handdator

Visa fullständig version : Dannys "superkropp"

snelhest
2013-03-09, 22:30
Såg ni dannys superkropp i melodifestivalen? :confused:

gratefuldead
2013-03-09, 22:31
Såg ingen superkropp.

Löpsko
2013-03-09, 22:32
AHHAHAH läser på aftonbladet, tänker "i kolomått mätt är ju dedär en medel-måtta", går in på kolo finner denna tråd... åå....

MackeJuve
2013-03-09, 22:38
Framtidens mr Olympia.

snelhest
2013-03-09, 22:38
Framtidens mr Olympia.

:laugh::laugh::laugh::laugh: Nya arne schwarzenegger

MackeJuve
2013-03-09, 22:52
:laugh::laugh::laugh::laugh: Nya arne schwarzenegger

Ja! Bara en tidsfråga innan Molly Sandén är fast i styrketräningsträsket!

David Brent
2013-03-09, 22:54
AHHAHAH läser på aftonbladet, tänker "i kolomått mätt är ju dedär en medel-måtta", går in på kolo finner denna tråd... åå....

*slap*

tp_88
2013-03-09, 22:56
Men en sak ska du veta POJKEN!!! Jag är GROV NU!!!
SÅ JÄVLA GROV SÅ DET FATTTTTTAR DU INTE!!!! Jag väger 130kg i en
form som är FIIIIN!!! Armarna mina är så att folk kör ihjäl sig i
sina bilar när dom ser mig..... Triceps är en MÄKTIG HÄSTSKO!!! &
BICEPS ÄR MIN STOLTHET!!!!!!!!

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/16389460/821/normal/024fc73fb8454/danny1.jpg

Baronpanda
2013-03-09, 22:57
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/16389460/821/normal/024fc73fb8454/danny1.jpg

bra outfit.

shooo båååådybilder

Vinter
2013-03-09, 22:58
Media löpsedlar är som att se en följetong av en dålig tv-serie med en spoiler innan varje avsnitt, det kanske säljer? Att skapa en story ur ingenting är en konstform.

Brukar mest tänka " Har det inte hänt något viktigare i världen i dag heller?"

Matsa
2013-03-09, 23:00
Äh, det är ju knappast någon superkropp och han är inte speciellt grov än men det är väl kul att han har tränat och fått dem dere gains? Ser bra ut, kör hårt...

Pudzianovski
2013-03-09, 23:06
Ser väl bra ut!

*flex*

Baronpanda
2013-03-09, 23:07
Ser ju klart o tydligt att grabben har kört Celltech...

Löpsko
2013-03-09, 23:08

Är de hon från fråga doktorn i bakgrunden?

gratefuldead
2013-03-09, 23:10
Är de hon från fråga doktorn i bakgrunden?

Och Carl Bildt längst till höger?

"... mirin'"

newb123
2013-03-09, 23:14
INB4 alla andra om jag inte är långsam. Han har bättre kropp än 99% på kolo. Han är större än det ser ut på bild och i tv.

Carnes
2013-03-09, 23:16
Tveksamt om han är ren, hoppas det iaf!

Lallle
2013-03-09, 23:19
Där kom den, den klassiska "han är större än 99 % på kolo"-kommentaren. Jag finner det ytterst tveksamt.

StarkaUlf
2013-03-09, 23:22
Tveksamt om han är ren, hoppas det iaf!

Du kan vara lugn, han duschade nog innan direktsändning.

HMB
2013-03-09, 23:24
http://www.5678.se/wp/wp-content/uploads/2011/10/DannyUppsala-7122-560x840.jpg
Vaderna verkar han ha pli på iallafall :p

Baronpanda
2013-03-09, 23:25
Du kan vara lugn, han duschade nog innan direktsändning.

http://awesomegifs.com/wp-content/uploads/cheers-slow-clap.gif

newb123
2013-03-09, 23:25
Där kom den, den klassiska "han är större än 99 % på kolo"-kommentaren. Jag finner det ytterst tveksamt.

Du såg att jag skrev det och tror det var seriöst alternativt trollsvarar. Du inser att jag blir frestad att bita på "tveksamt" eftersom jag antingen är korkad eller gillar det. Hur som helst gillar du ditt eget svar. :D

Duran
2013-03-09, 23:30
Jag tycker att han har en superkropp. Och ja, Carl Bildt och Anders Borg var där och sjöng "Främling".

Amfksp
2013-03-09, 23:34
Carola har en superkropp. I hit that over and over and over.

MackeJuve
2013-03-09, 23:40
Carola har en superkropp. I hit that over and over and over.

Oväntat fräsch faktiskt. Säg till henne att det är guds vilja så kanske du får komma till!

Diomedea exulans
2013-03-09, 23:43
Grövre och mer deffad än mig. Men jag är snyggare i ansiktet.

filmjölk
2013-03-09, 23:43
Grövre muskulärt än mig. Bra fysik, ser stark ut med.

Diomedea exulans
2013-03-09, 23:48
Någon som vet var han tar i de tre stora? Jag chansar på 140-120-170.

Latissimus Dorsi
2013-03-09, 23:59
Ser bra ut, kör hårt.

filmjölk
2013-03-09, 23:59
Någon som vet var han tar i de tre stora? Jag chansar på 140-120-170.

Jag gissar på 225-180-310.

vasby
2013-03-10, 00:02
Inte för att vara den som är den men tycker nog han ser ut som de flesta gör i typ dagsformstråden som alla applåderar storartat? Och inte för jag tycker det är någon fysik jag skulle vilja ha (tänker mest att han måste vara himla hungrig när han är så smal) så är det ju faktiskt en fysik 9/10 tycker är snygg, skulle säga är vältränad, osv och att Aftonbladet ska lägga till massa superlativ i sina rubriker är ju knappast någon chock, så ja...

Diomedea exulans
2013-03-10, 00:05
tänker mest att han måste vara himla hungrig när han är så smal

Varför då? Ligger han på kaloribalans borde han väl inte gå hungrig för det mesta?

vasby
2013-03-10, 00:12
Varför då? Ligger han på kaloribalans borde han väl inte gå hungrig för det mesta?

Han lär väl legat på underskott när han deffat ned sig dvs underskott dvs vara hungrig! Ioförsig är jag alltid hungrig. Därför jag bara blir fetare och fetare. Därför jag reserverade mig med att skriva "jag tänker".

filmjölk
2013-03-10, 00:12
Inte för att vara den som är den men tycker nog han ser ut som de flesta gör i typ dagsformstråden som alla applåderar storartat? Och inte för jag tycker det är någon fysik jag skulle vilja ha (tänker mest att han måste vara himla hungrig när han är så smal) så är det ju faktiskt en fysik 9/10 tycker är snygg, skulle säga är vältränad, osv och att Aftonbladet ska lägga till massa superlativ i sina rubriker är ju knappast någon chock, så ja...

Han är långt bortom "vältränad". Typ Timme, Robbancoleman och Proxy är vältränade, Danny är långt mycket mer muskulärt utvecklad än dessa herrar, grovf på riktigt. Skall man göra en Kolojämförelse så ligger Piranha närmast i grovhet.

vasby
2013-03-10, 00:15
Han är långt bortom "vältränad". Typ Timme, Robbancoleman och Proxy är vältränade, Danny är långt mycket mer muskulärt utvecklad än dessa herrar, grovf på riktigt. Skall man göra en Kolojämförelse så ligger Piranha närmast i grovhet.

Jo för de flesta här har en fysik likt de du nämner och det är bar bilder på folk med deras fysik som postas här på kollo?

MasterChief
2013-03-10, 00:19
Tycker han ser ut som random 17 åring som spelat lite fotboll. Sjukt löjligt med rubriker som "superkropp" och ännu löjligare att han måste slänga av sig kläderna i varje program. Utöver det verkar han dock vara en väldigt trevlig kille.

filmjölk
2013-03-10, 00:19
Jo för de flesta här har en fysik likt de du nämner och det är bar bilder på folk med deras fysik som postas här på kollo?

Nej absolut inte. De tre jag nämnde som vältränade har ju exceptionellt snygga fysiker och välutvecklade stora muskler, men jämfört med Danny är de inte särskilt grova. Bredvid vanliga gymkillar-absolut, men det är en markant klasskillnad från Danny-grov ner till tex. Robbancoleman-grov.

vasby
2013-03-10, 00:28
Nej absolut inte. De tre jag nämnde som vältränade har ju exceptionellt snygga fysiker och välutvecklade stora muskler, men jämfört med Danny är de inte särskilt grova. Bredvid vanliga gymkillar-absolut, men det är en markant klasskillnad från Danny-grov ner till tex. Robbancoleman-grov.

Börjar ju nästan bli lite humoristisk att jag (en blekfet säl utan ambitioner att ha bf under 20%) argumenterar med dig som jag inte tror jobbar stenhårt för att få till peaken på biceps? Och det är ingen negativ kommentar för det är ju inte riktigt syftet med min träning heller.

Det jag menar, är att det är väl Aftonbladet som skriver rubriken, inte han själv, och att han klär av sig, är väl antagligen för 9/10 av se som tittar på melodifestivalen (inte jag, såg TED, kul film) tycker att det är en kille som ser bra ut och är vältränad jmf med de flesta.

De jag reagerar på, är hur snabba folk är på att skratta, peka finger och tycka att de själva är så mycket bättre när de inte ens är över och i vissa fall inte ens på samma nivå som han. De som kommit över en viss nivå, brukar vara ganska ödmjuka inför sina egna framgångar och brukar inte känna behovet att peka fingrar åt andra håll för att själv framstå som bättre.

Woody R
2013-03-10, 00:39
Den här tråden

Hackenschmidt
2013-03-10, 00:43
Helt ok fysik. Knappast random 17årig fotbollsspelare av att döma från den där bilden.

KlopFer
2013-03-10, 00:44
Frågan är om han gör 2x270 i bänk

hungry
2013-03-10, 00:46
Frågan är om han gör 2x270 i bänk

Frågan är ju varför du inte kan vara seriös?

Diomedea exulans
2013-03-10, 00:48
Börjar ju nästan bli lite humoristisk att jag (en blekfet säl utan ambitioner att ha bf under 20%) argumenterar med dig som jag inte tror jobbar stenhårt för att få till peaken på biceps? Och det är ingen negativ kommentar för det är ju inte riktigt syftet med min träning heller.

Det jag menar, är att det är väl Aftonbladet som skriver rubriken, inte han själv, och att han klär av sig, är väl antagligen för 9/10 av se som tittar på melodifestivalen (inte jag, såg TED, kul film) tycker att det är en kille som ser bra ut och är vältränad jmf med de flesta.

De jag reagerar på, är hur snabba folk är på att skratta, peka finger och tycka att de själva är så mycket bättre när de inte ens är över och i vissa fall inte ens på samma nivå som han. De som kommit över en viss nivå, brukar vara ganska ödmjuka inför sina egna framgångar och brukar inte känna behovet att peka fingrar åt andra håll för att själv framstå som bättre.

Filmjölk driver med dig.

KlopFer
2013-03-10, 00:52

Gör man av med 8 500 kalorier på en dag blir man lite trött i skallen

vasby
2013-03-10, 00:54
Filmjölk driver med dig.

Jodå, så full är jag inte att jag missar ironin i det hela och jag tror inte heller att filmjölk är någon som sitter och bryr sig nämnvärt om Dannys superkropp (han har ju själv betydligt närmare superkropp än Danny, all homo) utan det är mer fenomenet att klanka ned på en individ för en fysik de flesta inte ens besitter och som Aftonbladet slängt sina vanliga superlativ kring i sina rubriker. För vissa är det drömkroppen, andra vill ha samma bf men mer muskler, vissa vill vara feta. Gör vad ni vill men behåll lite ödmjukhet och sans. Ingen blir bättre av att klanka ned på någon annan.

Edit: klanka ned på Aftonbladets runriksättare är jag dock helt med på

Diomedea exulans
2013-03-10, 00:57
Jodå, så full är jag inte att jag missar ironin i det hela och jag tror inte heller att filmjölk är någon som sitter och bryr sig nämnvärt om Dannys superkropp (han har ju själv betydligt närmare superkropp än Danny, all homo) utan det är mer fenomenet att klanka ned på en individ för en fysik de flesta inte ens besitter och som Aftonbladet slängt sina vanliga superlativ kring i sina rubriker. För vissa är det drömkroppen, andra vill ha samma bf men mer muskler, vissa vill vara feta. Gör vad ni vill men behåll lite ödmjukhet och sans. Ingen blir bättre av att klanka ned på någon annan.

Jaha, okej. Jag trillade ner i en gryta med alkohol som liten, och är sedan dess alltid full, så jag missade poängen med ditt inlägg.

Jag håller med. Det påminner mig lite om fenomenet om killar som sitter och kallar den ena efter den andra kändistjejen för "ful", när killarna i fråga skulle tackat sin lyckliga stjärna om en hälften så snygg tjej gick fram till dem IRL och sa "hej".

Gabriel174
2013-03-10, 01:08
Ronny R är bättre

Woody R
2013-03-10, 01:12
Någon som vet om han erkänt bruk av proteinpulver?

Fishtank
2013-03-10, 01:35

För någon i hela tråden har varit minsta lilla seriös....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Wibba
2013-03-10, 01:45
Sjukt avundsjuk på superkroppen! Önskar att jag nån gång tappar alla mina muskler så jag ser ut som honom :)

Phil Heath
2013-03-10, 01:52
Sickening tråd :D

Masi
2013-03-10, 02:23
Wow! Freaking awesome size, you look thick. Solid. TIGHT! Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Thanks for the kick-ass motivation.

Wzup2u
2013-03-10, 07:02
shooo båååådybilder

ah kolla vänster då med liknar reinfeldt :MrT:

Gober
2013-03-10, 07:19
Ptja bättre fysik än många i dagsformstråden, väldigt mycket bättre än de som inte tränar annat än ölhävararmen. Han gömmer sig inte ens bakom optiljuset på toa med pump och rätt vinkel.

Grov? Nej det är han inte men den stora massan kräver nog inte en Jay Cutler för att använda ordet superkropp.

mycketbrännvin
2013-03-10, 08:58
Lol ser ju ut som vem som helst som tränat 3-4 månader. 0 muskler

DJJOHANSSON
2013-03-10, 09:28
Ptja bättre fysik än många i dagsformstråden, väldigt mycket bättre än de som inte tränar annat än ölhävararmen. Han gömmer sig inte ens bakom optiljuset på toa med pump och rätt vinkel.

+1

Sluta vara så jävla avundssjuka på honom.

Han är lång, har bra bf, väger säkert 80kg. Jag vore mer än nöjd ifall jag såg ut sådär efter en deff :) :)

filmjölk
2013-03-10, 09:29

Edit: klanka ned på Aftonbladets runriksättare är jag dock helt med på

Ok, no trolling. Han är inte grövre än Robbancoleman etc, men jag tycker att Danny har en riktigt schysst fysik. Ganska stora muskler men samtidigt smal, 10-15kg fettfri massa till på det och han skulle se väldigt bra ut.

rooz
2013-03-10, 09:34
+1

Sluta vara så jävla avundssjuka på honom.

Han är lång, har bra bf, väger säkert 80kg. Jag vore mer än nöjd ifall jag såg ut sådär efter en deff :) :)

Har är under medellängd i landet, så direkt lång är han ju inte.

Ser bra ut, kör hårt!

tearz
2013-03-10, 09:52
Han har aldrig haft någon "superkropp" så vart förvånad över "förfallet av en superkropp"

Sett folk som aldrig tränat en dag i sitt liv med bättre fysik tbh

Trouble
2013-03-10, 09:54
Exakt. Inte något att höja på ögonbrynen över och definitivt ingen superkropp.

Ondskapelsen
2013-03-10, 11:31
Ginas kropp är bättre!

gratefuldead
2013-03-10, 11:37
http://cdn1.cdnme.se/cdn/4/1276506/images/2009/danny_47150739.jpg

Dwarfar nog dom flesta på brädan.

Arne Persson
2013-03-10, 11:44
Ronny R är bättre

Knappast.

Arne Persson
2013-03-10, 11:45

:laugh:

tjing
2013-03-10, 11:46
Synd att Danny saknar pondus och närvaro för att vara programledare.

I övrigt har han blivit drillad av gladiator Prime (aldrig vila-Mikael Hollsten). Finns videos på youtube om någon är kär i Danny.

7RMBsBz-iM8

Deceiver85
2013-03-10, 11:55

Yeah! FUCK LAGOM ALDRIG VILA MINRESARÄKNAS BEASTMODE!

Fordon
2013-03-10, 11:58
Från och med nu förväntar jag mig samma cynism och sågning när valfri person lägger upp en bild i dagsformstråden. Den som inte placerar sig någonstans bland Topp #1 på nordiska bör efter sann koloanda bli brutalt sågad, hånad och uthängd.
Det ska inte räcka att nån skriver "åh det börjar hända något efter nästan ett års tid nu" för att få beröm. Väger man inte 90 pannor snorhård så får man väl tåla lite skit. Allt under SM-nivå är ju som random sjuttonårig.

Aftonbladet skriver superkropp och ni börjar håna honom istället för aftonbladet. Ni hade ju kunnat välja en annan vinkel ur det hela och se det som att muskler lyfts fram som något positivt och attraktivt, i kontrast till sundsvallspolisens syn på muskulatur.

Jävla idioter.
Dagens ragequit avklarad, skönt xD

Loke
2013-03-10, 12:05
Jävla idioter.

Kan bara hålla med. Den här typen av trådar är verkligen det stinkande rövhålet på ett annars bra forum.

KlartHöger
2013-03-10, 12:11
...Aftonbladet skriver superkropp och ni börjar håna honom istället för aftonbladet. Ni hade ju kunnat välja en annan vinkel ur det hela och se det som att muskler lyfts fram som något positivt och attraktivt, i kontrast till sundsvallspolisens syn på muskulatur...

Tack.

Ignatius72
2013-03-10, 12:12

Det är trots allt inte så många som är i den formen. Väldigt många även på detta forum har nog ovanstående som (realistiskt) mål.

Duran
2013-03-10, 12:13
Jag undrar vad folk egentligen tycker att en "superkropp" ska vara för något? En som matchar ert eget personliga ideal? Majoriteten av befolkningen är i mycket mindre vältränat skick, både utseendemässigt och prestationsmässigt, än Danny och därför tycker jag inte att benämningen är så missvisande. Fast kanske lite löjlig att göra rubriker av.

pwnyou
2013-03-10, 12:13
Hatarna är avundsjuka på att Danny kan sjunga, har ett snyggt ansikte och är känd. Trots att ni har några kilon mer muskelmassa och trots att ni säkert har kämpat hårt så kommer Danny fortfarande att vara mer attraktiva i kvinnors ögon. Det är svårt, men ni måste acceptera det. Ni tjänar ingenting på att hata som osäkra små fjollor.

För övrigt har Danny typ lika mycket muskelmassa som jag har (eller kanske lite mindre), och det brukar nog ta typ 3-5 år att få den muskelmassan, och en bra diet. De flesta människor lyckas inte träna regelbundet 3-5 år i streck, så jag tycker inte att det är något att håna eller att skratta åt.

gratefuldead
2013-03-10, 12:14
Hatarna är avundsjuka för att Danny kan sjunga, har ett snyggt ansikte och är känd. Trots att ni har några kilon mer muskelmassa och trots att ni säkert har kämpat hårt så kommer Danny fortfarande att vara mer attraktiva i kvinnors ögon. Det är svårt, men ni måste acceptera det. Ni tjänar ingenting på att hata som osäkra små pojkar.

Haha, visst är det så :d

Ondskapelsen
2013-03-10, 12:15
Från och med nu förväntar jag mig samma cynism och sågning när valfri person lägger upp en bild i dagsformstråden. Den som inte placerar sig någonstans bland Topp #1 på nordiska bör efter sann koloanda bli brutalt sågad, hånad och uthängd.
Det ska inte räcka att nån skriver "åh det börjar hända något efter nästan ett års tid nu" för att få beröm. Väger man inte 90 pannor snorhård så får man väl tåla lite skit. Allt under SM-nivå är ju som random sjuttonårig.

Aftonbladet skriver superkropp och ni börjar håna honom istället för aftonbladet. Ni hade ju kunnat välja en annan vinkel ur det hela och se det som att muskler lyfts fram som något positivt och attraktivt, i kontrast till sundsvallspolisens syn på muskulatur.

Jävla idioter.
Dagens ragequit avklarad, skönt xD

Jag håller delvis med dig, men nu överdriver du lite.
Hatandet här beror väl på att folk kallar det för "SUPERKROPP" när det är en högst vanlig människa som är hyfsat vältränad. Det finns absolut inget super här, men det är för den skull inte dåligt!

rooz
2013-03-10, 12:26
Jag håller delvis med dig, men nu överdriver du lite.
Hatandet här beror väl på att folk kallar det för "SUPERKROPP" när det är en högst vanlig människa som är hyfsat vältränad. Det finns absolut inget super här, men det är för den skull inte dåligt!

Folk & folk. Rubriksättarna på aftonblaskan är inte "folk".

Jonithan
2013-03-10, 12:26
Jag förstår inte varför alla ska såga honom? Han har lagt ned många timmar träning och tänkt på sin kost. Och bara för att er definition på ordet superkropp innebär 100kg rippad kropp så innebär inte det att samhällets allmänt accepterade definition av uttrycket är densamma. Danny är vältränad och har en kropp många av folk här inte kommer få.Den här tråden lever upp till alla fördomar man kan ha om det här forumet, fyfan.

http://chic.se/files/2013/02/danny-saucedo-kropp1.jpg

wessmen
2013-03-10, 12:31
Jag förstår inte varför alla ska såga honom? Han har lagt ned många timmar träning och tänkt på sin kost. Och bara för att er definition på ordet superkropp innebär 100kg rippad kropp så innebär inte det att samhällets allmänt accepterade definition av uttrycket är densamma. Danny är vältränad och har en kropp många av folk här inte kommer få.Den här tråden lever upp till alla fördomar man kan ha om det här forumet, fyfan.

http://chic.se/files/2013/02/danny-saucedo-kropp1.jpg

Du skojar med att många inte kan få den kroppen hoppas jag, för jag vill snarare påstå att nästan alla (undantaget folk med sjukdomar) kan få den kroppen med 1-2 års träning.

Kolla bilden du länkade, de pecsen hör hemma på någon som bänkar 70-80kg.
Man kan få använda "superkropp" för att beskriva gladiatorerna, inget sämre.

Fordon
2013-03-10, 12:42
Du skojar med att många inte kan få den kroppen hoppas jag, för jag vill snarare påstå att nästan alla (undantaget folk med sjukdomar) kan få den kroppen med 1-2 års träning.

Kolla bilden du länkade, de pecsen hör hemma på någon som bänkar 70-80kg.
Man kan få använda "superkropp" för att beskriva gladiatorerna, inget sämre.

Uhm, han har nog fan större bröstmuskulatur än vad jag har och jag tar 135 *grr*

Proxy
2013-03-10, 12:53
Justin Bieber har också dragit till med en riktig superkropp! När vi ändå sitter och hatar tänker jag.
Kanske inte riktigt Taylor Lautner-kaliber än, men han är ju nästan för stor alltså.

http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/01682/Bieber_01_1682790a.jpg
http://assets.poponthepop.com/photos/full/justin-bieber-ripped-arms.jpg
http://www.celebritystarsinfo.com/wp-content/uploads/2013/01/o-JUSTIN-BIEBER-PHOTO-570.jpg

Whoopie
2013-03-10, 12:58
men dom preppar, det där går inte uppnå ren.

Diomedea exulans
2013-03-10, 13:05

Det som är "super" är att den är den utseendemässiga manliga idealkroppen för många. Precis som att Jenna Jameson kan beskrivas ha en kvinnlig superkropp, fastän hon inte har tränat och dietat lika hårt som Paulin Nordin.

LizaK
2013-03-10, 13:06
"Superkropp" behöver inte nödvändigtvis betyda "bodybuilder".

Danny (som jag för övrigt inte är speciellt förtjust i) har väl en ganska optimal kropp med tanke på att han är dansare & inte lyftare. Mer &/eller större muskler skulle nog inte gynna honom i det han gör..

Allting är relativt.

Diomedea exulans
2013-03-10, 13:10
"Superkropp" behöver inte nödvändigtvis betyda "bodybuilder".

Danny (som jag för övrigt inte är speciellt förtjust i) har väl en ganska optimal kropp med tanke på att han är dansare & inte lyftare. Mer &/eller större muskler skulle nog inte gynna honom i det han gör..

Allting är relativt.

Tror iofs att kroppen är mer för att sälja skivor, få programledaruppdrag, kännas sig bekväm med sig själv och bli jagad av söta flickor, än själva dansandet. Men jag kan ha fel.

baggard
2013-03-10, 13:10
En rubrik på aftonhoran skapade det här.... har inget med Danny att göra överhuvudtaget.. om det här var såpass intressant så kan det väl lika gärna finnas en hel tråd för efterbliven journalistik från aftonhoran

mangemani
2013-03-10, 13:14
uppmärksammade då jag jobbade i torsdags hur radio pratarna surrade om att en "brutalt vältränad" tjej skulle besöka studion. lite senare var det samma prat "hon ser ut att vara i klass med de amerikanska gladiatorerna". minuten senare så var det mer prat, "hon tränar så hårt, har sådan sten koll på kosten och det är hemligheten bakom hennes super kropp" och det klassiska uttalandet "som alla kvinnor vill ha".
wow tänkte man, måste vara nån känd bodybuilder.
mer musik och sedan mer prat om denna tjej och då nämnde de namnet, artisten pink... "wtf" tänkte man och kunde inte hålla mig från att skratta.

skaparn
2013-03-10, 13:19
Ni hade ju kunnat välja en annan vinkel ur det hela och se det som att muskler lyfts fram som något positivt och attraktivt, i kontrast till sundsvallspolisens syn på muskulatur.

Eller från synvinkeln att kroppsfixering inte alls är något positivt, och att rubriken kommer göra unga män lika osäkra som vi lyckats göra unga kvinnor i ett sekel nu.

Fordon
2013-03-10, 13:21
*bs*Eller från synvinkeln att kroppsfixering inte alls är något positivt, och att rubriken kommer göra unga män lika osäkra som vi lyckats göra unga kvinnor i ett sekel nu.

Du är på kolozzeum, vi är redan kroppsfixerade.

Diomedea exulans
2013-03-10, 13:23
*bs*

Du är på kolozzeum, vi är redan kroppsfixerade.

Fast så kan du ju inte säga. Då kan man ju lika gärna säga "du är på kolozzeum, vi tycker redan att alla som väger mindre än 90 kg med 5 % kroppsfett på 180 cm är klena". ;)

Fordon
2013-03-10, 13:29
Fast så kan du ju inte säga. Då kan man ju lika gärna säga "du är på kolozzeum, vi tycker redan att alla som väger mindre än 90 kg med 5 % kroppsfett på 180 cm är klena". ;)

Näe såklart. Om jag ska omformulera mig lite:

Varför ska man se det från en pessimistisk synvinkel? Och kroppsfixering behöver inte vara negativt per automatik. Eller snarare att bara för att man är mån om sitt utseende och sin kropp så är man inte fixerad. Och att Aftonbladet skriver superkropp gör inte våra svenska pojkar osäkra. Där är nog vår egna dagsformstråd en större bidragande orsak till att folk dricker dunderhåning för att känna sig up to par med andra.

tl;dr: Se det från den ljusa sidan istället för att vara cynisk och negativ.

Tolkia
2013-03-10, 13:58
Jag skulle säga att jo, kroppsFIXERING är negativt per definition. Ett intresse inom ramen för det normala är inte en fixering.

I övrigt håller jag med de (t.ex. Fordon) som påpekat att det är något alldeles vansinnigt med hyckleri i den här tråden. Mitt intryck är iofs att det är så jämt; så fort det postas en kändis som inte är en proffsbyggare så kommer ett niagarafall av kommentarer i stil med "som random sjuttonåring". Kan ju undra vad folk går på för gymnasieskolor om alla sjuttonåringar ser ut sådär. När jag var sjutton var det många som var tämligen kalviga och ofärdigväxta i den åldern. Men ni kanske utvecklas med rekordfart numera? Extra kul blir det om man sätter trådar som den här i samband med de omdömen som brukar levereras om någon för alla okänd "medelsvensson", som ju evigt antas vara fet, otränad och kärlsjuk.

astrodog
2013-03-10, 14:01
Och Carl Bildt längst till höger?

"... mirin'"

Reinfeldt till vänster?

Carolinew
2013-03-10, 14:09
Måste erkänna att jag också tycker att många medlemmar här fjantar sig lite väl mycket. Som flera har sagt så innebär inte superkropp = bodybuilder... Danny har en alldeles utmärkt fysik och en superkropp i många Svenssonögon. Aftonbladet är ingen bodybuildertidning, om nu folket här fått för sig det *rolleyes*

Spinkis
2013-03-10, 14:16
Det är trots allt inte så många som är i den formen. Väldigt många även på detta forum har nog ovanstående som (realistiskt) mål.

+1 jag är iaf inte där ännu!

ChrisRiddick
2013-03-10, 14:29
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/22274549.jpg

awesomooo
2013-03-10, 14:48
Justin bieber börjar bli fan bli stor nu, inte ens snyggt :/

Amfksp
2013-03-10, 15:25
På tal om hyckleri så råkade jag skriva något som möjligtvis, kanske kunde uppfattas som negativ kritik i ryggdunkartråden aka dagsformstråden. Då blev den typ 2 sidor med lip om hur elak jag var för att säga sanningen.
Slutsats; skriv hur mkt negativt du vill, men aldrig om ngn som är medlem här.

Tänk om danny är medlem:))

leo1
2013-03-10, 15:37
På tal om hyckleri så råkade jag skriva något som möjligtvis, kanske kunde uppfattas som negativ kritik i ryggdunkartråden aka dagsformstråden. Då blev den typ 2 sidor med lip om hur elak jag var för att säga sanningen.
Slutsats; skriv hur mkt negativt du vill, men aldrig om ngn som är medlem här.

Tänk om danny är medlem:))

Då vill jag också ta mitt På tal om hyckleri.

Det ryggdunkas och beundras när någon är stor som en ardennerhäst och det skrivs vilken bra form personen är i när det är väldigt uppenbart med doping.

Sedan när personen dör, ofta i en mystisk hjärtsjukdom då går samma personer in och skriver R.i.P det var en sån bra människa....

Snobbe
2013-03-10, 15:42

Det ryggdunkas och beundras när någon är stor som en ardennerhäst och det skrivs vilken bra form personen är i när det är väldigt uppenbart med doping.

Sedan när personen dör, ofta i en mystisk hjärtsjukdom då går samma personer in och skriver R.i.P det var en sån bra människa....

Man kan iofs vara en bra människa även fast man tar steroider eller droger eller liknande.

Fastback
2013-03-10, 15:46
Han har ju tränat seriöst under ett bra tag så klart han får resultat! Han sitter inne med ett par riktigt sjuka vader! :d

Amfksp
2013-03-10, 16:06

På vilket sätt är det hyckleri? Man kan vara både i bra form och en bra människa även om man dopar sig, vilket är rätt självklart.

BisonLGcrew
2013-03-10, 16:09
Jag tror inte det finns någon hater som definierar sig själv som en hater. Därför är man nog en hater om andra anser att man är det. Och givetvis är kolo som alla andra forum, jam packed with jelly haters.

filmjölk
2013-03-10, 16:33
Ni slåss mot väderkvarnar. Vart är ilskan och hånet mot "superkroppen" i tråden? Ett fåtal har hejtat, majoriteten driver bara och jämför honom med riktigt stora bodybuilders. Det är nog väldigt få av dessa, om ens någon som inte ser att Danny har en hel del muskler och tycker att han ser klen ut.

Fordon mfl. får lugna sig lite. Vi driver inte med Dannys fysik, utan driver med ordet "superkroppen" ihop med Dannys fysik. "Hyfsat muskulös och rätt deffad - kroppen" är en bättre beskrivning som alla ""haters"" ställer upp på.

mikaelj
2013-03-10, 16:37
Jag undrar vad folk egentligen tycker att en "superkropp" ska vara för något? En som matchar ert eget personliga ideal? Majoriteten av befolkningen är i mycket mindre vältränat skick, både utseendemässigt och prestationsmässigt, än Danny och därför tycker jag inte att benämningen är så missvisande. Fast kanske lite löjlig att göra rubriker av.

Du som tycker att han har en superkropp, enligt ditt tidigare inlägg: vad innebär en superkropp för dig? Vilka attribut gör det till en superkropp?

Jorgen
2013-03-10, 16:46
Hur orkar ni ens lägga energi på vad en kvällstidning skriver som rubrik på en artikel?
Och vad är definitionen på superkropp?

Stick och träna istället.

leo1
2013-03-10, 16:56
På vilket sätt är det hyckleri? Man kan vara både i bra form och en bra människa även om man dopar sig, vilket är rätt självklart.

Ni missförstår mig. Samma sak med någon som springer bra men har en vääldigt tunn kropp, typ 35 kilo. Sedan ryggdunkas det liksom bara istället för att fråga-Är allt okej med dig?

Jag vet om att jag är mer friskis/spola kröken/korpen än dom flesta härinne.

Man kan iofs vara en bra människa även fast man tar steroider eller droger eller liknande.

Det har du rätt i.

skaparn
2013-03-10, 17:05
Fordon mfl. får lugna sig lite. Vi driver inte med Dannys fysik, utan driver med ordet "superkroppen" ihop med Dannys fysik. "Hyfsat muskulös och rätt deffad - kroppen" är en bättre beskrivning som alla ""haters"" ställer upp på.

Detta.

Man får ju faktiskt skilja lite på en persona i media och en helt vanlig dude. Den där showen lever i ohelig allians med kvällsblaskorna och programledarna frodas av den bild som målas upp av dem. Med det sagt inte att man ska ska skriva alla dumma och sårande kommentarer man kan komma på, men att håna det faktum att hans kropp beskrivs som super tycker jag är helt inom ramarna för internethyfs.

skaparn
2013-03-10, 17:10
Och att Aftonbladet skriver superkropp gör inte våra svenska pojkar osäkra. Där är nog vår egna dagsformstråd en större bidragande orsak till att folk dricker dunderhåning för att känna sig up to par med andra.

tl;dr: Se det från den ljusa sidan istället för att vara cynisk och negativ.

Du har rätt, media har inget med den allmänna självuppfattningen att göra.
Och rätt igen när ditt andra argument implicerar att kolo's dagsformstråd har så stor räckvidd att den lilla effekt våra största kvällstidnings rubriker har är marginell.

Till sist; ja, jag ska se det från den ljusa sidan. Allt tyder ändå på att ju mer vi trummar budskapet att en snygg kropp är typ det viktigaste man kan ha, desto mindre blir folkhälsoproblemen med sjuklig fetma och diabetes. Alla forskare är ense.

Matsa
2013-03-10, 18:16

På vilket sätt är det mer hyckleri än att hylla t.ex en roadracingstjärna och sedan skriva R.I.P om sagda stjärna kör ihjäl sig? I bägge fallen är orsaken till folkets beundran även orsaken till den tidiga bortgången.

Jonithan
2013-03-10, 18:21
På vilket sätt är det mer hyckleri än att hylla t.ex en roadracingstjärna och sedan skriva R.I.P om sagda stjärna kör ihjäl sig? I bägge fallen är orsaken till folkets beundran även orsaken till den tidiga bortgången.

I det ena fallet övergår "beundran" till "han får skylla sig själv" efter orsaken till bortgång kommit fram. Åtminstone i mina ögon.

Folk måste skämta när dem säger att Danny inte är vältränad och har en superkropp i väldigt mångas ögon? Jag definierar superkropp som sådan att det är svårt att uppnå (check) samt att en stor majoritet beundrar kroppen (check). Det är ju svårare att uppnå Dannys fysik än att bara träna och käka så mycket det går hela tiden.

Danny > Tjockis som tar 200kg i bänk.
">" menas i detta fall föredras framför och inte större än.

MikaelJ:
På vilket sätt tycker du Danny inte har en superkropp? Tycker du att du har en superkropp?

Matsa
2013-03-10, 18:24
I det ena fallet övergår "beundran" till "han får skylla sig själv" efter orsaken till bortgång kommit fram. Åtminstone i mina ögon.

Folk måste skämta när dem säger att Danny inte är vältränad och har en superkropp i väldigt mångas ögon? Jag definierar superkropp som sådan att det är svårt att uppnå (check) samt att en stor majoritet beundrar kroppen (check). Det är ju svårare att uppnå Dannys fysik än att bara träna och käka så mycket det går hela tiden.

Danny > Tjockis som tar 200kg i bänk.
">" menas i detta fall föredras framför och inte större än.

MikaelJ:
På vilket sätt tycker du Danny inte har en superkropp? Tycker du att du har en superkropp?

Bara om det kommer som en överraskning. För de som beundrar någon trots att de är medvetna om att personen preppar stämmer sannolikt inte det du skrev.

Amfksp
2013-03-10, 18:27
Hur får man inte skylla sig själv om man kör 200km/h på en motorcykel och dör, man är ju givetvis medveten om riskerna, på EXAKT samma sätt som man är medveten om riskerna med doping.
Svår att uppnå? Jonithan, har du ens sett bilder på danny? På vilket sätt är den fysiken svår att uppnå?

mikaelj
2013-03-10, 18:30
Folk måste skämta när dem säger att Danny inte är vältränad och har en superkropp i väldigt mångas ögon? Jag definierar superkropp som sådan att det är svårt att uppnå (check) samt att en stor majoritet beundrar kroppen (check).

Jag tror att det är här vi skiljer oss åt i huvudsak: jag anser inte den kroppen vara särskilt svår att uppnå.

Det är ju svårare att uppnå Dannys fysik än att bara träna och käka så mycket det går hela tiden.

Nej, inte särskilt. Träna på ordentligt och ät så mycket mat att du möjliggör fortsatta styrkeökningar, sedan fortsätter du att träna på ungefär som innan men lägger dig på ett energiunderskott så att du blir av med det fett du lagt på dig under viktuppgången.

Äter man som en mygga och och tränar BodyPump är det klart att man tror att det är svårt att uppnå.

MikaelJ:

Jag tycker inte att Dannys kropp är särskilt anmärkningsvärd vad gäller muskelmassa eller definition. Inte heller särskilt svårt att uppnå.

Nä, jag har inte en superkropp. När jag gått ned några kg till gissar jag på att jag ser jag ut ungefär som honom, sett till mängd muskler och fettprocent. Helt okej resultat men inte mer än så.

HMB
2013-03-10, 18:36
Många i denna tråd verkar tro att andelen muskelmassa motsvarar hur pass vältränad man är. Hur tänker folk egentligen?

Amfksp
2013-03-10, 18:38
I detta fallet är det ju så, lite svårt att se någons syreupptagningsförmåga på en bild...

Jonithan
2013-03-10, 18:39
Bara om det kommer som en överraskning. För de som beundrar någon trots att de är medvetna om att personen preppar stämmer sannolikt inte det du skrev.

Håller med dig fullständigt!

Hur får man inte skylla sig själv om man kör 200km/h på en motorcykel och dör, man är ju givetvis medveten om riskerna, på EXAKT samma sätt som man är medveten om riskerna med doping.
Svår att uppnå? Jonithan, har du ens sett bilder på danny? På vilket sätt är den fysiken svår att uppnå?

Du har en poäng, men ponera en helt annan dödssituation som helt enkelt var en olyckshändelse.

Jag tror att det är här vi skiljer oss åt i huvudsak: jag anser inte den kroppen vara särskilt svår att uppnå.

Nej, inte särskilt. Träna på ordentligt och ät så mycket mat att du möjliggör fortsatta styrkeökningar, sedan fortsätter du att träna på ungefär som innan men lägger dig på ett energiunderskott så att du blir av med det fett du lagt på dig under viktuppgången.

Äter man som en mygga och försöker bli stor och stark på energibalans eller rentav underskott är det klart att man tror att det är svårt att uppnå.

Jag tycker inte att Dannys kropp är särskilt anmärkningsvärd vad gäller muskelmassa eller definition. Inte heller särskilt svårt att uppnå.

Nä, jag har inte en superkropp. När jag gått ned några kg till gissar jag på att jag ser jag ut ungefär som honom, sett till mängd muskler och fettprocent.

Intressant. Jag tror dock en orsak till dina värderingar kan var att du har tränat så oerhört länge och helt enkelt har insikt i hur tränings fungerar och vad som krävs. Det är absolut tidskrävande att uppnå Dannys fysik så det kräver ju trots allt någon form av tålamod, god kost samt kontinuitet i träningen. Så ordet "svårt" kanske är fel använt av mig. Men det är ingen fysik man uppnår på 6 månader och jag tror många saknar motivation för att verkligen uppnå en välbalanserad fysik med bra kroppsfett.

Jag räknar trots allt att en stor majoritet av befolkningen inte har Dannys fysik och en stor del av dessa helt enkelt inser att det kräver mycket av en för att uppnå den kroppen och därmed tycker det är "svårt" i folkmun.

Proxy
2013-03-10, 18:41
Ordet 'super' kommer från grekiskan och betyder 'över' eller 'förbi'. Som engelskans 'superhuman', som då betyder att man har tagit sig förbi mänskliga gränser.

En 'superkropp' måste då alltså per definition, vara en kropp som på något sätt överträffar gemene mans med råge, eller om man så vill har tagit sig förbi en gräns för vad som bara kan klassas som 'bra'.

Dannys kropp passar inte den beskrivningen. Kanske krävs lite energi för att se ut så (åh nej!), men inte är det på något sätt extraordinärt eller just "super".

Håller dock med Fordon, det känns onödigt att näst intill klanka ner på Danny i fråga, när det är aftonbladet som (som vanligt) slänger sig med "superkropp" hit och dit.

Tricklew
2013-03-10, 18:45
Självklart borde man klanka ner på Danny, ett program som endast kan beskrivas som familjeunderhållning för de yngsta (<10) och de slöaste består plötsligt utan avklädda män som inte har något att göra i barnprogram. Å andra sidan så har man lyckats övertala folk att Gladiatorerna är bra familjeunderhållning också.

Hursom, det är helt ok att hata på Danny, Gladiatorerna, och alla andra delaktiga i denna hemskt löjliga cirkus.

wessmen
2013-03-10, 18:47

Danny har ingen superkropp eftersom man uppnår den med väldigt lite (i sammanhanget) träning. Utöver bröstmuskulatur så har han inget som kan anses vältränat i min mening. Axelbredd som midja är INTE super.

Man kan få skriva "superkroppar" om vissa gladiatorer. Men Danny och Persbrandts kroppar tillhör inte kategorin super.

leo1
2013-03-10, 18:52
Vi kanske en gång för alla borde göra en norm för vad som är vältränat på kolo och vad som är vältränat för en medelsvensson??? Så kan vi plocka fram det när liknande situationer uppstår.

Kolo vältränat: Vad heter han gymnasten med alla filterinställningar som är lik Jason Statham... Just det Fredrik S

Medelsvensson vältränat: David Beckham

Jonithan
2013-03-10, 18:56
Vi kanske en gång för alla borde göra en norm för vad som är vältränat på kolo och vad som är vältränat för en medelsvensson??? Så kan vi plocka fram det när liknande situationer uppstår.

Kolo vältränat: Vad heter han gymnasten med alla filterinställningar som är lik Jason Statham... Just det Fredrik S

Medelsvensson vältränat: David Beckham

Medelpersonen på kolo är betydligt tjockare/smalare än Fredrik S. Medelpersonen på kolo är nog mindre vältränad än både Beckham och Danny.

Danne2k
2013-03-10, 18:56
Hyfsad fysik men inte så konstigt, folk tänker kanske inte på att han tränat i flera år. Tror han hade Mikael Hollsten som PT ett bra tag för några år sedan.

snelhest
2013-03-10, 18:58
Har han haft en PT. Då förstår jag hur han kan vara sådär GROV!11

leo1
2013-03-10, 19:00
Medelpersonen på kolo är betydligt tjockare/smalare än Fredrik S. Medelpersonen på kolo är nog mindre vältränad än både Beckham och Danny.

Jag menade vad vi tycker är vältränat, inte hur tränade vi är.

Fredrik S ligger väldigt mycket över medel.

Jonithan
2013-03-10, 19:14
Jag menade vad vi tycker är vältränat, inte hur tränade vi är.

Fredrik S ligger väldigt mycket över medel.

Väl medveten om vad du menade. Jag tycker dock att vi ska anpassa vår norm efter standarden på forumet, annars blir det ju någon form av hybris från vårt håll?

leo1
2013-03-10, 19:28
Väl medveten om vad du menade. Jag tycker dock att vi ska anpassa vår norm efter standarden på forumet, annars blir det ju någon form av hybris från vårt håll?

Hahahaha, du tänker så:) Jaa, Rickard Jansson då? Han kanske kan vara normen för vältränat. Vet inte hans stats men statsen borde väl ligga runt 130-180-230 och inte ett bmi över fet?

mikaelj
2013-03-10, 19:35
Hahahaha, du tänker så:) Jaa, Rickard Jansson då? Han kanske kan vara normen för vältränat. Vet inte hans stats men statsen borde väl ligga runt 130-180-230 och inte ett bmi över fet?

Jag vill se hur personen som gör den serien ser ut...

tp_88
2013-03-10, 19:37
Jag vill se hur personen som gör den serien ser ut...
http://3.bp.blogspot.com/-v02zeRkqkMA/USMdfrVtjzI/AAAAAAAAPNo/-VThZBZ6D6g/s1600/bodybuilder+no+legs.jpg

leo1
2013-03-10, 19:37
Jag bara höftade:) Lämnar över statsen till nån mer rutinerad men du förstår vilka moment jag menar?

leo1
2013-03-10, 19:40
http://3.bp.blogspot.com/-v02zeRkqkMA/USMdfrVtjzI/AAAAAAAAPNo/-VThZBZ6D6g/s1600/bodybuilder+no+legs.jpg

:):):) Det var inte 130 i böj jag menade.

tp_88
2013-03-10, 19:44
:):):) Det var inte 130 i böj jag menade.
Jag förstod det, och antagligen mikaelj också även om han skrev som han gjorde.

Böj-Bänk-Mark är korrekt.

leo1
2013-03-10, 19:55
Tack, då vet jag det. Bra att mitt mål är 100-100-100.....

mikaelj
2013-03-10, 20:00
Tack, då vet jag det. Bra att mitt mål är 100-100-100.....

Om du är normalbyggd brukar fördelningen vara 1,33 : 1 : 1,66, t ex 133 kg knäböj, 100 kg bänkpress, 166 kg marklyft.

Frantic
2013-03-10, 20:09
Bra vader har han som sagt.

http://bloggar.expressen.se/pascalengman/files/2011/10/Danny-505x377.jpg

baggard
2013-03-10, 20:11
Har han spelat en massa fotboll/innebandy månne? Han har ju det klassiska fotbolls/innebandy-utseendet

Timme
2013-03-10, 20:36

Haha *cupid*

Amfksp
2013-03-10, 20:44
Håller helt med! Zyzz har ju fått en hel generation smågrabbar att köra mark. Har sett en markant(pun intended) ökning av marklyft sista 3-4 åren bland grabbar i åldern 16-20.
Edit: nu tog timme bort sitt inlägg så mitt blir lite förvirrat utan kontext, men det får stå kvar ändå för folk förstår nog vad det handlar om =D

Wiizra
2013-03-12, 20:01
Tobbe Trollkarl gillar att plaska.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16395711.ab

Fordon
2013-03-12, 20:13
Tobbe Trollkarl gillar att plaska.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16395711.ab

De är ju på rätt spår åtminstone *flex*

En gladiator sa: Håll käften, sluta grina – och gå till gymmet. Det är inte svårare än så. Det finns en miljon ursäkter men handlar bara om att ta sig i kragen.

PureWhey
2013-03-13, 03:01
Har han haft en PT. Då förstår jag hur han kan vara sådär GROV!11

....
Snälla.

Lellan
2013-03-15, 19:29
http://i47.tinypic.com/mhg4zb.jpg

Såå.. om Danny har en "superkropp".. Så har Sarah Bäckman en "superduperkropp"? :) (bild från hennes instagramkonto i dag)

tossefar
2013-03-15, 19:44
Ptja, det skulle jag säga att hon har.

Amfksp
2013-03-15, 19:45
Dom ser ut att vara ungefär lika stora så hon bör rimligtvis ha en superkropp, verken mer eller mindre.

Lellan
2013-03-15, 19:56
Dom ser ut att vara ungefär lika stora så hon bör rimligtvis ha en superkropp, verken mer eller mindre.

Krävs väl mkt mer för en tjej att uppnå samma muskelmassa o bf som en kille dock? :)

Jag tycker iaf hon har superduperkropp!

Gober
2013-03-15, 19:56

Nja, tror Sara är större faktiskt om man tittar på fler bilder än just dessa.

Gober
2013-03-15, 19:57
Krävs väl mkt mer för en tjej att uppnå samma muskelmassa o bf som en kille dock? :)

Det har hon absolut :)

Loke
2013-03-15, 20:06

Tja, eller så är kvinnliga kroppar helt enkelt sämre än manliga. Vissa kan inte få en superduperkropp, så är det bara.

wessmen
2013-03-15, 20:14
http://i47.tinypic.com/mhg4zb.jpg

Såå.. om Danny har en "superkropp".. Så har Sarah Bäckman en "superduperkropp"? :) (bild från hennes instagramkonto i dag)

Tack, äntligen får vi det uträtt.
Killen är späd och klen, inte superkroppad.

hultman
2013-03-15, 20:54
Han är inte stor men troligen mer tilltalande fysik än 99 % på kolo. Mig själv i inkluderad :)

Rikard Jansson
2013-03-15, 21:01
Det är roligt vad vrånga folk är. Zyzz, den där grova killen i old-school BB-tråden, såna fysiker tar 2-3 år och kan uppnås av vem som helst, men i den här tråden pratas det om att han ser bättre ut än 99% av kolo och faktiskt har "grym" fysik? Wtf? :D

Fordon
2013-03-15, 21:07
Det är roligt vad vrånga folk är. Zyzz, den där grova killen i old-school BB-tråden, såna fysiker tar 2-3 år och kan uppnås av vem som helst, men i den här tråden pratas det om att han ser bättre ut än 99% av kolo och faktiskt har "grym" fysik? Wtf? :D

Är det så svårt att uppnå zyzz mängd muskelmassa med valfritt prepp och dos på 3 år? samtidigt som en stor del av kolo är unga och nybörjare som inte har hunnit samla på sig så stor massa än.

BisonLGcrew
2013-03-15, 21:12
Ser man Sarah i verkligheten så förstår man att hon har en superduperkropp, ja. Bred som få.

hultman
2013-03-15, 21:50

Hehe. Jag tycket att Danny är en riktig speta (precis som jag) och hans fysik hade jag haft om jag inte tränade på ett halvår. Zyzz är svårare och den fysiken har jag inte orken att träna mig till ren.

Rikard Jansson
2013-03-15, 21:54
Är det så svårt att uppnå zyzz mängd muskelmassa med valfritt prepp och dos på 3 år? samtidigt som en stor del av kolo är unga och nybörjare som inte har hunnit samla på sig så stor massa än.

valfritt sådant så kan man nog bli rejält mycket grövre på 2-3 år om man är villig att satsa hälsan och diverse kroppsfunktioner^^ det är dock alltid ren det åsyftas, 2-3 år, np, typ^^

Fordon
2013-03-15, 22:07
Vore kul att se en person som ser ut så från scratch efter 2 år ren :O
vafan jag har tränat i 5 år och behöver troligtvis 5 år till för att få till en någorlunda form för att kunna jämföra mig med den kroppen.

Christoforos
2013-03-15, 22:25
Jag tycker iaf att han ser riktigt bra ut, och är lite smygavis, iaf på hur låg fett % han har. Det är ju utan tvekan fel att kalla det för en "superkropp" men att hänga upp sig på aftonbladets språkbruk är ju intellektuellt självmord.

skaparn
2013-03-16, 02:07
Vore kul att se en person som ser ut så från scratch efter 2 år ren :O
vafan jag har tränat i 5 år och behöver troligtvis 5 år till för att få till en någorlunda form för att kunna jämföra mig med den kroppen.

Faktiskt ett riktigt bra troll, i en tråd där det redan trollats hyfsat hårt redan

Mala
2013-07-02, 00:02

http://1.bp.blogspot.com/-68sit9TgTXo/UV1w8_mRlnI/AAAAAAAAAI8/Wy_XHgkM2rA/s1600/Zyzz-transformation.jpg

En ökning på 36 kg (varav en HEL del muskelmassa, av bilderna o döma) på 2-3 år och denna utveckling av vem som helst (rent), yeaah brah *flex*:d

Allting är möjligt i denna värld, chanserna är bara inte så stora.

gratefuldead
2013-07-02, 00:37
Årets mest skitnödiga bump? :)

Pitepalt
2013-07-02, 06:01
Ser ju klart o tydligt att grabben har kört Celltech...

:laugh::laugh::laugh::laugh:

snelhest
2013-10-22, 23:38
Uppdatering i Expressen!

http://www.expressen.se/noje/extra/danny-saucedo-brostar-upp-sig-1/

Rätt imponerande att gå från muskel-lös till bröstmuskler som prime-Arnold på 6 månader.
Verkar vara bra gym de har där i staterna. Ivanko bygger mer än Eleiko?

knuckles
2013-10-22, 23:46
Jo han är duktig han har talang.

awesomooo
2013-10-23, 05:04
Man var så imponerad så man var tvungen att skriva en artikel om hans bröst. Eller så är skribenten bara gay.