handdator

Visa fullständig version : Är det bara jag? Tråden

Hemma Gymmaren
2013-03-02, 17:35
En tråd för er som tror att ni är ensamma om era konstiga beteenden och rutiner. Citera gärna en person om ni har något gemensamt. Jag börjar.

Är det bara jag som tar bilder på mig själv när jag sitter på toan?

Angel
2013-03-02, 17:39
En tråd för er som tror att ni är ensamma om era konstiga beteenden och rutiner. Citera gärna en person om ni har något gemensamt. Jag börjar.

Är det bara jag som tar bilder på mig själv när jag sitter på toan?

Ja. Varför?

Gpajpen
2013-03-02, 17:43
Är det bara jag som tycker att det är jobbigt att duscha? En pina nästan att pallra sig in i duschen, och ändå tvingar man sig 365 dagar om året?

Fordon
2013-03-02, 17:46
Är det bara jag som tycker att det är jobbigt att duscha? En pina nästan att pallra sig in i duschen, och ändå tvingar man sig 365 dagar om året?

Jag vill inte gå in i duschen, och när jag är där så vill jag inte avsluta duschandet. *mini

Fredszky
2013-03-02, 17:46
Är det bara jag som det tjuter i öronen på efter samlag ā la cardio? När man ställer sig upp. EEEEEEEEEEEEEEE. Hör dåligt i en minut.

Fuark
2013-03-02, 17:50
jag är rätt säker på att jag är ensam på att räkna ner ifrån 10 när jag pissar

Dyrgripen
2013-03-02, 17:54

Jag räknar alltid nerifrån 7, vet inte vart jag har fått den siffran ifrn..

Hemma Gymmaren
2013-03-02, 17:59

Även när du är riktigt pissnödig?

Tricce
2013-03-02, 18:09
Varför räknar ni ner när ni pissar?

Är det bara jag som får svårt att prata och att ögonen kan fyllas med tårar när man hör en sjukt bra låt?

Hemma Gymmaren
2013-03-02, 18:16
Är det bara jag som tar av mig tröjan när jag ska göra number 2?

BisonLGcrew
2013-03-02, 18:18
Ja, allt ovanstående är nog bara ni... I hope

Fuark
2013-03-02, 18:19

då är jag typ inte ensam *hug*

Även när du är riktigt pissnödig?

ja, jag börjar räkna ner ifrån jag dragit fram den, oavsett hur nödig jag är

Varför räknar ni ner när ni pissar?

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/142/feelsgood.jpg

Loke
2013-03-02, 18:41

Nej, jag med. Man vill ju inte råka bajsa på tröjan, pinsamt...

Wzup2u
2013-03-02, 18:47
bara jag som kan äta smör med sked bara för det är så gott.
gör det oftast ensam ex vis när jag brer mackor drar upp några slevar på kniven och mumsar i mig.

publikt säger många gud va äcklig du är tss.... fett är kung.

någon mer...

Hemma Gymmaren
2013-03-02, 18:52
bara jag som kan äta smör med sked bara för det är så gott.
gör det oftast ensam ex vis när jag brer mackor drar upp några slevar på kniven och mumsar i mig.

publikt säger många gud va äcklig du är tss.... fett är kung.

någon mer...

När jag var mindre så tog jag stora mängder smör på mindre knäckebröds bitar. Inte nu dock...

newb123
2013-03-02, 19:33

Nej, jag med. Man vill ju inte råka bajsa på tröjan, pinsamt...

Tar alltid av tjocktröja om jag har på mig. Dumpar även tishan om jag känner på mig att det kommer ta ett år att blir klar. Inbillar mig att jag då anstränger mig så pass att jag svettas. Känner mig som en lantbrukare spelad av Tom Berenger efter ett halvt dygn på åkern som käkat ett dussin potäter/måltid.

Lellan
2013-03-02, 19:39
Efter en lång dag så brukar jag kasta av mig ytterkläderna i hallen, springa in och kissa, släppa ut håret om det är uppsatt när jag skyndar mig till sängen.. Kasta mig i den och sucka "aaahhhh!".. :D Sen reser jag mig och är normal. Men började med beteendet när jag slutade vara sambo, det är en slags hyllning till ensamhet! *cupid*

Det var nog det jag saknade mest när jag skaffade pojkvän, inte socialt acceptabelt beteende så de där "lyckoögonblicken" försvann.

newb123
2013-03-02, 19:45
Efter en lång dag så brukar jag kasta av mig ytterkläderna i hallen, springa in och kissa, släppa ut håret om det är uppsatt när jag skyndar mig till sängen.. Kasta mig i den och sucka "aaahhhh!".. :D Sen reser jag mig och är normal. Men började med beteendet när jag slutade vara sambo, det är en slags hyllning till ensamhet! *cupid*

Det var nog det jag saknade mest när jag skaffade pojkvän, inte socialt acceptabelt beteende så de där "lyckoögonblicken" försvann.

För mig hade det varit befriande. Är väl mest ni tjejer som tycker det inte är PK fast bara killen du är med märker det, och han lär ju inte tycka som du som sagt. ;)

StorEric
2013-03-02, 19:52
Är det bara jag som vill ha en lucka på magen för att slippa äta?

Vore så bekvämt, bara öppna luckan, kasta in maten, stänga och säga tack för maten. =)
Snacka om att spara tid och slippa tugga.

Sundqvist
2013-03-02, 20:00
Äta är ju livet!

Fordon
2013-03-02, 20:05
Är det bara jag som vill ha en lucka på magen för att slippa äta?

Vore så bekvämt, bara öppna luckan, kasta in maten, stänga och säga tack för maten. =)
Snacka om att spara tid och slippa tugga.

Instämmer!

micke81
2013-03-02, 20:09

vad skulle vara socialt oacceptabelt med det?

leBrownJames
2013-03-02, 20:39
Jag brukar alltid stoppa tummen i rumpan på en tjej om jag tar henne bakifrån, oavsett om det är första gången jag ligger med henne eller 24:e. Jag kan helt enkelt inte mostå frestelsen..

Anyone else?

Philley
2013-03-02, 20:52
Jag brukar alltid stoppa tummen i rumpan på en tjej om jag tar henne bakifrån, oavsett om det är första gången jag ligger med henne eller 24:e. Jag kan helt enkelt inte mostå frestelsen..

Anyone else?

I know that feel

Lellan
2013-03-02, 21:21
För mig hade det varit befriande. Är väl mest ni tjejer som tycker det inte är PK fast bara killen du är med märker det, och han lär ju inte tycka som du som sagt. ;)

Lite dåligt ordval av mig, menar mer att har man sällskap finns det ju inget "ah , äntligen ensam!!" att gotta sig i. Utan då kommer man ju hem till någon man tycker om, inte till ensamhet.

vad skulle vara socialt oacceptabelt med det?

Se ovan. :)

FoxCharlie
2013-03-02, 21:45

Anyone else?

:thumbup:

(kunde inte motstå smileyn hihi)

Woody R
2013-03-02, 21:50
Är det bara jag som håller fast korken på shakern när jag skakar den fastän den sitter hårt som...?

Oxe
2013-03-02, 22:05
Är det bara jag som håller fast korken på shakern när jag skakar den fastän den sitter hårt som...?

Alla som varit med några år gör det

Latissimus Dorsi
2013-03-02, 22:06

I ren paranoia faktiskt, hände en gång att skiten gick upp. Inte kul :(

Slår vad om att någon kommer säga något riktigt sjukt denne gör och sedan får sota för det :D

StorEric
2013-03-02, 22:11

Alltid.. Efter jag jag provade shake'a med varmt vatten.. == värmde luften i shakern som gjorde att korken ploppade upp och ja.. kladdigt blev det.:em:

Tyrwing
2013-03-02, 23:47

Kan bli väldigt... Kladdigt annars. Gör det av ren försiktighet. :d

Mazr
2013-03-03, 00:25
Är det bara jag som håller andan när jag ser ett kräk komma gående mot mig när jag är ute på promenad och släpper ut luften så fort jag bestämt mig för ett landmärke (typ stolpe) som jag måste gå förbi med båda benen? Anser att personen släpper ut doftämnen som kan skada mig. dafuq?

Or else...
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24325888.jpg

hugok
2013-03-03, 10:13
Är det bara jag som håller andan när jag ser ett kräk komma gående mot mig när jag är ute på promenad och släpper ut luften så fort jag bestämt mig för ett landmärke (typ stolpe) som jag måste gå förbi med båda benen? Anser att personen släpper ut doftämnen som kan skada mig. dafuq?

Or else...
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24325888.jpg

Brukar hålla andan när jag möter folk som röker.

Wiizra
2013-03-03, 10:33
Är det bara jag som hoppar upp ur sängen direkt när väckarklockan ringer?

Onigiri
2013-03-03, 10:47
Är det bara jag som tar bilder på mig själv när jag sitter på toan?Nej det är mycket vanligt bland kvinnor :)

Åsberg
2013-03-03, 11:03
Alltid.. Efter jag jag provade shake'a med varmt vatten.. == värmde luften i shakern som gjorde att korken ploppade upp och ja.. kladdigt blev det.:em:

Hah, nu kom jag att tänka på när jag hade diskmedel och varmt vatten i min shaker. Hade glömt att diska ur den och tänkte "nu jävlar ska den bli ren" och tja, det var skum överallt sen. :D

Hemma Gymmaren
2013-03-03, 11:08
Nej det är mycket vanligt bland kvinnor :)

Det må hända, fast jag gör miner. Jag försöker inte se snygg ut.

Hemma Gymmaren
2013-03-03, 12:15
Bara jag som använder ordet "bekvämlighetsinrättning" istället för toa?

Tricce
2013-03-03, 12:20

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Stockholms_toaletter_urinoar_2011b.jpg/797px-Stockholms_toaletter_urinoar_2011b.jpg

Raschmus
2013-03-04, 08:50
Bara jag som spolar innan jag kissat klart och hoppas att jag ska hinna avsluta kissen innan spolningen avtar (race against time)?

Bara jag som är fotnudist? Alltså alltid tar av mig skorna om jag får chansen (bilkörning, kontor, bio, resturaung, etc).

Bara jag som hatar att tala grammatiskt inkorrekt och om jag kommer på mig själv gärna tar om hela meningen?

Exempel: "Jag tycker verkligen om han, han är ju så reko och snäll." Istället då för att säg: "Honom menar jag" så säger jag: "Jag tycker verkligen om honom, han är ju så reko och snäll." Uppfattas lite autistisk när jag en tredje gång kan upprepa en längre mening för att få det grammatiskt korrekt.

ShippEn
2013-03-04, 09:51
Bara jag som hatar att tala grammatiskt inkorrekt och om jag kommer på mig själv gärna tar om hela meningen?

Exempel: "Jag tycker verkligen om han, han är ju så reko och snäll." Istället då för att säg: "Honom menar jag" så säger jag: "Jag tycker verkligen om honom, han är ju så reko och snäll." Uppfattas lite autistisk när jag en tredje gång kan upprepa en längre mening för att få det grammatiskt korrekt.

Har en polare som gör det hela tiden, blir bara jobbigt tillslut *gah!*

Blindguard1
2013-03-04, 09:56
Hoppas att det inte bara är jag som ständigt torkar röven, oavsett om jag bara kissat... Det när jag sitter ner såklart.

Woody R
2013-03-04, 10:28
Hoppas att det inte bara är jag som ständigt torkar röven, oavsett om jag bara kissat... Det när jag sitter ner såklart.

:confused:

Captainwide
2013-03-04, 10:30
Är det bara jag som har grov optinoja när det gäller att fylla på sin shaker?

Ex: Ska fylla på med proteinpulver och lite (typ 00000000000,1 gram) kommer utanför och efter det får jag panik och tror att alla mina gainz kommer gå förlorade.. :(

Är det bara jag som känner mig elak om jag skadar eller tar sönder en sak, den har ju känslor liksom. :(

Är det bara jag som nästan maniskt skakar med benet upp och ner som en dåre med tics? :/

Fuark
2013-03-04, 11:53
Är det bara jag som har grov optinoja när det gäller att fylla på sin shaker?

Ex: Ska fylla på med proteinpulver och lite (typ 00000000000,1 gram) kommer utanför och efter det får jag panik och tror att alla mina gainz kommer gå förlorade.. :(

I know that feel bro. Jag fyllde en shaker häromdagen och tappade den i vasken. Känslan när man spolar bort gains *rolleyes*

Dreas
2013-03-04, 11:55
Är det bara jag som det tjuter i öronen på efter samlag ā la cardio? När man ställer sig upp. EEEEEEEEEEEEEEE. Hör dåligt i en minut.Nope, det händer!

StorEric
2013-03-04, 12:10
Är det bara jag som bläddrar igenom ursäkter i huvudet för att slippa gå till jobbet måndagmornar?

Tricce
2013-03-04, 12:40
Är det bara jag som bläddrar igenom ursäkter i huvudet för att slippa gå till jobbet måndagmornar?

Nope :/

aijou
2013-03-04, 13:54

Är det bara jag som bläddrar igenom ursäkter i huvudet för att slippa gå ut och festa på helgerna? (Ofta använder jag även någon av dessa ursäkter om jag blir tillfrågad.)

Duran
2013-03-05, 20:24
Är det bara jag som måste diska alla kastruller och sånt innan jag äter för att kunna slappna av och njuta av maten (som typ inte är varm längre)?

Wibba
2013-03-05, 20:35
Är det bara jag som måste diska alla kastruller och sånt innan jag äter för att kunna slappna av och njuta av maten (som typ inte är varm längre)?

:D

Känner igen mig ordentligt. Det ska vara kliniskt rent på diskbänken innan jag börjar äta. Undantag sker när jag lagar storkok, då plockar jag bort allt utom de kastruller jag använt till t.ex. en gryta. Matlådorna fixar jag efter måltiden så då smutsar jag alltid ner en sked igen :(

Tricce
2013-03-05, 20:35

Jag är lite så också.

maximuscle
2013-03-05, 21:40

haha jag e helt tvärtom..kan säkert stå nån timme efter jag ätit innan jag plockar bort...

Hemma Gymmaren
2013-03-05, 21:52
haha jag e helt tvärtom..kan säkert stå nån timme efter jag ätit innan jag plockar bort...

Det gör nog de flesta.

Duran
2013-03-06, 08:39
Är det bara jag som stör mig som faaan på när folk citerar någon och själva skriver: "This." eller när folk skriver: "Nu äta." "Nu simhopp." etc?

Jag stör mig inte på personerna själva och jag inser att mitt störande är inkonsekvent och därmed irrationellt, eftersom jag själv använder andra engelska ord och internetfraser men ovanstående två börjar verkligen reta upp mig ordentligt.

Ok, det här kanske inte är ett beteende eller em rutin men jag vill så gärna höra att det inte bara är jag.

Okej
2013-03-06, 08:41
Är det bara jag som har för mycket #swag idag? fakking ey *gah!*

tuthpicker
2013-03-06, 11:52
Är det bara jag som sniffar på fingrarna efter att jag grävt mig i röven?

Fett nice....

Fuark
2013-03-06, 12:00
Är det bara jag som sniffar på fingrarna efter att jag grävt mig i röven?

Fett nice....

http://www.miataturbo.net/attachments/gaming-91/45302-forza-horizon-do-not-want-dog-jpg?dateline=1338870774

Duran
2013-04-19, 16:58
Är det bara jag som har svårt att vilja göra något och måste motivera mig till att umgås med att det antagligen skulle göra mig gott?

nissepelle
2013-04-19, 17:48
Haha, blir ju fan rädd när man känner igen sig jäkligt starkt i över hälften av era sjuka beteenden!

Silveta
2013-04-19, 18:30
Är det bara jag som skiter i squatställning med fötterna på ringen?

Diomedea exulans
2013-04-19, 18:35
Är det bara jag som är fullständigt normal? Har inget onormalt för mig överhuvudtaget.

Stefan J
2013-04-19, 18:38
-Börjar ofta skratta högljutt åt roliga tankar och scenarion som jag föreställer mig. Detta kan hända offentligt på en buss eller hemma när jag är helt själv.

-Blir "caught off guard" på tråkiga möten/vårdplaneringar/annat skit på jobbet där jag drömmer mig bort och inte har lyssnat på kanske 5 minuter. Plötsligt får man frågan: eller vad tycker du om det, stämmer detta eller något liknande. Då har man ca 1-2 sekunder på sig att läsa av ansiktena på de samlade och snabbt hitta på något vagt passande att säga. Att i vuxen ålder säga att man inte lyssnat går inte, då blir man idiotförklarad. :)

remindme
2013-04-19, 18:41
Är det bara jag som tvättar mig under armarna varje morgon?

Tyrwing
2013-04-19, 19:33
-Börjar ofta skratta högljutt åt roliga tankar och scenarion som jag föreställer mig. Detta kan hända offentligt på en buss eller hemma när jag är helt själv.

-Blir "caught off guard" på tråkiga möten/vårdplaneringar/annat skit på jobbet där jag drömmer mig bort och inte har lyssnat på kanske 5 minuter. Plötsligt får man frågan: eller vad tycker du om det, stämmer detta eller något liknande. Då har man ca 1-2 sekunder på sig att läsa av ansiktena på de samlade och snabbt hitta på något vagt passande att säga. Att i vuxen ålder säga att man inte lyssnat går inte, då blir man idiotförklarad. :)

Börjar inte skratta men mitt minspel ändras efter scenariot jag tänker på, vilket gör att jag kan utgöra en serie konstiga miner helt plötstligt...

Lipservice
2013-04-19, 19:47
Alltid vaknar 2 gånger per natt och är pissnödig nästan året runt?

Doggeh
2013-04-19, 20:09
När jag låser dörrar måste jag kolla minst 2 gånger. Kollar dessutom vattenkranar att de är avstängda typ 2 gånger. Vet faktiskt inte varför men om jag inte gör det så kan jag exempelvis inte somna.

När jag tränar så måste jag dricka någon klunk vatten efter varje set. Även om jag inte är särskilt törstig :smash:

NickFisher
2013-04-19, 20:44
Alltid vaknar 2 gånger per natt och är pissnödig nästan året runt?

Samma här dude. Just 2 ggr per natt också, 1 eller 3 ggr händer i princip aldrig.

BlötSnö
2013-04-19, 21:12
Som tar av mig alla kläder förutom kalsonger så fort jag kommer hem, alternativt allt och tar på mig morgonrocken/cruisar runt naken med fördragna gardiner?

knuckles
2013-04-19, 21:14
Är det bara jag som inte gillar att besöka ålderdomshem. De gamlas skrik och livlösa blickar hånar mig

Sniggel
2013-04-19, 22:19

Aah. Det där lyckades jag faktiskt träna bort nånstans före 30. Men jag förstår din situation :D

Nä men oj wow? 1 timme? en hel timme?
Jag ska nog inte säga hur länge mitt brukar stå :D

Beelz
2013-04-19, 22:30
är det bara jag som svär, muttrar och hotar folk till livet för mig själv när jag är ute i trafiken i min bil..?

Heddaway
2013-04-19, 22:51
är det bara jag som svär, muttrar och hotar folk till livet för mig själv när jag är ute i trafiken i min bil..?

Låter som en klockren beskrivning av mig i trafiken. När jag sitter bakom ratten kan ingen annan köra bil. Alla är idioter och bara i vägen.

difaren
2013-04-19, 22:53
Är det bara jag som är pigg på morgonen när jag sovit 4-5timmar och när jag sovit 8--> timmar och uppåt är seg som en klubbad säl?

Matsa
2013-04-19, 23:27
När jag låser dörrar måste jag kolla minst 2 gånger. Kollar dessutom vattenkranar att de är avstängda typ 2 gånger. Vet faktiskt inte varför men om jag inte gör det så kan jag exempelvis inte somna.

När jag tränar så måste jag dricka någon klunk vatten efter varje set. Även om jag inte är särskilt törstig :smash:

Varje gång jag går förbi ytterdörren känner jag på låset (blir ofta då toaletten är jämte ytterdörren) och innan jag går hemifrån eller lägger mig känner jag på spisplattorna.

knuckles
2013-04-19, 23:31
Alltid innan jag ska lägga mig måste jag dansa en irländsk folkdans

Matsa
2013-04-19, 23:57

Är det före eller efter att du tar på dig en svart bastkjol och svingar en död orre motsols över huvudet? Kanske samtidigt?

Diomedea exulans
2013-04-20, 05:31

Jag föreställer mig att det kan sabba sömnigheten något?

Mats J
2013-04-20, 13:51

Haha, ja det där känner jag igen..

MackeJuve
2013-04-20, 14:11
Är det bara jag som måste stoppa in en ny snus varje gång jag ska maxa 1RM i bänkpress, för att allt ska vara så optimalt som möjligt?

Är det bara jag som inte kan gå en sträcka själv till en polare några hundra meter bort utan måste springa för att det är så vansinnigt tråkigt att gå själv?

billmaier
2013-04-20, 17:08
Är det bara jag som tycker att rå köttfärs är riktigt gott? Hinner äta upp typ hälften innan jag ens har börjat steka det.

Heddaway
2013-04-20, 20:32
Är det bara jag som verkligen inte kan somna utan att ha på tv:n? Får smärre ångest om jag försöker somna utan min kära tv i bakgrunden.

Wzup2u
2013-04-20, 20:43
Är det bara jag som verkligen inte kan somna utan att ha på tv:n? Får smärre ångest om jag försöker somna utan min kära tv i bakgrunden.

+1 :d

Wzup2u
2013-04-20, 20:46
Är det bara jag som tycker att rå köttfärs är riktigt gott? Hinner äta upp typ hälften innan jag ens har börjat steka det.

hoppas det är nötfärs isf... hehe annars lär du blivit sjuk flera ggr.
gott japp häller med men käkar det typ aldrig hänt någon gång...

dock är det bara jag som älskar ostekt blodpudding.
kanangött. på mackor me smör en skiva blodpudding, lingon , stevia och massa kanel.
kanon pålägg :hbang: think im alone.

Silencer
2013-04-20, 20:53
Är det bara jag som måste ha ett litet mellanrum mellan kudden och väggen när jag jag sover? Om kudden nuddar väggen blir jag stressad.

eulalia
2013-04-20, 21:28
Är det bara jag som ställer mig på tå då jag ska tvätta mig mellan skinkorna i duschen, det känns som att man når bättre på ngt konstigt vis....

Ristretto
2013-04-20, 21:47
Är det bara jag som ställer mig på tå då jag ska tvätta mig mellan skinkorna i duschen, det känns som att man når bättre på ngt konstigt vis....

Jag brukar också ställa mig på tå när du tvättar dig mellan skinkorna, man ser bättre då.

maximuscle
2013-04-20, 21:50
Jag brukar också ställa mig på tå när du tvättar dig mellan skinkorna, man ser bättre då.

*gah!*:laugh::laugh:

en stor stark
2013-04-20, 21:53

Samma här faktiskt. Vet inte riktigt varför. Det känns som att ha en vän vid sig när man sover.

Det där lät inte hälsosamt.

timoat
2013-04-21, 00:14
Är det bara jag som fortfarande sover med lampan på för att jag är mörkrädd efter för mycket skräck i för tidig ålder? Det kan ju ploppa upp sitt clownhuvud under sängen när som helst! Men inte me lampan på....right? Singel givetvis.

hanushans
2013-04-21, 00:47
Är det bara jag som fortfarande sover med lampan på för att jag är mörkrädd efter för mycket skräck i för tidig ålder? Det kan ju ploppa upp sitt clownhuvud under sängen när som helst! Men inte me lampan på....right? Singel givetvis.

Inte bara du :(

Pallar inte mörkret när jag är ensam hemma. Man vet ju vad som döljer sig i det. Man vill ju leva en dag till?

Latissimus Dorsi
2013-04-21, 00:49

nejdå, helvete vad jag är mörkrädd*cry**cry*

Heddaway
2013-04-21, 08:19
Samma här faktiskt. Vet inte riktigt varför. Det känns som att ha en vän vid sig när man sover.

Det där lät inte hälsosamt.

Visst är det så. Att höra folk småprata i bakgrunden är lugnande.

Tror jag har skaffat mig en riktigt dålig vana. Eller så är det jättepositivt.

Duran
2013-04-21, 10:27
Visst är det så. Att höra folk småprata i bakgrunden är lugnande.

Tror jag har skaffat mig en riktigt dålig vana. Eller så är det jättepositivt.

Ja precis. Det måste väl vara antingen svart eller vitt? :d

gunhamn
2013-04-21, 10:32

här är jag också med, men jag kör Robot Wars countdown.

three....

two....

one...

activate!

Heddaway
2013-04-21, 10:35
Ja precis. Det måste väl vara antingen svart eller vitt? :d

Ofc :D Det kanske är bra med passiv stimulans från surrande tv-apparater om nätterna. För jag tittar ju inte ens på tv:n. Dessvärre sämre för min elräkning.

Diomedea exulans
2013-04-21, 10:44

här är jag också med, men jag kör Robot Wars countdown.

three....

two....

one...

activate!

Hur blir det om ni hör någon räkna ner när ni inte är på toa? Blir ni kissnödiga då? Tänkte om det var som med Pavlovs hundar...

Silencer
2013-04-21, 12:00
Ni räknar ner när ni pissar...

men är jag ensam om att räkna upp, dvs hur länge jag pissar?

difaren
2013-04-21, 12:03
Är det bara jag som ligger på sidan när jag sover så att man axel liksom hamnar under på något konstigt sätt så att när jag vaknar har jag väldigt ont i den för den har varit i ett sådant konstigt läge.

Latissimus Dorsi
2013-04-21, 12:07
Är det bara jag som ligger på sidan när jag sover så att man axel liksom hamnar under på något konstigt sätt så att när jag vaknar har jag väldigt ont i den för den har varit i ett sådant konstigt läge.

Näpp, och sluta gör så riktigt kefft för axeln :D

Chrbo
2013-04-21, 13:45
Ni räknar ner när ni pissar...

men är jag ensam om att räkna upp, dvs hur länge jag pissar?

Inställer mig som en uppräknare när det kommer till pissandet.

Trouble
2013-04-21, 15:41
Jag räknar också upp, annars kan man ju inte slå rekord?

mangemani
2013-04-21, 16:46
detta har jag som tur var slutat med...
men är det bara jag som håller andan då och då då jag går in på toa för att kissa och fantiserar om att det är dödlig gas därinne och jag får inte andas innan jag kommer ut?

jag brukar göra det ibland i dagsläget med, men då inte i detta fantiserande syftet, utan om någon har skitit där innan mig.

newb123
2013-04-21, 17:18
detta har jag som tur var slutat med...
men är det bara jag som håller andan då och då då jag går in på toa för att kissa och fantiserar om att det är dödlig gas därinne och jag får inte andas innan jag kommer ut?

jag brukar göra det ibland i dagsläget med, men då inte i detta fantiserande syftet, utan om någon har skitit där innan mig.

Nej på stycke ett. Ja på tvåan. Håller dock andan när jag går förbi folk som våreldar på tomten.

cero
2013-04-21, 17:33

:laugh:

Underbar tråd.

Heddaway
2013-04-21, 21:43
Är det bara jag som är lite mindre nojig över mina egna tix efter att ha läst här ett tag?

cero
2013-04-21, 22:19
Är det bara jag som är lite mindre nojig över mina egna tix efter att ha läst här ett tag?

Ja.

Ondskapelsen
2013-04-22, 10:59

Haha, så jävla in my face. Min sambo blir helt galen på mig. KOM OCH ÄT NÅN JÄVLA GÅNG MATEN KALLNAR JU!!

as0k
2013-04-22, 11:16
Är det bara jag som hatar fågelkvitter och blir näst intill irriterad av det?
Det beror lite på vart man är, men sitter man tex hemma eller på jobbet och hör en fågeljävel som ger ifrån sig samma ljud i flera timmar...

hungry
2013-04-22, 11:36
Är de bara jag som blir lös i magen om man är vaken mer än ett dygn? Spelar ju ingen roll va man käkar. Halsbränna är också vanligt.

Chrbo
2013-04-22, 11:40
Jag räknar också upp, annars kan man ju inte slå rekord?

Precis, att strypa utloppet för att hålla igång strålen så länge som möjligt gör pissandet aningen mer intressant.

hugok
2013-04-22, 12:35
Är de bara jag som blir lös i magen om man är vaken mer än ett dygn? Spelar ju ingen roll va man käkar. Halsbränna är också vanligt.

Är det bara jag som aldrig varit vaken ett helt dygn i mitt liv?

Juxta
2013-04-22, 12:55

Får också orolig mage vid långa vakna perioder.

Victuhh
2013-04-22, 16:42
Är det bara jag som aldrig varit vaken ett helt dygn i mitt liv?

Nej, jag också :D alltid sovit några enstaka timmar iallafall - alltid gått och lagt mig efteråt och tror aldrig jag varit uppe i 24 timmar faktist :d

Ändå har jag jobbat både natt, lidit utav insomnia och spelar datorspel ohälsosamt mycket!

knuckles
2013-04-22, 21:10
...bara jag som tror på andar och spöken?
På karma, att om man ljuger (även vita lögner) så straffas man någon gång i framtiden? kanske slump vad vet jag

Heddaway
2013-04-22, 21:13
På karma, att om man ljuger (även vita lögner) så straffas man någon gång i framtiden? kanske slump vad vet jag

Klart andar finns :D Och karma ska man inte underskatta.

cero
2013-04-22, 21:30

Med tanke på hur absurt oförståeligt det är att vi ens existerar och kan sitta här och diskutera på detta forum, så är ju inte andar och spöken särskilt långsökt. Bro-fist!

knuckles
2013-04-23, 14:18
Bara jag som efter jag lagt mig somnar någon minut sen drömmer jag att jag faller, typ i en trappa och vaknar igen? Det är läskigt

Heddaway
2013-04-23, 14:24
Bara jag som efter jag lagt mig somnar någon minut sen drömmer jag att jag faller, typ i en trappa och vaknar igen? Det är läskigt

+1

Sjukt jobbig känsla:o

zozofu93
2013-04-23, 14:30
Är det bara jag som hoppat och knäat mig själv i ansiktet för att se om man kan få upp nån power?

Silencer
2013-04-23, 15:07
Är det bara jag som maniskt måste snyta mig före jag tränar? *gah!*

Diomedea exulans
2013-04-23, 15:15

Det får mig osökt att tänka på såna som snortar sånt där skarpt luktande ämne (har glömt vad det heter) innan de ska lyfta något tungt.

Finns det månne någon slags korrelation mellan näsgångsstimulans och styrkeprestationer?

sjolund27
2013-04-23, 15:49

Samma lika här.

zozofu93
2013-04-23, 15:52
Ammoniak tänker du nog på :)

Jag brukar också snyta mig innan pass, 9 av 10 gånger iaf.
Brukar också snyta mig efter jag duschat.

knuckles
2013-04-23, 16:12
Är det bara jag som hoppat och knäat mig själv i ansiktet för att se om man kan få upp nån power?

hahaha du borde hålla dig till pwo istället

narcissisten
2013-04-23, 18:36
Är det bara jag som rangordnar det jag äter på olika vis?

Exempelvis om jag äter chips så börjar jag med de som är i vikta, lagom storlek, hela, inte brända.

Sen kommer hela, lagom storlek, inte brända.

Sen trasiga, lagom storlek, inte brända.

Sen skrapet, dock ej brända chips. Det hatar jag så dem lämnar jag snällt kvar.

Samma sak med lösgodis, det rangordnas innan det äts upp. Och pingvinlakrits äts i jämna antal. Aldrig ojämna.

*screwy*

Silencer
2013-04-23, 18:43
Ammoniak tänker du nog på :)

Jag brukar också snyta mig innan pass, 9 av 10 gånger iaf.
Brukar också snyta mig efter jag duschat.

Fan, nu påminde du mig. Jag snyter mig i duschen. Jämnt. Det är så skönt. Ju mer det sprutar desto bättre. Jag är sjuk.

Wzup2u
2013-04-23, 19:11
Fan, nu påminde du mig. Jag snyter mig i duschen. Jämnt. Det är så skönt. Ju mer det sprutar desto bättre. Jag är sjuk.

samma haha...

knuckles
2013-04-23, 19:40
Bara jag som smuttar på lite vatten mellan varje set?

awesomooo
2013-04-23, 19:42
Bara jag som smuttar på lite vatten mellan varje set?

Smuttar, drar i mig minst en halvliter bara för att jag kan. Dock blir det många toalettbesök.

baggard
2013-04-23, 19:48
Någon annan som medvetet dricker lite/ingenting på ryggpasset för att man inte ska 'tynga ner sig' inför dom överjävliga chinsen? :D

cero
2013-04-23, 21:42
Någon annan som medvetet dricker lite/ingenting på ryggpasset för att man inte ska 'tynga ner sig' inför dom överjävliga chinsen? :D

Hahaha, nej.. men nu kommer man antagligen börja med det. Tack.