handdator

Visa fullständig version : Deff inför kommande filmroll

Kanduskadu
2013-02-19, 10:55
Hej allihopa, Har fått en huvudroll i en kommande svensk långfilm , med bland annat cecilia frode och danska skådisen (pusher) Kim bodnia. Det är många scener i filmen då jag ska stå i bar överkropp och gräva. Tänkte då ta tillfället i akt att bli jävligt deffad då jag tänker utbilda mig till PT att ha i grunden. Ska satsa på skådespeleriet också.

Hur som helst jag väger idag 77 kg och är 178.
Tror jag måste gå ner till 70 ungefär för att ha en rippad kropp.

Jag tränar 6 dar i veckan väldigt hårda pass. Jag börjar med att springa/cykla bort ungefär 400 kalorier innan jag börjar passet. Jag är inte så jätte seriös med att mäta maten och kolla hur mycket kalorier allt innehåller, men jag äter en bra kost och inte massa skräpmat. Tror ni att jag kan nå mitt mål fram till juni? Kommer även få hjälp utav "Jeri Ketola" Årets pt 2011 ca 4 gånger innan juni börjar. Om ni har några tips och så vidare så får ni gärna skriva lite :) Fred ut

nitz
2013-02-19, 11:14
Grattis :)

7kg till juni är inga problem alls :)
Läs:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
Kom med följdfrågor.

Lärlingen
2013-02-19, 11:28
Att komma ner 7kilo till juni är inga problem om du rör dig som du säger. Men som sagt kosten, är det underskott så går du ber och då du inte väger så seriöst så gäller det att du iaf är bombis på underskott, men väg dig själv 1 gång i veckan iaf så får du svaret om vilket håll du vandrar mot.

Grattis till jobbet :)

Sinatra
2013-02-19, 13:52
Det är väl inte särskilt bra att köra kondition och styrka på samma pass. Känns som det ena motverkar det andra :|

prOtotype
2013-02-19, 13:56
Skippa konditionsträningen, det ger dig just kondition, det är inget du behöver för att bli rippad, snarare kan det begränsa dig då du vill behålla så mycket muskler som möjligt och konditionsträningen sliter på kroppen.

abstract
2013-02-19, 19:35
Deffa inför filmroll fuck yeah;) Stort grattis till rollen, knock ´em dead!

gratefuldead
2013-02-19, 20:34

Vad är det där för liten fjant?

Såhär ska se det se ut...

http://sciencefiction.com/wp-content/uploads/2012/10/conan-the-barbarian-arnold-schwarzenegger-movie-image.jpg

Kanduskadu
2013-02-19, 20:44
Att komma ner 7kilo till juni är inga problem om du rör dig som du säger. Men som sagt kosten, är det underskott så går du ber och då du inte väger så seriöst så gäller det att du iaf är bombis på underskott, men väg dig själv 1 gång i veckan iaf så får du svaret om vilket håll du vandrar mot.

Grattis till jobbet :)

Toppen!! Började för 4 veckor sen och vägde då 82, väger idag 77,5 eller 78 så det tar sig

Kanduskadu
2013-02-19, 20:45

I Will!!*flex*

gratefuldead
2013-02-19, 20:51
Kan du inte berätta mer om din kommande film? Är det med Mads Mikkelsen, eller vilken dansk menar du? När får vi se dig i rutan?

Kanduskadu
2013-02-19, 21:38
Kan du inte berätta mer om din kommande film? Är det med Mads Mikkelsen, eller vilken dansk menar du? När får vi se dig i rutan?

Kan inte avslöja för mycket är jag rädd. Men det är en film som handlar om två grabbar som kommer i knas med maffian. blir väl typ komedi/drama tror jag. dansken heter KIm bodnia och är rätt stor i danmark. Det blir biopremiär i sverige danmark och norge runt jul 2013:)

Dedication
2013-02-20, 01:22
Kan inte avslöja för mycket är jag rädd. Men det är en film som handlar om två grabbar som kommer i knas med maffian. blir väl typ komedi/drama tror jag. dansken heter KIm bodnia och är rätt stor i danmark. Det blir biopremiär i sverige danmark och norge runt jul 2013:)

Dom har inte börjat filma än, men filmen kommer att släppas i år? Snabb producering :d

Beemel
2013-02-20, 10:01
Det är många scener i filmen då jag ska stå i bar överkropp och gräva.

Det låter ju som en intressant film. Har alltid gillat filmer där det grävs massa gropar.*popcorn*

Tror ni att jag kan nå mitt mål fram till juni? Kommer även få hjälp utav "Jeri Ketola" Årets pt 2011 ca 4 gånger innan juni börjar. Om ni har några tips och så vidare så får ni gärna skriva lite

Tipset är väl att ställa frågan till din PT, om han nu blivit utsedd till årets PT så borde han väl kunna ge dig svar om någon, eller? Det finns säkert många här som har bra koll på läget, men ger det dig verkligen något om någon random kolozzeumanvändare säger bu eller bä? På fem månader hinner man göra mycket, sen om just du "kan" det kan enbart framtiden svara på.

Jag kanske har fel (och du får ursäkta mig i så fall), men det känns på något sätt som om denna tråd mer är för att skryta om en huvudroll i en film än att verkligen få tips för träning.
För din personliga träning spelar det väldigt lite roll vilka de andra skådespelarna är. =)

Med det sagt, lycka till med både träning och skådespelande.

J3T69
2013-02-20, 11:29
Kim Bodnia är RIKTIGT bra.

J3T69
2013-02-20, 11:30
Han har även spelat i filmer som Pusher,i Kina käkar dom hundar och den svensk/danska serien som gick förra året som hette Bron.

TomasB
2013-02-20, 11:35
Återkom med deffschema och träningsplanering så ska du få massor av hjälp (tror jag) :)

fredrik89
2013-02-20, 12:12
Sju kg klarar du av lätt att deffa bort en bild skulle underlätta för andra på forumet för att se hur många kg du skulle behöva gå ner.

I övrigt så är Cecilia Frode väldigt trevlig dejtade hennes kusin ett tag.

Kanduskadu
2013-02-20, 15:56
Dom har inte börjat filma än, men filmen kommer att släppas i år? Snabb producering :d

Inspelningen sker under 8 veckor och sen ska skiten produceras osv.

Kanduskadu
2013-02-20, 15:58
Han har även spelat i filmer som Pusher,i Kina käkar dom hundar och den svensk/danska serien som gick förra året som hette Bron.

japp sjukligt duktigt skådis och otrevligt mysig person i verkligheten, snubben gick in med full militär klädsel på en skola i malmö för att gå på toa, snacka om att inte bry sig haha allla kollade på han som fan :)

Kanduskadu
2013-02-20, 16:00
Sju kg klarar du av lätt att deffa bort en bild skulle underlätta för andra på forumet för att se hur många kg du skulle behöva gå ner.

I övrigt så är Cecilia Frode väldigt trevlig dejtade hennes kusin ett tag.

Hon känns som hon är i roller hela tiden bara, jag vet inte vem den riktiga cecilia är känns det som.

Jag får posta lite bilder antar jag :)

fredrik89
2013-02-20, 16:51
Hon känns som hon är i roller hela tiden bara, jag vet inte vem den riktiga cecilia är känns det som.

Jag får posta lite bilder antar jag :)

Så kan det nog vara :)
Jo det skulle nog underlätta en del med ett par bilder :)

Kanduskadu
2013-02-21, 08:44
Återkom med deffschema och träningsplanering så ska du få massor av hjälp (tror jag) :)

Fixar det :)

J3T69
2013-02-21, 08:55
japp sjukligt duktigt skådis och otrevligt mysig person i verkligheten, snubben gick in med full militär klädsel på en skola i malmö för att gå på toa, snacka om att inte bry sig haha allla kollade på han som fan :)

hehe...det skulle inte förvåna mig:)