälper mer och tänker börja med vanlig deff istället.
Frukost : Havregryn 1DL 1 Tesked jordgubbssylt
Lunch : Det skolan erbjuder dock ingen potatis ris eller pasta
Efter skolan : Hem och äta något vet inte vad ( hjälp )
Efter jag ätit det ovan tar jag min pwo
Efter gym : räk/tonfisksallad eller en bakad potatis med ca 150g kyckling
Mitt kroppsfett är runt 16% då jag har MYCKET skinn........ Funderar på att få i mig ca 1700 kcal om dagen.
Har aldrig varit deffad förut eller något, alltid varit tjock så ni vet dethära med fettceller osv. har 2-3 månader på mig att få fram magrutorna och BORT MED FETTET PÅ BRÖSTEN vilket jag hatar så jävla mycket -,- skäms över det.
Beach 2013, come at me bro.