handdator

Visa fullständig version : hjälp mig med min deff :)

kalle125
2013-03-13, 21:03
Hej det är nu så att jag skall deeffa, väger 67 kg och är runt 170-171 cm lång.

Har vägt 80 kg förut, har rasat i vikt ganska snabbt och nu har jag det dära sista på brösten, insida lår och magen.... är dock smal i ansiktet osv. Brukar köra periodisk fasta 20:00-12:00 varje dag förutom onsdagar men märker att det inte hjälper mer och tänker börja med vanlig deff istället.

Frukost : Havregryn 1DL 1 Tesked jordgubbssylt

Lunch : Det skolan erbjuder dock ingen potatis ris eller pasta

Efter skolan : Hem och äta något vet inte vad ( hjälp )

Efter jag ätit det ovan tar jag min pwo

Efter gym : räk/tonfisksallad eller en bakad potatis med ca 150g kyckling

Mitt kroppsfett är runt 16% då jag har MYCKET skinn........ Funderar på att få i mig ca 1700 kcal om dagen.

Har aldrig varit deffad förut eller något, alltid varit tjock så ni vet dethära med fettceller osv. har 2-3 månader på mig att få fram magrutorna och BORT MED FETTET PÅ BRÖSTEN vilket jag hatar så jävla mycket -,- skäms över det.
Beach 2013, come at me bro.

Provrörsbarn
2013-03-13, 23:08
Hej det är nu så att jag skall deeffa, väger 67 kg och är runt 170-171 cm lång.

Har vägt 80 kg förut, har rasat i vikt ganska snabbt och nu har jag det dära sista på brösten, insida lår och magen.... är dock smal i ansiktet osv. Brukar köra periodisk fasta 20:00-12:00 varje dag förutom onsdagar men märker att det inte hjälper mer och tänker börja med vanlig deff istället.

Frukost : Havregryn 1DL 1 Tesked jordgubbssylt

Lunch : Det skolan erbjuder dock ingen potatis ris eller pasta

Efter skolan : Hem och äta något vet inte vad ( hjälp )

Efter jag ätit det ovan tar jag min pwo

Efter gym : räk/tonfisksallad eller en bakad potatis med ca 150g kyckling

Mitt kroppsfett är runt 16% då jag har MYCKET skinn........ Funderar på att få i mig ca 1700 kcal om dagen.

Har aldrig varit deffad förut eller något, alltid varit tjock så ni vet dethära med fettceller osv. har 2-3 månader på mig att få fram magrutorna och BORT MED FETTET PÅ BRÖSTEN vilket jag hatar så jävla mycket -,- skäms över det.
Beach 2013, come at me bro.

Vad är det du behöver hjälp med?

LillisJ
2013-03-14, 00:15
Upptaget av din PWO blir mycket segare om du äter ett mål precis innan. Dessutom mycket skönare att träna fastande(imo).

ccederquist
2013-03-14, 08:47
Mitt tips är att ta något litet mellan din frukost och lunchen. En burk kvarg eller något i den stilen vore perfekt!

Efter skolan ett större mål med protein och lite carbs så du kan få ut något på gymmet.

Alltid ta sin pwo på tom mage är att rekommendera.

Lägg gärna till lite omega 3 tabletter under dagen för ökad fettförbränning.