marcuus
2013-02-28, 21:22
Hejhej!
Är en kille på 16år
morgonvikt: 78kg
längd: 1.76
har tränat i ca 3 månader.
Jag har nu på senaste tiden inte märkt några resultat. De första 1,5 månaden gick det i rätt riktning och det började märkas resultat framför allt på ben och biceps. Tränar med en polare som är lika gammal som mig och vi har tränat ihop sen vi började.
Han har ådror överallt medans jag knappt ser någon skillnad på mig själv..
är det fett som täcker mina muskler?
Vill helst bygga upp styrka/volym till nästa vår då jag hat planerat en deff?
just nu dricker jag en whey 80 på morgon samt tar kreatin monohydrate och efter träning tar jag antingen gainer pro/whey 80..
I början var jag väldigt strikt med maten åt oftast tonfisk och keso efter träning då jag nu ber mina föräldrar göra lite extra mat som jag sedan värmer i mikron efter träning (ex makaroner o falukorv)
hur ska jag gå tillväga för att bli mer "fit" och få synliga muskler?
mvh orolig kille..;)
Är en kille på 16år
morgonvikt: 78kg
längd: 1.76
har tränat i ca 3 månader.
Jag har nu på senaste tiden inte märkt några resultat. De första 1,5 månaden gick det i rätt riktning och det började märkas resultat framför allt på ben och biceps. Tränar med en polare som är lika gammal som mig och vi har tränat ihop sen vi började.
Han har ådror överallt medans jag knappt ser någon skillnad på mig själv..
är det fett som täcker mina muskler?
Vill helst bygga upp styrka/volym till nästa vår då jag hat planerat en deff?
just nu dricker jag en whey 80 på morgon samt tar kreatin monohydrate och efter träning tar jag antingen gainer pro/whey 80..
I början var jag väldigt strikt med maten åt oftast tonfisk och keso efter träning då jag nu ber mina föräldrar göra lite extra mat som jag sedan värmer i mikron efter träning (ex makaroner o falukorv)
hur ska jag gå tillväga för att bli mer "fit" och få synliga muskler?
mvh orolig kille..;)