Bryggan
2013-03-04, 13:32
Sedan jag började min viktnedgång så har jag stackat upp stora lager av salladstonfisk, det är ju gott att sleva i sig ibland när man är lite sugen. Utan att tänka mer på det så har tiden gått och jag har för första gången i mitt liv börjat vakna om nätterna med magvärk. Denna magvärk har varit riktigt störande eftersom sömnen blir så upphackad. Jag har inbillat mig att det är för att jag äter för lite eller kanske att jag äter för lite fibrer som gör att magen är i olag. Alla mina försök att stävja den nattliga magvärken har varit förgäves och mina försök att bryta smärtorna likaså.
På senare tid har jag börjat inbilla mig att det är den förbenade salladstonfisken som är boven i dramat och efter några dagars uppehåll från tonfisken så har jag sovit som ett barn om nätterna faktiskt.
Jag har heller inga födoämnesallergier vad jag vet och tycker oftast att jag har en mage av stål...tja, inuti då då:).
Är jag ensam om det här?
På senare tid har jag börjat inbilla mig att det är den förbenade salladstonfisken som är boven i dramat och efter några dagars uppehåll från tonfisken så har jag sovit som ett barn om nätterna faktiskt.
Jag har heller inga födoämnesallergier vad jag vet och tycker oftast att jag har en mage av stål...tja, inuti då då:).
Är jag ensam om det här?