WahWillDuh
2013-02-27, 21:30
Tjo, jag är 18 år och har gymmat ett bra tag nu och tyckte det var dags att bli av med min mage lite.
Så jag kikade runt här på forumet lite och fick massa bra tips för en Deff, och har nu satt igång den. Nu är det bara så att jag får i mig ca 100g fett på en dag, och jag väger 88kg. Detta är ju alldeles för mycket men jag vet inte riktigt vart jag ska skära ner. Detta är mitt matschema:
Frukost
2 löskokta ägg
Lunch
150g stekt kyckling (stekt i väldigt lite olivolja)
100g fulkornspasta
En halv avokado
50g Broccoli
3dl mjölk
Middag
Sallad
Paprika
Gurka (Antar att dessa ej påverkat något avsevärt)
3 hårdkokta ägg
Av detta får jag ihop nästan 100g fett som sagt. Hur kan jag minska det intaget, vad kan jag ta bort/byta ut mot något annat?
Som sagt - detta är min första deff (och mitt första inlägg här på forumet) så be gentle ;)
185cm
88kg
18år
Så jag kikade runt här på forumet lite och fick massa bra tips för en Deff, och har nu satt igång den. Nu är det bara så att jag får i mig ca 100g fett på en dag, och jag väger 88kg. Detta är ju alldeles för mycket men jag vet inte riktigt vart jag ska skära ner. Detta är mitt matschema:
Frukost
2 löskokta ägg
Lunch
100g fulkornspasta
En halv avokado
50g Broccoli
3dl mjölk
Middag
Sallad
Paprika
Gurka (Antar att dessa ej påverkat något avsevärt)
3 hårdkokta ägg
Av detta får jag ihop nästan 100g fett som sagt. Hur kan jag minska det intaget, vad kan jag ta bort/byta ut mot något annat?
Som sagt - detta är min första deff (och mitt första inlägg här på forumet) så be gentle ;)
185cm
88kg
18år