handdator

Visa fullständig version : Relationer

Yåhå
2013-02-15, 22:27
Vad hände med sex och sen umgås med polarna?
Sitta hemma på soffan med din flick eller pojkvän på fredagar är så jävla tråkigt.
Varför är casual sex tabu för tjejer?
Känns som alla blir kära men själv kan man hålla sex och känslor separat.
Ålder 18-28 ska man fan va singel och ha roligt, sen kan man slå spiken i kistan och sitta hemma på soffan med frugan i 60 år framöver.

Lellee
2013-02-15, 22:29
Bitter? är det dina polare som blivit "tofflar" eller?

Yåhå
2013-02-15, 22:33
Bitter? är det dina polare som blivit "tofflar" eller?

Bitter :D, kanske det.
Jag tänkte bara slänga ut det på forumet och se vad folk tycker.
Har ingen lust att skapa en bitter konversation med polarna, kommer bara leda till skit.

harald_hårfager
2013-02-15, 22:35
Är du ful,bitter och får inte ligga?

Yåhå
2013-02-15, 22:43
Är du ful,bitter och får inte ligga?

Med tanke på att det är fredag och du går till hugg så tror jag att du borde ställa dig själv din egen fråga :d

Som jag skrev innan, jag kan skilja på sex och känslor.
Sålänge tjejen är ute efter samma sak så blir ingen grinolle.

Vissa faller pladask "in love" så fort dom sneglar på en av det motsatta könet, istället för att ha en kul fredag, ha sex och sen ha fler roliga fredagar så blir det soffsittande fredagar där chipstuttarna får lida.

Duran
2013-02-16, 00:03
Sitta hemma på soffan med din flick eller pojkvän på fredagar är så jävla tråkigt.
Ålder 18-28 ska man fan va singel och ha roligt, sen kan man slå spiken i kistan och sitta hemma på soffan med frugan i 60 år framöver.

Jag känner en hel del kvinnor som har casual sex nån gång ibland och åtminstone ett par män som inte vill ha sex utan förälskelse så jag känner inte igen mig i din bild.

gratefuldead
2013-02-16, 00:04
En del gillar trygghet helt enkelt, inget fel med det.

Sniggel
2013-02-16, 07:52
Det finns en bra tråd för dina funderingar :D

Det finns dessutom tjejer som gärna har casual sex utan att vilja skaffa villa med en :P
Du får fortsätta leta!

tlk
2013-02-16, 08:20

Sen när blev casual sex tabu för tjejer?
Varför ska du sluta leva livet bara för du fyller 28?

Sniggel
2013-02-16, 08:29
Sen när blev casual sex tabu för tjejer?
Varför ska du sluta leva livet bara för du fyller 28?

Det är en förutfattad mening många har. Bättre att inte ha några föreställningar om "vad som ska hända" och se vad man själv vill med tiden.

tlk
2013-02-16, 08:41
Det är en förutfattad mening många har. Bättre att inte ha några föreställningar om "vad som ska hända" och se vad man själv vill med tiden.

Jag håller med förstås. Ser då inget som hindrar varken mig eller min sambo från att gå ut och tanzen till dunka-dunka-musiken hela natten lång bara för man fyllde 28 för X antal år sedan. Och casual sex är vi båda jäkla bra på. TS verkar lite sinnesförvvirad :cool:

LeBron
2013-02-16, 11:42

En nyckel(man) som kan öppna många dörrar är en bra nyckel. Ett lås(kvinna) som kan öppnas av många nycklar är ett dåligt lås.

där har du

Rikard Jansson
2013-02-16, 11:45
Det jag stör mig på med relationer är att man tar sig längre med att vara kort och dryg än snäll, även om man redan kommit en god bit påväg och sen ändrar sig. Orka vara dryg hela förhållandet.

Fordon
2013-02-16, 11:46

Testa att ha en partner som även är din bästa/närmsta vän så förstår du kanske varför man vill umgås med sin andra halva. Det finns gott om utrymme för att ha roligt.

Tricklew
2013-02-16, 11:47
Låt mig gissa, din defination av att leva livet är att samla på minnen som du inte kommer ihåg?

Bitterhet är inte attraktivt.

Angel
2013-02-16, 13:14
En bra relation slår ju singellivet alla dagar i veckan.

Yåhå
2013-02-16, 13:31
En bra relation slår ju singellivet alla dagar i veckan.

Att gnugga näsor, ligga sked och "mys pysa" är inte kul.
Nu kommer folk anklaga mig att inte veta ett skit för "jag aldrig gjort det" men det är inte sant, jag vet för att jag har gjort det. Jag var tillsammans i 1 och ett halvt år 2009.
Att åka utomlands och festa med polarna, leva livet och träffa tjejer på kvällarna , umgås och ha sex är väldigt kul.
Relationer är rätt ut sagt boring as hell.
Man har mycket gemensamt och gillar varandra men det är inte kul, det är det bara inte, sorry.
(jag pratar för min del förståss)

Rikard Jansson
2013-02-16, 13:34
Nu kommer folk anklaga mig att inte veta ett skit för "jag aldrig gjort det" men det är inte sant, jag vet för att jag har gjort det. Jag var tillsammans i 1 och ett halvt år 2009.
Att åka utomlands och festa med polarna, leva livet och träffa tjejer på kvällarna , umgås och ha sex är väldigt kul.
Man har mycket gemensamt och gillar varandra men det är inte kul, det är det bara inte, sorry.

Om det är med någon du är väldigt kär i är det fan det bästa som finns.

tlk
2013-02-16, 13:45

Förstår inte vad i att ha en flick- eller pojkvän hindrar dig från att göra allt det där.

Kanske du ska sluta dejta så tråkiga flickor/pojkar.

filmjölk
2013-02-16, 14:55
28åringar som åker på fylleresor till Ayia Napa eller liknande med polarna, "lever livet", raggar på 18-åringar och skriker "Bira, bira, bira - bärs, bärs, bärs!" är inte riktigt min kopp thé:)

Visst jag är extremt omogen jag med, och dessutom mycket äldre än så, men iaf: Jag orkar inte med den typen av vuxna. Iofs orkar nog inte den typen av vuxna med mig heller. Det blir en ömsesidig tråkighetskänsla.

gratefuldead
2013-02-16, 15:07

Det är ju så jävla subjektivt det bara kan bli. Själv kände jag som dig för några år sedan, nu har jag förändrats. Att ligga sked med någon man verkligen älskar är otroligt svårslaget.

Att föra ditt resonemang brukar dock vara det vanligaste när man har svårt att hitta tjejer. "Det är så trist med relationer, är hellre själv!" när man i själva verket endast är själv för att man inte hittar någon som gillar en. Säger inte att du är så, men mycket vanligt är det.

gratefuldead
2013-02-16, 15:08
28åringar som åker på fylleresor till Ayia Napa eller liknande med polarna, "lever livet", raggar på 18-åringar och skriker "Bira, bira, bira - bärs, bärs, bärs!" är inte riktigt min kopp thé:)

Visst jag är extremt omogen jag med, och dessutom mycket äldre än så, men iaf: Jag orkar inte med den typen av vuxna. Iofs orkar nog inte den typen av vuxna med mig heller. Det blir en ömsesidig tråkighetskänsla.

Det är tur att du känner så filmjölk, så får vi ha kvar dig här några år till :)

LeBron
2013-02-16, 16:59

Har aldrig hållit med dig mer! Så j*vla pinsamma "vuxna".

Lafayette
2021-04-19, 16:27
Jag tänkte se om relationstrådarna kan överleva nu när inte Dio är här.

Pepz
2021-04-19, 16:35
Jag tänkte se om relationstrådarna kan överleva nu när inte Dio är här.

och därför bumpar du en åtta år gammal tråd?