Visa fullständig version : Våld och viktplattor, årgång '93
zozofu93
2013-02-12, 22:48
Hade en journal tidigare på body-forumet, så jag klistrar bara in min bakgrund lat som jag är :)
Mitt namn är Hampus och jag började att styrketräna någon gång i slutet av 2008. Då var jag skinnyfat och vägde allt från 64-66kg.
Efter några månaders träning kom sommaren och då tror jag att jag hamnade nånstans runt 72-74kg med relativt lite fett (Hade vuxit några centimeter på längden också).
Den mer seriösa träningen drog väl igång en bit in på 2010 och jag började få tydliga resultat. Var uppe över 90kg kroppsvikt stolt som ett as med kanske 42cm runt armarna på julafton med all julmat,
blev väl lite grisig bulk antar jag:smash:
2011 blev ett ännu bättre år med lite striktare kost och mer kunskap om träningen. Jag låg på en balanserad kost från årsskiftet fram till våren, sen så bestämde jag mig för att komma i strandform hehe.
Jag försökte mig på en ketogen diet i några veckor och blev av med lite vätska och fläsk.
Enda fram till juni höll jag min kost och tränade bra, hade 43cm runt armarna flexat och vägde kanske 86kg i en okej form, sen fick jag något ryck för mig och slutade träna helt. Gick kanske till gymmet 1 gång i månaden och lyfte omotiverat.
Sen i september bestämde jag mig för att börja på kampsport och körde thaiboxning ett tag, tyckte det verkligen var skitkul men som jag gjort med mycket annat så slutade jag.
Men jag fortsatte att köra på säck och mittsar, o rätt mycket cardioträning hemma. Så vikten fortsatte att rasa.
Började ta tag i styrketräningen igen i Mars 2012.
Här är mina stats då efter allt trams.
Vikt: 79.7kg naken morgonvikt.
fettprocent: Ingen aning, en ganska bekväm.
Längd: 187cm kanske.
Armar
Kalla: 35cm.
Hård: 40cm på pricken!
Das Lår
58cm
Underarmar
31.5
Vader:
38, Växer otroligt sakta.
Bröst
103cm.
Midjan
80cm.
Axel till axel
52cm.
Bild från 23 Mars
http://s13.postimage.org/k044w0euv/IMAG0430.jpg
DAGSLÄGET
- kommer inte kunna ta alla mått idag men några kan jag bjuda på.
Ca: 93kg morgonvikt
Fortfarande 187cm, möjligtvis 187.5 ;)
Armar
Spänd: 44.5cm nu men banka skiten ur triceps igår brukar ligga på 45. med pump 46+
Lår
66cm, strax över
Underarmar
34cm med rak arm, 36cm med lite böjd.
Vader
41cm fortfarande awkward, men reko styrka i dom.
midjan vill jag inte ta nu p.ga. all bukfyllnad och axlar samt bröst blir svårt att ta på sig själv, fixar det snart! :)
zozofu93
2013-02-12, 22:48
Formbilder från sen sommar 2012
http://s4.postimage.org/bkxbboz5p/latsen.jpghttp://s7.postimage.org/xalhcwnmz/IMAG1384.jpghttp://s7.postimage.org/rgjv1w3or/IMAG2079.jpg
zozofu93
2013-02-12, 22:50
Formbild från någon dag sen
http://s18.postimage.org/jbn4b4hgp/gunz.jpg
zozofu93
2013-02-12, 22:53
Så nu har jag ösat på med bilder och story:
Mål för 2013
Starkare
Större
Rörligare
Snyggare
Kanske nån centimeter kortare.
Styrkestats just nu, alla personbästan är relativt färska. Inom 30dagar sedan iaf.
Marklyft: 200kgx1, 170x10 - kändes lätt, ska ta 210 snart har jag bestämt.
Knäböj: 155x1 - var inte heller allt för tungt, inte kört så mycket böj tidigare så har inte bästa tekniken, men det ökar på snabbt nu när man börjar bli lite bättre.
Bänkpress: 135x2
Riktigt schysst fysik! Stark är du också! Följt dig i dagsformstråden!! :)
zozofu93
2013-02-12, 23:03
Riktigt schysst fysik! Stark är du också! Följt dig i dagsformstråden!! :)
Tusen tack, kul som fan att höra :)
Då lär vi höras av mer under våra journalers gång!
såg att du annonserade i måsses journal :D
bra form på dig! riktigt grymma armar :thumbup: roligt med nån som är ungefär lika lång som en själv också. jävligt stark var du ju också..
bulkar du nu eller? vad kör du efter för schema/split?
lycka till!
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
antisleep
2013-02-12, 23:12
Vilka jävla kulor då!!
Kommer följa denna från början till slut!
HMS Laestander
2013-02-12, 23:23
vikka gunzzzz
Lycka till med fortsatt träning. Will follow!
Grym form och helt galet stark... imponerande!
zozofu93
2013-02-12, 23:59
såg att du annonserade i måsses journal :D
bra form på dig! riktigt grymma armar :thumbup: roligt med nån som är ungefär lika lång som en själv också. jävligt stark var du ju också..
bulkar du nu eller? vad kör du efter för schema/split?
lycka till!
Vilka jävla kulor då!!
Kommer följa denna från början till slut!
vikka gunzzzz
Lycka till med fortsatt träning. Will follow!
Grym form och helt galet stark... imponerande!
Fan grabbar man blir ju pirrig i kistan nästan :em:
Angående hur jag tränar så vilar jag varannan dag i dagsläget, och har 2 olika pass som rullar.
Pass 1:
KNÄBÖJ: 5 x 3-6reps
MARKLYFT: 5 x 3-5 reps, brukar göra några set ettor åtminstone var 10 dag.
SITTANDE RODD: 5 x 5
BRUTALBÄNK eller hängande benlyft: 5 x 5
- Slänger ofta in komplement till armarna, på det här passet blir det oftast lite hammercurls bara. Rakstången har jag fått lägga ner sen för någon månad sen där något hände, min höger handled fick en stukning eller liknande när jag körde lite boxningsintervaller på säcken hemma.
Pass 2:
BÄNKPRESS: 5 x 4
MILITÄRPRESS: 5 x 3
LATSDRAG eller CHINS: 5 x 5
- Här blir det oftast lite vader och triceps som extra övningar på slutet. Mycket superset och högt tempo.
Annars är det lite lugn cardioträning utöver det här och jag stoppar i mig 2400-2800kcal i dagsläget.
zozofu93
2013-02-13, 00:52
http://s7.postimage.org/51rr0cu3f/guzz.jpg
Slänger upp en riksfärsk, Domo döljer buken (Y).
gott kvällsmål på lite rolig mix: 500g kvarg, 1dl havregryn, en massa hallonsylt, pumpakärnor, solrosfrön, lite riven cocos, crunchy müsli, lite blandade bär och russin.
Har strul med att lägga in saker från mobilen i min dator, men uppdaterar ofta på instagram med dagsformsbilder @hamzattla
inte mkt isolationsövningar alltså, sjuka armar du fått ändå!
jävla lite du äter, rasar inte vikten? :)
HMS Laestander
2013-02-13, 01:01
alltså vilka JÄVLA guns
zozofu93
2013-02-13, 01:29
inte mkt isolationsövningar alltså, sjuka armar du fått ändå!
jävla lite du äter, rasar inte vikten? :)
alltså vilka JÄVLA guns
Jag har skärt ner på intaget ja, legat på överskott i drygt 4mån så känner för att smalna till lite nu. Fortsätter med styrkeprogrammet åtminstone 3 månader till, nej inte mycket isolationsövningar alls. Det kan la hända att jag kör koncentrerade scottcurls, 21an och arnold curls men inte mycket mer än så.
Haha tack Laestander!
PureWhey
2013-02-13, 01:32
Ser ju riktigt nice ut, bra form.
mvh
zozofu93
2013-02-13, 01:33
Tackar! Såg att du har bra styrka, imponerande :)
Tediiieee
2013-02-13, 06:17
Grymt! KOmmer följas! :)
jflycore
2013-02-13, 09:37
GÖÖÖTT!!!
Kul med journal också! Bra resa, bra form! Keep up the good work! :)
zozofu93
2013-02-13, 11:39
Grymt! KOmmer följas! :)
GÖÖÖTT!!!
Kul med journal också! Bra resa, bra form! Keep up the good work! :)
Tack d00dz, det ska jag! ;)
zozofu93
2013-02-13, 11:45
ouch
Var på en rejäl idrottsmassage igår och har nu ganska mycket värk överallt.
Kommer behöva vila idag, möjligtvis nån form av cardio. I morgon blir det fokus på Böj o Mark :)
PureWhey
2013-02-13, 12:17
Tackar! Såg att du har bra styrka, imponerande :)
Styrkan har nog alltid varit helt ok, dock är min volym inte alltför bra (ännu?) tyvär...
Lärlingen
2013-02-13, 12:18
Detta måste följas, du va fan ingen liten 93a haha!
zozofu93
2013-02-13, 12:22
Detta måste följas, du va fan ingen liten 93a haha!
Haha tack, fan va kul! :D
Styrkan har nog alltid varit helt ok, dock är min volym inte alltför bra (ännu?) tyvär...
Okej, men det kommer det kommer! :)
Slänger upp en bild på frukosten, 180g ungsbakad potatis, 90g x2 hamburgare, 2st lättstekta ägg och Sweet baby rays bbq-sås (hnnggg..)... Riktigt ful bild men va gör man med en blek webcam
http://s9.postimage.org/6eyfkzfy7/mat.jpg
HMS Laestander
2013-02-13, 13:17
SWEET BABY RAY'S
Är det hemligheten till GUNZEN eller? :D
zozofu93
2013-02-13, 14:05
SWEET BABY RAY'S
Är det hemligheten till GUNZEN eller? :D
Haha, prova! Kanske tjänar en cm eller två ;)
Nej men jag vill inte att ni ska tro att jag bara kört basövningar och sen har mina armar ökat så bra, har naturligt väldigt små armar. När jag började med träningen så hade jag 27-28cm i omkrets spänd där vid 2008 eller vad det blir.
Och i början av träningen så var armträningen väldigt lätt tillgänglig.
Hade ju 43cm sen med hjälp av lite kreatin och grisbulk som 17åring, men det är mycket mer kvalité på pistolerna nu. Även om det inte skiljer överdrivet mycket i volym.
2012 har jag inte tränat så mycket armar, kommer nog inte bli så mycket fokus på armar 2013 heller. Men ett armpass kan se ut ungefär såhär för er som undrar.
Triceps:
Värmer upp armbågarna med rep i CC x 3 lätta set.
Skullcrushers 6-10reps x 4 set. 50-60kg senaste gångerna.
- ibland blir det smalbänk istället för skullcrushers.
Tricepspressar i CC med V-format handtag supersetat med pressar över huvudet 12-16reps x 4 set.
Tricepsextensions hantel bakom skallen 12-16reps x 3 set. - kort vila mellan set (ca30-45sekunder).
Tricepspressar i CC supinerat grepp 1 hand i taget 12-16 x 3 set. - kort vila mellan set. (ca 30-45sekunder)
- Nu när jag har ont i handleden så har jag svårt för att träna biceps som jag vill. Men när jag INTE har ont så ser passen ut såhär.
Biceps
kör några uppvärmingsset med rakstången bara.
Rakstång bicepcurls, 6-12reps x 5set. Brukar köra 3 tunga set med 6reppare och 2set 12or. brukar ligga mellan 40-60kg.
Scottcurls med hantel, en hand i taget 12reps x 3set - kort vila mellan set.
Hammercurls 12reps x 4set. - kort vila mellan set.
Rakstång curls med pronerat grepp 10-12reps x 3 set - kort vila mellan set.
HMS Laestander
2013-02-13, 14:14
Kör redan Baby Ray's faktiskt. Riktigt god sås till det mesta. :)
Driver ju bara, men du har fan helt sjuka guns. Alltså det är helt jävla otroligt. :P
najs mat, vart får man tag på sweet baby rays?? aldrig sett den tror jag..
HMS Laestander
2013-02-13, 14:27
najs mat, vart får man tag på sweet baby rays?? aldrig sett den tror jag..
Finns i de flesta livsmedelsbutiker. Fråga! Det är en BBQ-sås som är så jävla god så once you go SBR you never go back!
zozofu93
2013-02-13, 14:34
Köpte den på ICA supermarket, de har en amerikansk hylla och där fanns den :)
EYYY På tal om amerikanska grejer, har lite bilder från när jag var och hälsade på min syster i Atlanta i November-december, var där i 3veckor.
Dom bor nära ett Golds Gym där jag brände av x antal pass :D
Bilder därifrån
http://s17.postimage.org/4ag008twv/gulds.jpghttp://s9.postimage.org/lvthz0sqn/guldet.jpghttp://s12.postimage.org/3r61g4kfx/christian.jpg
Mollestam
2013-02-13, 16:00
Har du licens för de där gunzen? ;PpPpPpPppPppp
Skämt åsido, ruggigt bra form och mäktiga stats, kommer att följas!
Grymma armar! Stark är du med!! :)
HMS Laestander
2013-02-13, 16:44
Kött fifaan.
Köpte den på ICA supermarket, de har en amerikansk hylla och där fanns den :)
EYYY På tal om amerikanska grejer, har lite bilder från när jag var och hälsade på min syster i Atlanta i November-december, var där i 3veckor.
Dom bor nära ett Golds Gym där jag brände av x antal pass :D
Bilder därifrån
http://s17.postimage.org/4ag008twv/gulds.jpghttp://s9.postimage.org/lvthz0sqn/guldet.jpghttp://s12.postimage.org/3r61g4kfx/christian.jpg
fyfan va najs!!
//avundsjuk. .
Lärlingen
2013-02-13, 17:05
Man blir ju inte ALLS avundsjuk på din USA resa och ABSOLUT inte på gymmet heller!!!
zozofu93
2013-02-13, 17:27
Tack så hemskt mycket alla.
Ja resan var riktigt riktigt rolig, och gymmet var väldigt fräscht.
Träffade Toney "X-man" Freeman på Gold's Gym i Douglasville vilket är by far den största mannen jag någonsin skådat, detta var bara några dagar innan jag skulle åka hem. Han kom in med två rätt mycket mindre killar och körde ett Biceps/Tricepspass, det var mitt under mitt axel/bicepspass och jag kände mig genast djävulskt liten...
Men vilken upplevelse, skakade hand och jag frågade vad han gjorde i Douglasville.
Han var tydligen och hälsade på sina föräldrar så det händer att han tränar på Gold's där ungefär 1 gång i månaden, så berätta jag om att jag egentligen skulle träffat han 2010 på Fitnessfestivalen i GBG, det var ju då han inte kunde dyka upp (tagen av bengan hehe), och han frågade om jag bodde i Göteborg för det var den enda staden han verkade veta existera i lilla Sverige.
Tack så hemskt mycket alla.
Ja resan var riktigt riktigt rolig, och gymmet var väldigt fräscht.
Träffade Toney "X-man" Freeman på Gold's Gym i Douglasville vilket är by far den största mannen jag någonsin skådat, detta var bara några dagar innan jag skulle åka hem. Han kom in med två rätt mycket mindre killar och körde ett Biceps/Tricepspass, det var mitt under mitt axel/bicepspass och jag kände mig genast djävulskt liten...
Men vilken upplevelse, skakade hand och jag frågade vad han gjorde i Douglasville.
Han var tydligen och hälsade på sina föräldrar så det händer att han tränar på Gold's där ungefär 1 gång i månaden, så berätta jag om att jag egentligen skulle träffat han 2010 på Fitnessfestivalen i GBG, det var ju då han inte kunde dyka upp (tagen av bengan hehe), och han frågade om jag bodde i Göteborg för det var den enda staden han verkade veta existera i lilla Sverige.
FYFAAAN! Får jag ta på dig???
(no homo)
zozofu93
2013-02-13, 18:22
FYFAAAN! Får jag ta på dig???
(no homo)
Haha de ba taaaaaaaa!!!!
Riktigt stark och riktigt bra guns! Ska absolut följas :)
zozofu93
2013-02-13, 23:01
Riktigt stark och riktigt bra guns! Ska absolut följas :)
Tack tack! :)
Btw, är du som jag och är svensk men med osvenska drag (med tanke på ditt förnamn) eller är du helt enkelt inte svensk? Det kvittar egentligen, men hade varit kul med någon som typ satt i samma båt :D
zozofu93
2013-02-13, 23:12
Btw, är du som jag och är svensk men med osvenska drag (med tanke på ditt förnamn) eller är du helt enkelt inte svensk? Det kvittar egentligen, men hade varit kul med någon som typ satt i samma båt :D
Nej jag är helt svensk, samma båt ;)
Mamma, pappa, pappas pappa, pappas mamma, mammas mamma, mammas pappa... Alla pappor o mammor är svenska helt enkelt.. Haha
Nej jag är helt svensk, samma båt ;)
Mamma, pappa, pappas pappa, pappas mamma, mammas mamma, mammas pappa... Alla pappor o mammor är svenska helt enkelt.. Haha
hah, fan vad coolt!! *hug*
Edit: Jag är inte den första som säger att du ser utländsk ut va??
zozofu93
2013-02-14, 00:42
hah, fan vad coolt!! *hug*
Edit: Jag är inte den första som säger att du ser utländsk ut va??
Nej jag får ofta höra att jag "MÅSTE" vara bosnier eller serb.
Har även hänt att jag har blivit tillfrågad om jag verkligen ska ha fläsk på min pizza, när jag beställt på lokala pizzerior. True story, ser tydligen ut att vara troende muslim :cool:
Nej jag får ofta höra att jag "MÅSTE" vara bosnier eller serb.
Har även hänt att jag har blivit tillfrågad om jag verkligen ska ha fläsk på min pizza, när jag beställt på lokala pizzerior. True story, ser tydligen ut att vara troende muslim :cool:
Du och Måsse är riktiga låtsasbabbar alltså! ;)
Jo du har ju fan riktigt balkanutseende. Jag hade dock tippat alban om jag fick välja hah! Men var faktiskt rätt säker på att du var en fellow babbe som jag tills jag läste "Hampus". Tänkt "MytTttT!!!" dirr höhö ;)
Intressant det här med att man kan se så utländsk ut trots att man är etnisk svensk
Hahah! Mig brukar de tro att jag är typ kroat, grek eller italienare typ :D händer ofta när jag är utomlands att de försöker prata med mig, sen när jag försöker förklara att jag inte förstår så bryr de sig inte :p
zozofu93
2013-02-14, 13:06
Du och Måsse är riktiga låtsasbabbar alltså! ;)
Jo du har ju fan riktigt balkanutseende. Jag hade dock tippat alban om jag fick välja hah! Men var faktiskt rätt säker på att du var en fellow babbe som jag tills jag läste "Hampus". Tänkt "MytTttT!!!" dirr höhö ;)
Intressant det här med att man kan se så utländsk ut trots att man är etnisk svensk
Haha ja det är lite roligt fan, ja alban har jag också fått höra några gånger men inte alls lika ofta som Serb eller bosnier. I gymnasiet där jag gick så var det väldigt mycket invandrare och alla var 100% säkra att jag också var invandrare, att man sa att man var helt svensk kunde inte ändra deras åsikt. Så jag lät det gå bara ;). Ser det mer som en positiv grej än negativt, kul att ha mörkt tjockt hår. Hoppas på bättre skägg bara! Haha ;D
Hahah! Mig brukar de tro att jag är typ kroat, grek eller italienare typ :D händer ofta när jag är utomlands att de försöker prata med mig, sen när jag försöker förklara att jag inte förstår så bryr de sig inte :p
Haha italienaren! Ja jag känner igen det där!
zozofu93
2013-02-14, 13:07
TRÄNING IDAG
Kommer uppdatera senare! :)
Haha ja det är lite roligt fan, ja alban har jag också fått höra några gånger men inte alls lika ofta som Serb eller bosnier. I gymnasiet där jag gick så var det väldigt mycket invandrare och alla var 100% säkra att jag också var invandrare, att man sa att man var helt svensk kunde inte ändra deras åsikt. Så jag lät det gå bara ;). Ser det mer som en positiv grej än negativt, kul att ha mörkt tjockt hår. Hoppas på bättre skägg bara! Haha ;D
Kroat/Bosnie/Serb är ju i princip samma skit ;) Men jag räknar er båda som svartskallar iaf :)
+1 exakt som mig :D
Som den fotbollsnörd jag är så kan jag inte undgå att jämföra era ansikten;
http://4.bp.blogspot.com/_V2Y7gfASdz0/TDw6QFY9HeI/AAAAAAAAAQ0/pUf3SPjl024/s1600/Ozil.jpg
En kopia av özil ju ;)
Bra form och riktigt fina stats!
http://4.bp.blogspot.com/_V2Y7gfASdz0/TDw6QFY9HeI/AAAAAAAAAQ0/pUf3SPjl024/s1600/Ozil.jpg
En kopia av özil ju ;)
Nja... Fanns dock en som var ide med özil på min förra skola :D
Sundqvist
2013-02-14, 20:10
Du måste ha något utländskt blod i dig! =)
zozofu93
2013-02-14, 20:19
En kopia av özil ju ;)
Du måste ha något utländskt blod i dig! =)
Haha så jävla ful jävel :hbang:
Tack tack förresten :D
Ska uppdatera mitt pass nu
zozofu93
2013-02-14, 20:30
Idag var en bra dag.
Knäböj
uppvärmning 40x10, 80x8, 120x3, 145x1.
arbetsset: 160x2 PB (Lite hjälp på andra), 145x5 RPB, 140x5, 140x4 (fail på 5), 100x11 (ingen passare här och rätt kort vila, från settet innan, kände mig dödsdömd sista 2 repsen).
fick vila en stund extra nu för att återhämta mig innan marklyften, hjälpte även en lite yngre kille på gymmet att börja göra korrekta mark.
Marklyft
uppvärmning 90x10, 120x3, 150x3
arbetsset 170x1, 190x1 (med remmar men lyften blev lite snett för jag såg inte riktigt om jag dragit åt remmarna rätt. Högerhanden var närmre viktplattorna än vänsterhanden så blev lite snett, 190x2 - blev förbannad och slet av mig remmarna och gjorde en 2a.
Rodd i CC.
3 set på fullt magasin x 5 reps + ett superset chins x5 reps efter sista settet, vet inte vad det är för vikt på magasinet.
Fick börja skynda mig lite nu för jag hade dåligt tempo, skulle bli hämtad och var kissnödig. Så körde bara lite snabbt biceps.
Rakstång biceps
30kg x 10
40kg x 10
Hammercurls
22kg x 20reps
30kg x 8reps - droppa ner till 22 direkt efter settet igen.
22kg x 9
zozofu93
2013-02-14, 21:37
*****!*!!!!
Tediiieee
2013-02-14, 21:41
Bra böjt, men fan va jobbigt att köra mark efter böj :S
HMS Laestander
2013-02-14, 21:58
Tunga böj och sen tunga mark?! Shit män! Bra krig!
zozofu93
2013-02-14, 22:03
Bra böjt, men fan va jobbigt att köra mark efter böj :S
Det är jobbigt ja, kör ju såhär var 4e-5e dag och gjort sen nån gång under januari. Riktigt jobbigt men gjort bra ökningar i båda övningarna. Inte volymmässigt då men styrkemässigt.
Insane böj och mark!
Tack som fan Måsse :)
Tunga böj och sen tunga mark?! Shit män! Bra krig!
Det är kämpigt som sagt, men med tillräckligt mycket vila mellan set och med killer-inställning så går det förvånansvärt bra. Hade jag inte kört böj innan så hade jag nog tagit PB i marklyft idag :D
Bara tränat för volym tidigare i stort sett, inte blivit alls mycket marklyft eller knäböj. Trodde jag var naturligt väldigt dålig i det men det hade ju med att jag aldrig körde det. Nu när man kört på med knäböjen sen i somras så har jag gjort fantastiska ökningar ben. Ryggen har jag inte märkt överdriven skillnad på sen i somras, marklyften har gjort hela ryggen lite tjockare iofs och trapsen är bättre.
Bra pass du bränner av!
Hur strikta är 30kgs Hcurlsen? *drool*
zozofu93
2013-02-14, 22:51
Bra pass du bränner av!
Hur strikta är 30kgs Hcurlsen? *drool*
Tack! :) Dom är tillräckligt strikta, inget zyzz-utförande ;)
zozofu93
2013-02-14, 23:05
Äter kvällsmat, försöker se grov ut och önskar er läsare en bra sömn.
http://s17.postimage.org/et2t89kdb/kvelzmael.jpghttp://s7.postimage.org/l4x3obsxn/maztahblaztah.jpghttp://s8.postimage.org/h0nl9t7z9/trapzbrah.jpg *flex*
Redefine
2013-02-14, 23:29
My fucking god! GRYMMA guns!!
Å stjärna i kanten för Domo i bakgrunden! :D
Vart skaffar man en sån?? :D
zozofu93
2013-02-14, 23:30
Avslutar med vacker video
http://www.youtube.com/watch?v=eJXw8afpwTs
zozofu93
2013-02-14, 23:31
My fucking god! GRYMMA guns!!
Å stjärna i kanten för Domo i bakgrunden! :D
Vart skaffar man en sån?? :D
Haha tack som tusan :D
Jag hade spelat mycket på Dave & Busters i USA som är en stor spelhall, och samlat ihop massa points så kunde jag plocka ut en domo om jag ville.
Blev Domo och lite sura godisar :)
jflycore
2013-02-14, 23:32
Sickening pass alltså!!!
Hade dött av att köra både böj OCH mark samma... Baaaah! Grymt jobbat!
Och ja, formbilderna.... Daaayuum va grov! Big up!
Har du några planer på att tävla senare kanske?
Ligger du på nån bulk/diet nu eller?
//Har inte orkat läsa igenom hela journalen ;)
Äter kvällsmat, försöker se grov ut och önskar er läsare en bra sömn.
http://s17.postimage.org/et2t89kdb/kvelzmael.jpghttp://s7.postimage.org/l4x3obsxn/maztahblaztah.jpghttp://s8.postimage.org/h0nl9t7z9/trapzbrah.jpg *flex*
:eek:
zozofu93
2013-02-14, 23:49
sickening pass alltså!!!
Hade dött av att köra både böj och mark samma... Baaaah! Grymt jobbat!
Och ja, formbilderna.... Daaayuum va grov! Big up!
Har du några planer på att tävla senare kanske?
Ligger du på nån bulk/diet nu eller?
Tack som fan mannen, riktigt kul är det med så mycket trevliga kommentarer haha! :)
ligger på ett litet underskott just nu och satsar bara på styrkan, har gjort det i en dryg månad och det har funkat bra.
När det kommer till tävling så får vi se när det blir, men ja det finns med på kartan helt klart. Kommer att bli cbb och om kanske 3 år, finns en chans att det blir lite tidigare. Men känner att jag inte vill kasta mig in i något så tar mig tiden hellre, kommer fortfarande vara pojkspoling. ;)
//har inte orkat läsa igenom hela journalen ;)
:eek:
ahh yeeee!!
zozofu93
2013-02-15, 00:04
Tack som fan mannen, riktigt kul är det med så mycket trevliga kommentarer haha!
ligger på ett litet underskott just nu och satsar bara på styrkan, har gjort det i en dryg månad och det har funkat bra.
När det kommer till tävling så får vi se när det blir, men ja det finns med på kartan helt klart. Kommer att bli cbb och om kanske 3 år, finns en chans att det blir lite tidigare. Men känner att jag inte vill kasta mig in i något så tar mig tiden hellre, kommer fortfarande vara pojkspoling. ;)
Postar det såhär istället vart ju skitknäppt när det fastnade i ditt inlägg..
HMS Laestander
2013-02-15, 00:17
Tack som fan mannen, riktigt kul är det med så mycket trevliga kommentarer haha!
Orutinen! Du kan ju inte skriva din text i citat-rutan. :)
zozofu93
2013-02-15, 00:31
Haha nej jag är fan orutinerad när det gäller forumet :( tog fan lång tid innan jag lyckades förstå hur man startade en journal haha
zozofu93
2013-02-15, 11:53
Frukooost, sov typ 10h inatt riktigt skönt.
Kommer träna idag istället för att vila, då öppettiderna på lördagar är så jävla ruttna så tänkte jag vila då istället.
300g nötfärs totalt tillsammans med grädde och bacon
290g pasta (kokt vikt)
Stevia ketchup och 0.75L citronvatten
http://s9.postimage.org/nyqlkvfmn/Bild_002.jpg
jflycore
2013-02-15, 12:15
Hehe no worries! Jag fattade!
Ah men okej, lite samma som mig. Fast jag ligger kanske på ett större underskott misstänker jag.
Så mkt av min styrka har försvunnit tyvärr.. :/
Ah men rätt tänkt! Lika bra att satsa långsamt med verkliga mål!
Det krävs ju fan en del alltså!
Men vore absolut kul att se dig på scen inom några år! Så kör på!
jflycore
2013-02-15, 12:15
Hehe EPIC tisha! :D
zozofu93
2013-02-15, 12:21
Hehe no worries! Jag fattade!
Ah men okej, lite samma som mig. Fast jag ligger kanske på ett större underskott misstänker jag.
Så mkt av min styrka har försvunnit tyvärr.. :/
Ah men rätt tänkt! Lika bra att satsa långsamt med verkliga mål!
Det krävs ju fan en del alltså!
Men vore absolut kul att se dig på scen inom några år! Så kör på!
Hehe EPIC tisha! :D
Ahh okej, trist när man tappar styrka sådär men det kommer snabbt komma tillbaka som tur är. Ja det krävs ju en jävla massa, det är ju också en jäkla skillnad att "deffa" till 10% bf än att deffa till 5-6%. Kul att höra ;D
Haha tischan e töng! ;)
zozofu93
2013-02-15, 13:50
:) TAJM TO TRÄJN
Promenerar 30min till gymmet nu för att köra lite pressar, får se hur det går känner mig väldigt sliten. Uppdaterar så fort jag kommer hem.
Redefine
2013-02-15, 13:59
:) TAJM TO TRÄJN
Promenerar 30min till gymmet nu för att köra lite pressar, får se hur det går känner mig väldigt sliten. Uppdaterar så fort jag kommer hem.
Good Luck Have Fun! :D
Fortfarande chockad ifrån ditt förra pass, sjuka böjar.
Mollestam
2013-02-15, 18:22
Schysst t-shirt och jääkligt bra form nu! Lookin' huge brah!
zozofu93
2013-02-15, 18:59
Good Luck Have Fun! :D
Fortfarande chockad ifrån ditt förra pass, sjuka böjar.
Schysst t-shirt och jääkligt bra form nu! Lookin' huge brah!
Tack brushor!! *flex*
Riktigt dåligt pass idag tyvärr, min vänstra triceps som krånglat lite senaste veckorna gav mig seriösa problem i pressarna idag. Kunde inte prestera i närheten av det jag tänkt. Pressarna i måndags gick ju så fruktansvärt bra så hade hoppats på ett liknande pass idag, men nejnej. Såhär blev det i alla fall. (Det var i måndags jag satte 130x3 följt av 135 i bänken)
Bänkpress
50x12, 80x8, 100x3, 120x1 (aj så in i helvete i tricepsen), 90x12 :(, 90x8.....
Hantelflyes med lutning
16kg x16, 24kg x12, 30kg x7, 22 x12.
Sen testade jag på lite hantelpressar men fick avsluta det efter första settet p.ga. smärtan.
24x12 kontrollerat men värken tog över.
Axellyft i CC
x 16, x10, x8.
Axellyft i maskin
x10, x10, x12, x10.
Crunches med seriös lutning, nästan som en hemmasnickrad brutalbänk
5 set, runt 12-16 reps, 25kg på bröstet.
Aja, får vila min arm nu i några dagar. Blir böj och mark på Måndag igen men kommer då börja med marklyften och knäböjen efter istället för som senast. Bara för att kunna se hur man ligger till i marklyften.
Alltid tråkigt med skador... I feel you bro, vet hur det känns mycket väl!
Tediiieee
2013-02-15, 19:21
Seeegt med skador :/
zozofu93
2013-02-15, 21:54
Alltid tråkigt med skador... I feel you bro, vet hur det känns mycket väl!
Seeegt med skador :/
Ye broskis :/
zozofu93
2013-02-16, 17:33
Fuuuuuckkkkk, fortfarande fett sne över gårdagens pass, så måste man vila nu i 2 dagar det är ju inte sant.. Har en stor kristall som är vid triceps och försökt massera skiten ur den idag. Har blivit lite mindre och förflyttat sig neråt en del, hoppas på att kunna knåda ihjäl den innan nästa presspass som kommer bli på onsdag... s
Lack'ade faktiskt som fan i volym på hela övre delen av pecsen förut, men fokuserade mycket på det från våren till årsskiften och det har verkligen satt sina spår.
Sitter och kollar igenom bilder på datorn för att jag har så jävla tråkigt.
Den här bilden är från när jag va på uppskattningsvis 12% bf 87kg-isch, sent in på sommaren/början på höst.
http://s9.postimage.org/biwd7vz8f/tuttetutt.jpg
antisleep
2013-02-16, 19:03
Jävla nice form på dina fina tuttar!
zozofu93
2013-02-16, 19:36
Jävla nice form på dina fina tuttar!
Tack :)
jflycore
2013-02-16, 20:17
Bra titties ja! Gillar att du har en del kött på övre! #jelly
Missat denna journalen helt :o
Sköna bilder och tunga pass, får följa :)
Btw love the pattar brah
Sundqvist
2013-02-16, 21:26
Jävligt bra form på brösten, om endå jag hade den turen :D
Bra jävla pecs! Hoppas skadan löser sig inom en snar framtid
HMS Laestander
2013-02-16, 22:43
Riksfeta pecs asså. Nice one bruva!
fan vad maffig du ser ut på formbilderna och riktigt bra pass! :thumbup:
Lärlingen
2013-02-16, 22:46
Inga dåliga tuttar du har :D. Inte ofta man säger en sådan kommentar till en herra. Hoppas din skada släpper snabbt!
Oj.. grymt bra form du besitter (iaf pecs men förmodar att resten följer?)!
zozofu93
2013-02-17, 01:43
Bra titties ja! Gillar att du har en del kött på övre! #jelly
Missat denna journalen helt :o
Sköna bilder och tunga pass, får följa :)
Btw love the pattar brah
Jävligt bra form på brösten, om endå jag hade den turen :D
Bra jävla pecs! Hoppas skadan löser sig inom en snar framtid
Riksfeta pecs asså. Nice one bruva!
fan vad maffig du ser ut på formbilderna och riktigt bra pass! :thumbup:
Inga dåliga tuttar du har :D. Inte ofta man säger en sådan kommentar till en herra. Hoppas din skada släpper snabbt!
Oj.. grymt bra form du besitter (iaf pecs men förmodar att resten följer?)!
Haha tack som fan sköningar.
Klart resten hänger med :) vaderna jag har problem med möjligtvis, kan nog säga att latsen och biceps är lite vassare än brösten.
HMS Laestander
2013-02-17, 03:33
Haha det är möjligt. Inte mycket som slår DE DÄR GUNSEN :D
zozofu93
2013-02-17, 12:37
Haha ;D Jag kommer satsa en del på axlar framöver, volymmässigt dvs.
Inte för att jag direkt ligger efter i dom, utan mer för att jag vill ligga lite före med dom ;)
zozofu93
2013-02-17, 13:00
Myser.
Önskar jag kunde träna något fett idag, det jag tänkt köra till morgondagen är Marklyft (Börjar med det, kanske testa ett lyft på 205-210kg), därefter lite knäböj och nöta lite mer teknik, blir o ligga runt 3-6reppare i 4-6set. Sen lite rodd, latsdrag och möjligtvis lite baksida axlar. Vi får se helt enkelt! ;D
Lyxade till mig en liten tröstshake, lite lättmjölk, glass med knäcksmak, isbitar, havregryn, vassleprotein med blåbärssmak.
ShirtOfzeDay
http://s7.postimage.org/3ojwy2snf/bj_rnpung.jpg
HMS Laestander
2013-02-17, 13:26
asså vilodagar *gah!*
zozofu93
2013-02-17, 14:00
asså vilodagar *gah!*
Wörd ap!
zozofu93
2013-02-17, 17:59
http://s3.postimage.org/jcuiu84tf/sprman.jpg
chacha bloggen kissieboii här, tänkte bara länka musik och säga att kristallen vid min triceps snart är sönderknådad, eller den är mindre och har flyttat ner den ca 5cm. - ska på't igen imorgon.
Till hipitihopparna
http://www.youtube.com/watch?v=nU4OIAYwo5g
Till killen/tjejen som är öppen för förslag#nohomo
http://www.youtube.com/watch?v=Qz7JOXTeeBo
jflycore
2013-02-17, 18:03
Haha ;D Jag kommer satsa en del på axlar framöver, volymmässigt dvs.
Inte för att jag direkt ligger efter i dom, utan mer för att jag vill ligga lite före med dom ;)
Axlar gillar vi! :D
Brrrrraaaa dagsform också! Jävla fin vidd!
zozofu93
2013-02-17, 18:20
Axlar gillar alla :D
Tackäärrrrr!!!
Tediiieee
2013-02-17, 18:29
Bra lats!
Sundqvist
2013-02-17, 18:44
grymform!
zozofu93
2013-02-17, 19:35
Tüsen Táck!
bra form! Fortsätt kötta!
zozofu93
2013-02-17, 20:40
bra form! Fortsätt kötta!
grym dagsform! :)
Tack Oxar *flex* *flex*
let's go malafakas!
zozofu93
2013-02-17, 23:27
dat lats!
yäbaddi!
antisleep
2013-02-18, 07:31
Vilken jävla grym dagsform!
Ett tips är att du mailar bilderna från mobilen, till dig själv, och sedan öppnar dem i mailen på datorn :).
zozofu93
2013-02-18, 13:05
Vilken jävla grym dagsform!
Ett tips är att du mailar bilderna från mobilen, till dig själv, och sedan öppnar dem i mailen på datorn :).
Tack som fään antisleep
Ja det är ju variant om det funkar, mobilen säger att den inte kan "ansluta till e-postservern för att verifiera min kontoinformation".
Men jag skall lösa detta!:cool:
zozofu93
2013-02-18, 13:15
Klistrar in några bilder från instagram för jag antar att alla härinne kanske inte använder det/orkar gå in och kolla bilder där. Det blir pass idag och uppdaterar om hur det gick senare ikväll :)
Här länge legat efter med benen tycker jag, men dom har blivit mycket bättre och volymmässigt så vill jag inte öka så mycket mer på ett tag egentligen. Möjligtvis upp till 68cm.
Formbild 6v sedan.
http://s12.postimage.org/u4kz2itfh/formpic6v.jpg
Liten formbild 6feb(12dagar sedan).
http://s17.postimage.org/yk2pf269r/instofukz.jpg
6 dagar sedan.
http://s7.postimage.org/sp2tj01vf/ben6d.jpg
25 januari
http://s7.postimage.org/4b4jbd4sb/benben.jpg
Redefine
2013-02-18, 13:18
Formbild 6v sedan.
http://s12.postimage.org/u4kz2itfh/formpic6v.jpg
Liten formbild 6feb(12dagar sedan).
http://s17.postimage.org/yk2pf269r/instofukz.jpg
6 dagar sedan.
http://s7.postimage.org/sp2tj01vf/ben6d.jpg
25 januari
http://s7.postimage.org/4b4jbd4sb/benben.jpg
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/01/Kobe-Reaction1.gif
EEEEPIC AESTHETICS!!
zozofu93
2013-02-18, 13:29
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/01/Kobe-Reaction1.gif
EEEEPIC AESTHETICS!!
haha yo ass is too kind :em:
Mollestam
2013-02-18, 13:40
Superman aint got shit on dat physique! *flex*
ccederquist
2013-02-18, 13:44
Ser bra ut ! Kämpa på
zozofu93
2013-02-18, 14:18
Ser bra ut ! Kämpa på
Tackar, det ska jag :)
zozofu93
2013-02-18, 14:18
Superman aint got shit on dat physique! *flex*
Haha övergeneröst men tack som fan mannen *flex**flex*
HMS Laestander
2013-02-18, 15:10
Dat fysik:
http://i.imgur.com/UyBH8XY.gif
För övrigt: videologg? Kommer det nån gång? :D
zozofu93
2013-02-18, 15:24
Tack mään ;)
Angående videologg så är jag osäker, kommer inte bli något på ett tag i alla fall.
Senare så är det ingen omöjlighet, men som det ser ut nu så har jag inte orken för det.
zozofu93
2013-02-18, 17:16
Mår inte toppen men hur många gör det, motiverar mig själv med citat och videos.
Har laddat upp bra med käket och jag bör ha energi för att prestera som jag vill idag.
You have no excuses, so no matter what...
Your nose bleeds, It's that time of the month...
the kids are crying, you dont feel like it, your back hurts,
you got aches and pains... It's still your Mutha' fuckin' set! - CT
Come get it fool
jflycore
2013-02-18, 17:42
Mår inte toppen men hur många gör det, motiverar mig själv med citat och videos.
Har laddat upp bra med käket och jag bör ha energi för att prestera som jag vill idag.
You have no excuses, so no matter what...
Your nose bleeds, It's that time of the month...
the kids are crying, you dont feel like it, your back hurts,
you got aches and pains... It's still your Mutha' fuckin' set! - CT
Come get it fool
Alla har vi bra dagar, och dåliga dagar.
Det du lär dig av dom dåliga kommer göra dina bra dagar bättre.
Bara fokusera nu man! :) *hug*
Tediiieee
2013-02-18, 17:44
Mår dåligt på chestday, uwotm8
zozofu93
2013-02-18, 18:02
Alla har vi bra dagar, och dåliga dagar.
Det du lär dig av dom dåliga kommer göra dina bra dagar bättre.
Bara fokusera nu man! :) *hug*
Ja mannen visst är det så, men vem vet när jag väl går in mellan dörrarna kanske jag blir ditt lilla monstret jag älskar att vara.
Mår dåligt på chestday, uwotm8
Chestmondays.. Dats gay brahh, deads n squats idag ju ;)
PureWhey
2013-02-18, 18:03
Ser köttigt ut, najs!
HMS Laestander
2013-02-18, 18:49
Ja mannen visst är det så, men vem vet när jag väl går in mellan dörrarna kanske jag blir ditt lilla monstret jag älskar att vara.
Chestmondays.. Dats gay brahh, deads n squats idag ju ;)
Har flyttat mina deads från ben till biceps/rygg dagen men i övrigt är det fan SQUATS idag. ATG LETS GET IT!
zozofu93
2013-02-18, 21:34
Ser köttigt ut, najs!
Tackar!
Har flyttat mina deads från ben till biceps/rygg dagen men i övrigt är det fan SQUATS idag. ATG LETS GET IT!
Yebuddy göttans, kommer update om passet nu!
zozofu93
2013-02-18, 21:39
Dagens
MARKLYFT - med bälte på de tunga setten, men utan remmar. dat shit is gay..
70x10, 100x8, 130x5, 150x23, 180x1, 205x1, 210x2 (PB MA NiGAZ, 170x2 lugnt o kontrollerat men helt jävla slut.
KNÄBÖJ - med bälte, ryggen är för trött för o köra utan efter marken.
50x10, 80x5, 110x3, 130x1, 145x3, 130x5, 110x6, 90x12.
CHINS
10, 10, 6..
VASALOPPSÅKAREN i CC ba squeeza latsen.
x 3 set - 10-16 reps.
HAMMERS (sittande)
20x16
24x10
22x10
FACEPULLS I CC
x 4 set 12-14reps.
Stretching + 30min promenix i bra tempo hem sippandes på mina aminosyror.
JohanLagerström
2013-02-18, 21:42
Snygga mark!
zozofu93
2013-02-18, 21:47
Man tackar!
Lärlingen
2013-02-18, 21:50
Grymma mark, grattis till PB :)
zarnyhax
2013-02-18, 21:51
Grymma formbilder! Stabilt! ;)
VILKA MARK ?! grymt starkt jobbat! :D
HMS Laestander
2013-02-18, 22:25
Tungt mannen! Stabila mark! *flex*
Själv blev det PB i BÖJ! :)
Sundqvist
2013-02-18, 22:26
Grymma marklyft!!!
jflycore
2013-02-18, 22:35
Meeeeen svinjobbigt pass!
Jävla unge.... :D
CONGRATZ!!
zozofu93
2013-02-18, 23:56
Grymma mark, grattis till PB :)
Grymma formbilder! Stabilt! ;)
VILKA MARK ?! grymt starkt jobbat! :D
Tungt mannen! Stabila mark! *flex*
Själv blev det PB i BÖJ! :)
Tack boyys! fan va schysst HMS Laestander!
zozofu93
2013-02-18, 23:57
Grattis till PB!
Grymma marklyft!!!
Meeeeen svinjobbigt pass!
Jävla unge.... :D
CONGRATZ!!
Tackaarr! *flex**hug*
Mollestam
2013-02-19, 00:38
Haha, shiet son, 210*2, awesome! Mirin' how much? :D
zozofu93
2013-02-19, 00:53
Haha, shiet son, 210*2, awesome! Mirin' how much? :D
Haha shiiiet, ty! :D
zozofu93
2013-02-19, 10:39
schuuuuka maaaklyft!
Tack så mycketttttt! :cool::hbang:*flex**hug*
zozofu93
2013-02-19, 11:04
Minutfärska quads, otroligt solbrun o sexig.
http://s18.postimage.org/75efsvkih/quadzz.jpghttp://s12.postimage.org/dxcamsv3x/igg.jpg
2a bilden är från igår, första gången jag fotade en vikt tror ja.
2a bilden är från igår, första gången jag fotade en vikt tror ja.
Det är vikt-igt att göra ibland. Fint ben!
HMS Laestander
2013-02-19, 12:25
Satan!
zozofu93
2013-02-19, 14:12
ser bra ut! *love*
Det är vikt-igt att göra ibland. Fint ben!
Satan!
Ska du säga måsse med dina köttklubbor
Tack godingar!:hbang:
zozofu93
2013-02-19, 22:05
har grymt mycket träningsvärk idag, brukar inte få så här mycket i ryggen men de känns skönt ändå
jflycore
2013-02-19, 22:06
har grymt mycket träningsvärk idag, brukar inte få så här mycket i ryggen men de känns skönt ändå
like
zozofu93
2013-02-20, 12:24
Som jag sa tidigare så har jag lyckats flytta ner problemet som satt i triceps några centimeter, kommer köra lugnare idag i pressarna för att försöka vara lite snällare mot kroppen. Kommer ändå inte gå att brygga i bänken med den här träningsvärken jag har i ländryggen så det är bara passa på. Ligga platt och pressa kontrollerat, önska mig lycka till ;) uppdaterar om passet senare.
Lycka till nu och kötta på lugnt och fint! :D
zozofu93
2013-02-20, 23:16
Passet idag gick bra men väldigt lugnt och fokuserat på kontakt, vilket jag i vanliga fall inte brukar tänka på.
Bänkpress
Började med att testa göra 100reps på en viss vikt i bänkpressen på under 30minuter.
t.ex. 10set x 10reps. - Men slutade med att jag gjorde 120reps på 25minuter på 70kilo. Har aldrig testat detta innan då jag brukar köra lågreppat så visste inte riktigt vad för vikt jag skulle ha på.
Arbetsset
70 x 15
70 x 10
70 x 15
70 x 10
70 x 10
70 x 10
70 x 10
70 x 10
70 x 10
70 x 12 (gick till failure)
70 x 8
totalt: 120reps/11set. 25min - eftersom jag inte testat på det här innan har jag ingen aning om det är bra eller dåligt, men kändes ändå som en helt okej insats. Gick väldigt strikt alla repsen och jag valde att inte brygga p.ga. att jag har så otroligt mycket träningsvärk i korsryggen.
*4 set hantelflyes på bänk. x10-16reps
*4 set cable flyes/sidolyft. x10-14reps
*3 set tricepspressar supersetat 3 set över huvudet. x8-16reps
*4 set squeeza ut triceps med handtag bara. x12-16reps
zozofu93
2013-02-20, 23:30
Lycka till nu och kötta på lugnt och fint! :D
Tack Ameiner det gick fint! ;D
zozofu93
2013-02-21, 01:33
Imponerade bänkpress!1!
Tack ;D
Kul koncept! Blir att testa nästa pass :)
Hur kändes det efteråt det efteråt med pump osv? Jobbigare än att börja med 4x10 (tungt) exempelvis?
Mollestam
2013-02-21, 11:16
Det var en jävla massa reps, snyggt!
zozofu93
2013-02-21, 12:23
Kul koncept! Blir att testa nästa pass :)
Hur kändes det efteråt det efteråt med pump osv? Jobbigare än att börja med 4x10 (tungt) exempelvis?
Riktigt kul koncept :) hur menar du? Pumpen fick jag redan efter 2a settet p.ga. att vilan blir kort mellan seten, och att jag nästan enbart kört lågrepp ett tag nu i bänken hade säkert en verkan också.
Men behöll ett stadigt tryck genom hela passet, kände inte den där "grötiga" kontakten man kan få ibland om du förstår vad jag menar, hade fortfarande en hård och jämn pump över hela brösten och lite power kvar.
Det var en jävla massa reps, snyggt!
Tack tack :)
zozofu93
2013-02-21, 12:39
Kan tillägga att tuttarna är riktigt möra idag! :)
antisleep
2013-02-21, 13:03
Vilken jävla bänkpress, uthållig som satan!
zozofu93
2013-02-21, 13:36
Tackarrr! :) 70x15 är ju absolut inget RM så att hålla 70x10 i många set med kort vila var faktiskt inte så jobbigt, först när man var runt 8-9e settet det började kännas jobbigt.
antisleep
2013-02-21, 13:39
Tackarrr! :) 70x15 är ju absolut inget RM så att hålla 70x10 i många set med kort vila var faktiskt inte så jobbigt, först när man var runt 8-9e settet det började kännas jobbigt.
Får väl testa hur det känns att göra högreppare då, skulle nog aldrig klara av att dra igenom så många set!
zozofu93
2013-02-21, 13:44
Jorrå det är bara pannben, viktigt att välja en vikt du inte sliter ut dig på för snabbt bara.
Riktigt bra bänkpressar! Mirin
jflycore
2013-02-21, 14:51
Kan tillägga att tuttarna är riktigt möra idag! :)
Möra tuttar *cupid*
Ska nog köra något liknande på 60 kg, men köra 10 set till fail.
Kanske hamnar på runt 15-20 på första och sen kommer det nog sjunka drastiskt efter varje set... hehe.. :D
zozofu93
2013-02-21, 15:11
Riktigt bra bänkpressar! Mirin
Tack *flex*
Möra tuttar *cupid*
Ska nog köra något liknande på 60 kg, men köra 10 set till fail.
Kanske hamnar på runt 15-20 på första och sen kommer det nog sjunka drastiskt efter varje set... hehe.. :D
Gör så! Riktigt kul o testa på faktiskt :)
HMS Laestander
2013-02-21, 17:11
Fan varu KÖR! Riktigt bra! Fortsätter leverera pass efter pass!
zozofu93
2013-02-21, 18:27
Tackar mannen! Klart man gör, inge kul o slack'a när man är på gymmet då blir man ju aldrig svettig :)
HMS Laestander
2013-02-21, 18:38
Tackar mannen! Klart man gör, inge kul o slack'a när man är på gymmet då blir man ju aldrig svettig :)
Å så slösar man bara tid & pengar. Rätt inställning! *hug*
zozofu93
2013-02-21, 18:58
Precis! ;) Snart slösar jag nog pengar ändå med att fly landet och lämna gymkortet som har massa tid kvar.. :(
Ska med störst sannolikhet flytta till Norge snart, har varit arbetssökande i Sverige och inte fått mycket till respons. Har en del kompisar som är i Norge just nu och arbetar och gillar det starkt så jag har också blivit sugen.
Ett tillfälligt boende är redan fixat och jag söker en del jobb i Oslo hemifrån, men det kommer bli lättare att hitta något när man väl är i Oslo och söker.
Kommer fortsätta uppdatera journalen därifrån förstås, jag ska ju inte sluta träna bara för att jag får ett jobb ;)
Det kommer förmodligen bara gå bättre på träningsfronten för att det blir lättare att få in rutiner, och ha råd att köpa alla kosttillskott och äta den maten som jag vill äta (vilket är ett problem idag).
Riktigt starka bänkar! undra fan om jag orkar så många reps :D
HMS Laestander
2013-02-21, 20:32
Ere arbetslöshet just nu eller?
Fan vad spännande med OSLO annars. Kul!
Ska ev dit i höst/vinter, är du kvar då så ses vi kanske :D
zozofu93
2013-02-22, 14:39
Riktigt starka bänkar! undra fan om jag orkar så många reps :D
Testa! :)
Ere arbetslöshet just nu eller?
Fan vad spännande med OSLO annars. Kul!
Ja det ska bli riktigt kul :), yes jag är arbetlözoo
Ska ev dit i höst/vinter, är du kvar då så ses vi kanske :D
Schysst, vore kul att köra nått pass! :D
Sundqvist
2013-02-22, 14:57
åh helvete, vad maxxar du ? 120?
zozofu93
2013-02-22, 15:17
åh helvete, vad maxxar du ? 120?
Haha, nej det blev 130*3 för någon vecka sen följt av 135*1½(fick lite hjälp på sista).
zozofu93
2013-02-22, 15:29
Två dagsformsbilder, en nyduschad armflex i webcamen och en tuttbild dagen idag från min skinnstagram.
http://s12.postimage.org/v26njtenx/ggdsfsddddd.jpghttp://s18.postimage.org/t0lgpuzi1/tutte.jpg
HMS Laestander
2013-02-22, 16:18
Asså jävlar i min låda.....
1) Vilka jävla GUNS
2) Vilka jävla PATTAR
mirin' *cupid**drool*
zozofu93
2013-02-22, 16:24
Haha gracias amigo!
zozofu93
2013-02-22, 19:38
Länkar denna för jag tycker Mike O'Hearn är ascool, inget fan av Rob Riches däremot.
http://www.youtube.com/watch?v=G8x-Te2J8Ao
Lärlingen
2013-02-22, 21:56
Fan vad jag gillar ditt test i bänken!. Lär ha brännts fint i tuttarna. Ska absolut testa det när förkylningen blivit historia
mirin' chest so fuarking much...
edit: and upper trapz
antisleep
2013-02-22, 23:17
Vilka jävla tuttar du ligger inne med!
zozofu93
2013-02-23, 01:10
Fan vad jag gillar ditt test i bänken!. Lär ha brännts fint i tuttarna. Ska absolut testa det när förkylningen blivit historia
mirin' chest so fuarking much...
edit: and upper trapz
Vilka jävla tuttar du ligger inne med!
Tack som fasiken boys,
måsse du har ju bra tutts!
Tack som fasiken boys,
måsse du har ju bra tutts!
Inte som dina :( o så är ju dina typ dubbelt så starka också, uääähh!
Damn dat dere chest! *drool*
zozofu93
2013-02-23, 12:26
Inte som dina :( o så är ju dina typ dubbelt så starka också, uääähh!
Damn dat dere chest! *drool*
Haha ni är ju för goa! uäähhh
zozofu93
2013-02-23, 16:05
Gillar inte att klaga.. Men vafan det är ju min journal så det tänker jag göra ändå.
Är helt otroligt stel i ryggen vet inte riktigt varför och passet idag var långt ifrån bra, kände mig konstigt varm i kroppen och hade inge krut alls. Körde ett lätt rygg/bic + lite underarmar. Hoppas man börjar må bättre snart igen
Såhär såg passet ut
Latsdrag: 57x10, 77x10, 107x10, 107x10, 97x14.
Sittande rodd: 77x10, 107x10, 107x10, 97x14.
Rakstång curls omvänt grepp (handens ovansida mot ansiktet): 20x12, 30x10, 40x10 supersettat med rakstång curls standardgrepp x10 reps, 40x10 supersetat på samma sätt x 8 reps.
Vasaloppsåkaren supersetat med CC curls: 12-16reps x 3 set, superset på alla set.
hammercurls stående: 24x14, 24x10, 24x10 supersettat med ett set curls ez-stång 20x10.
Det fick räcka, skitpass
zozofu93
2013-02-23, 16:12
http://s17.postimage.org/ojdj9xuhb/instadags.jpg
Instagrammad dagsform, tänker inte väga mig på några dagar jag har för mycket spöken i huvudet :( :)
HMS Laestander
2013-02-23, 17:16
HNGNRRGNRGRNGNRG
Återigen: dat fysik. Schyssta ben du sitter inne med!
jflycore
2013-02-23, 17:31
#liggbar
;)
Mollestam
2013-02-23, 17:46
Riktigt bra proportioner och form!
joelaxelsson
2013-02-23, 18:14
Bra bredd, både avseende axelpartiet och ryggen. Aesthetic as fuuaark :D Tbh är vi våra fysiker ganska lika, om än jag är fetare och har sämre guns.
Galen volym på bänkpasset och bra form!!
zozofu93
2013-02-23, 18:47
Symmetriskt! :thumbup:
HNGNRRGNRGRNGNRG
Återigen: dat fysik. Schyssta ben du sitter inne med!
#liggbar
;)
Riktigt bra proportioner och form!
Galen volym på bänkpasset och bra form!!
Kul o höra! :D *flex*
zozofu93
2013-02-23, 18:48
Bra bredd, både avseende axelpartiet och ryggen. Aesthetic as fuuaark :D Tbh är vi våra fysiker ganska lika, om än jag är fetare och har sämre guns.
Tackar! :) Haha kul fan :) jag smalnar förhoppningsvis till lite snart så man får fram linjer på riktigt!
zozofu93
2013-02-24, 14:50
Sjukt stel i ryggen som alltid, men ett benpass idag ska gå ändå.
valde ju att köra endast 1 stor muskelgrupp igår och blir samma idag,
vet inte om jag håller på o bli sjuk heller så vill inte rusha något.
uppdaterar om dagens pass senare, tänkte träna vid 5-6tiden.
zozofu93
2013-02-24, 20:55
Dagens pass
Somnade runt 04.30 på inatt/imorse så förväntningarna på passet var ganska låga, men det blev ett stabilt pass ändå.
Knäböj
40x10
80x10
100x6
120x4
140x2
150x4
140x5
130x4 -fastnade rejält där nere på sista
100x10
Benspark
75x15
95x12
105x10
105x9
85x8 dropset 55x6
65x10
Stående vadpress i smith
60x10
90x10
110x10
130x8
110x10
90x10 dropset 60x12.
cablecrunches 3set.
Stretching
Vad jag ätit idag
2 kokta ägg
1 dl whey 100
2-3 kakor när pappa va på besök
7 dl lättmjölk
2 skivor pågenlimpa (60-70g)
10g bcaa
En banan
250g kvarg med russin, riven cocos, linfrön och lite hallonsylt.
1dl fiberhavregryn.
6g kreatin mono
Lite plockmat (Kyckling, potatissallad, pasta, rostbiff, några köttbullar, salami, prinskorv).
3 koppar kaffe.
Kommer bli en 0.5dl whey tillsammans med 250g kvarg och russin innan jag lägger mig, eftersom jag vaknade vid 12 idag så har jag inte hunnit fått i mig så mycket som jag vill.
zozofu93
2013-02-24, 21:37
http://www.youtube.com/watch?v=aO_yLfBPRh0
Mackan58
2013-02-24, 23:10
http://s17.postimage.org/ojdj9xuhb/instadags.jpg
Instagrammad dagsform, tänker inte väga mig på några dagar jag har för mycket spöken i huvudet :( :)
Snyggt mannen! Bra symmetri, grovt!
zozofu93
2013-02-25, 02:45
Snyggt mannen! Bra symmetri, grovt!
Tack som fan mannen :) Kul o höra, du har ju själv riktigt grym symmetri :)
imponerande form, aesthetic shit!
zozofu93
2013-02-25, 15:04
imponerande form, aesthetic shit!
Tackarrr! :)
Lärlingen
2013-02-25, 15:17
Fyfan vilken form och vilket pass!. Jag vill också vara så stor!!
zozofu93
2013-02-25, 15:58
Fyfan vilken form och vilket pass!. Jag vill också vara så stor!!
Tack du! :)
Bara fortsätta nöta så kommer det
zozofu93
2013-02-25, 18:07
http://s2.postimage.org/uzrcz375l/formkoll.jpg
Vilodag idag och imorgon blir det lite pressar :)
Vågar fortfarande inte väga mig haha, ska försöka hålla mig till måndag eller så iaf blir bara jobbigt när man ställer sig på vågen för ofta, vet inte heller hur pricksäker vågen är.
HMS Laestander
2013-02-25, 18:10
Sjuk jävla fysik du har. Allvarligt talat. Sluta!
zozofu93
2013-02-25, 18:19
Sjuk jävla fysik du har. Allvarligt talat. Sluta!
Haha så generöst *flex* :D Från sidan ser det ju alltid bättre ut då man gömmer de breda barnbärande höftbenen. *grr*
Lärlingen
2013-02-25, 18:20
Tack du! :)
Bara fortsätta nöta så kommer det
Självklart, massa nötande så :). Se hur min bulk slutar så vet man mer tiden haha
zozofu93
2013-02-25, 18:33
Självklart, massa nötande så :). Se hur min bulk slutar så vet man mer tiden haha
Ja precis man tävlar ju med sig själv, du får sätta upp kortsiktiga mål i antingen övningar eller hur du ska se ut i spegeln.
3 månader är en rätt bra tidsperiod tycker jag
Ser ut som du har en bred och fin ram att bygga på! Grymma pecs!
www.Behemoth.spreadahirt.se
antisleep
2013-02-25, 19:21
Sjuk fysik mannen!!
zozofu93
2013-02-25, 19:22
Ser ut som du har en bred och fin ram att bygga på! Grymma pecs!
www.Behemoth.spreadahirt.se
Tackar! Vet att jag har sett dig lite på instagram förut känner igen ditt namn, riktigt bra böjar :)
zozofu93
2013-02-25, 19:23
Sjuk fysik mannen!!
Tack mään :D
Lärlingen
2013-02-25, 20:16
Ja precis man tävlar ju med sig själv, du får sätta upp kortsiktiga mål i antingen övningar eller hur du ska se ut i spegeln.
3 månader är en rätt bra tidsperiod tycker jag
Ja den bästa tävlingen är mot sig själv. Har jag klarar kriget mot fettet så klarar jag kriget för att bilda muskler med :).
zozofu93
2013-02-25, 23:05
Ser grymt ut! :D
Tack snyggskap! :D
Mollestam
2013-02-25, 23:29
Får ta och börja följa din skinstagram, motivation! Sjukt snygg fysik du ligger inne med!
zozofu93
2013-02-26, 01:05
Får ta och börja följa din skinstagram, motivation! Sjukt snygg fysik du ligger inne med!
Soft att man kan motivera andra! :) tusen tack!
Riktigt go form där, zozo :) mirin' those pecs and arms!
zozofu93
2013-02-26, 12:01
Riktigt go form där, zozo :) mirin' those pecs and arms!
Tack Zizou! :)
zozofu93
2013-02-26, 14:01
HALLÅ ALLAH!
Gjorde proteinvåfflor tidigare idag, tänkte dela med mig om Hur jag gjorde dom.
Detta är inget proffsigt recept utan jag freestylade ca 90%, så det finns nog betydligt bättre sätt att göra dessa våfflor på men det skiter väl jag i.
Proteinvåfflor
Vad som behövs
0.7dl lättmjölk
1dl Body Science Whey 100, blåbärssmak.
80g banan, en halva av en relativt stor banan.
2 hela ägg
40g mjöl
http://s1.postimage.org/klumipufj/v_fflah.jpg
1. Ner i mixen
2. In i våffeljärnet
3. In i munnen
4. Ut i biceps
- smetade väääldigt lite cocosfett i våffeljärnet innan jag la första laddningen så att inte allt skulle fastna. - Men det hjälpte.
45g protein, 524kcal, 51g kolhydrater, 14g fett.
Träning
Lite senare idag tänkte jag bjuda ut mig själv på ett fint pass, hoppas på tryck i tuttarna. Kommer update ikväll, här är en instragrammad dagsformsbild utan filter.
Känner att linjerna blir skarpare för varje vecka.
http://s7.postimage.org/niqdwmumj/dagsformsieh.jpg
HMS Laestander
2013-02-26, 14:11
Blir nog fan att röra ihop såna där våfflor någon dag. Iallafall ifall steg 4 är sanningsenligt.
Jag orkar inte ens kommentera din fysik. Den är sick, och det vet du om :)
Fint med proteinvåfflor även om jag bara gjort pannkaks varianten:)
Riktigt bra armar med!
zozofu93
2013-02-26, 14:19
Blir nog fan att röra ihop såna där våfflor någon dag. Iallafall ifall steg 4 är sanningsenligt.
Jag orkar inte ens kommentera din fysik. Den är sick, och det vet du om :)
Fint med proteinvåfflor även om jag bara gjort pannkaks varianten:)
Riktigt bra armar med!
Haha Laestander alltid för snäll! :D
Ja proteinvåfflor och protein-pannkakor är riktigt smarrigt!
Tackar! Ser nästan ut som man har samma mått på armar som på ben ju.. 44-45cm mot 66cm på mina 187cm.. Undra vad jag måste mäta runt låren för att dom ska börja se ordentliga ut. typ 75-80 Haha
Tack för receptet <3. Fan då måste mina ben på 63cm @ 177cm stå sig hyfsat? :D
zozofu93
2013-02-26, 15:18
Tack för receptet <3. Fan då måste mina ben på 63cm @ 177cm stå sig hyfsat? :D
Ja det är klart, mycket är ju form också. Ett par stora ben i dålig form och dåliga linjer ser ju inte snyggt ut. Arnold i scenform hade 72.4cm på 188cm och typ 58cm runt armarna. Och jag tycker hans fysik är svinhäftig, så jag är väl inte helt off med proportionerna om man tänker så.
Sen finns det ju folk som trackar ner på hans ben men han vann ju Mr.Olympia 7 gånger, sååå dåligt kan det inte sett ut! :D
zozofu93
2013-02-26, 15:43
Sitter o håller mig skarp med gamla sköna rap vibes
http://www.youtube.com/watch?v=BBiQ5r9Nb18
Smif n Wessun - Wrekonize
Ja det är klart, mycket är ju form också. Ett par stora ben i dålig form och dåliga linjer ser ju inte snyggt ut. Arnold i scenform hade 72.4cm på 188cm och typ 58cm runt armarna. Och jag tycker hans fysik är svinhäftig, så jag är väl inte helt off med proportionerna om man tänker så.
Sen finns det ju folk som trackar ner på hans ben men han vann ju Mr.Olympia 7 gånger, sååå dåligt kan det inte sett ut! :D
Jo det är klart! Fast jag har både räfflor och hyfsade delningar på mina :P
Edit: menade inte att dina ben är dåliga, bara för jag har ben och armar, men ingen torso x).
så jag är väl inte helt off med proportionerna om man tänker så.
Nej, jag tycker inte du ser oproportionerlig ut alls. Lite grövre ben kanske men du ser riktigt bra ut...lät lite gay det där men men.
Bra jobbat!
zozofu93
2013-02-26, 16:10
Jo det är klart! Fast jag har både räfflor och hyfsade delningar på mina :P
Edit: menade inte att dina ben är dåliga, bara för jag har ben och armar, men ingen torso x).
ja och jag menade inte att du hade dålig form på benen gubben *hug*
Nej håller med dom är inte dåliga, men vill gärna att dom ska vara bättre :)
Nej, jag tycker inte du ser oproportionerlig ut alls. Lite grövre ben kanske men du ser riktigt bra ut...lät lite gay det där men men.
Bra jobbat!
Tack så mycket! Haha Nohomo, det är inget gay med att ge konstruktiv kritik till en annan kroppsbyggare! :)
antisleep
2013-02-26, 16:15
Såg den fina bicepsen på instagram, herregud vad sjuk den är :D
PureWhey
2013-02-26, 16:38
Fyfan, behöver nån som flyttar in i min lägenhet som kan laga mat asså... God va gott det såg ut.
zozofu93
2013-02-26, 16:52
Såg den fina bicepsen på instagram, herregud vad sjuk den är :D
Haha! :D *flex*
Fyfan, behöver nån som flyttar in i min lägenhet som kan laga mat asså... God va gott det såg ut.
Gott var det, lunchen var smaskens också!
Var bor du ;) ? haha :cool:
jflycore
2013-02-26, 17:11
Damn boy. U sexy. Yeah!
Bra form på bilden från sidan där!
Jag kommer alltid bygga efter 70-talsfysiken. Stor överkropp, smalare ben.
Men det är ju framförallt för att jag har svårt att bygga ben.
Längtar till bulken då ska benen få mer massa. Men jag känner liksom ingen superprio på sjukt massiva ben. Hellre lean'a liksom! :D
Jag vill också ha en kock, flytta till mig istället! :D
zozofu93
2013-02-26, 17:37
Damn boy. U sexy. Yeah!
Bra form på bilden från sidan där!
Jag kommer alltid bygga efter 70-talsfysiken. Stor överkropp, smalare ben.
Men det är ju framförallt för att jag har svårt att bygga ben.
Längtar till bulken då ska benen få mer massa. Men jag känner liksom ingen superprio på sjukt massiva ben. Hellre lean'a liksom! :D
Jag trodde jag hade svårt för att bygga ben, men det var för att jag inte tränade dom så hårt som jag behövde. Nu när jag hittat mitt flow i benträningen så går det faktiskt ganska bra :)
Ja nya Olympia toppen är inget jag strävar efter alls, klart jag uppskattar arbetet och gillar boysen. Just nu är målet att se hur jag ser ut på 87kg. När det målet är uppnått ska jag hålla mig där ett tag/öka sakta och jobba på styrkestatsen samt finlira de områden jag känner att jag ligger efter i. De långsiktiga målen volymmässigt är en tilltalande och benhård kropp på 95-98kg, ett av de långsiktiga styrkemålen är också 700kg i totalen (böj,bänk,mark). Ett mål är också att komma in på en tävling som okänd och ta hem skiten sen sluta tävla ;)
Jag vill också ha en kock, flytta till mig istället! :D
haha brür, vart bor du :) ?
PureWhey
2013-02-26, 18:02
Haha! :D *flex*
Göteborg såklart, amin bor i Borås så skit i honom ;)
jflycore
2013-02-26, 18:06
[QUOTE=zozofu93;6299159]Jag trodde jag hade svårt för att bygga ben, men det var för att jag inte tränade dom så hårt som jag behövde. Nu när jag hittat mitt flow i benträningen så går det faktiskt ganska bra :)
Ja nya Olympia toppen är inget jag strävar efter alls, klart jag uppskattar arbetet och gillar boysen. Just nu är målet att se hur jag ser ut på 87kg. När det målet är uppnått ska jag hålla mig där ett tag/öka sakta och jobba på styrkestatsen samt finlira de områden jag känner att jag ligger efter i. De långsiktiga målen volymmässigt är en tilltalande och benhård kropp på 95-98kg, ett av de långsiktiga styrkemålen är också 700kg i totalen (böj,bänk,mark). Ett mål är också att komma in på en tävling som okänd och ta hem skiten sen sluta tävla ;)
QUOTE]
Haha hade lite sån inställning också!
Hade ju verkligen inte tänkt att regga mig på ett forum iaf.
Men vi får se, mest troligt blir det ingen tävling för mig.
Men man vet ju aldrig.. :D
Jo, alltså. Jag matar sönder benen varje gång jag kör dom.
Men tror jag har dåliga gener.
Iofs, dom växte ju 7 cm på 3 månader. Vilket känns okej.
Så om ett år så kanske dom ligger bra till! :)
Tycker dock ditt benbygge passar bra till din längd.
Helheten är grym liksom!
zozofu93
2013-02-26, 18:29
Göteborg såklart, amin bor i Borås så skit i honom ;)
Haha skitlångt till er båda!
[QUOTE=zozofu93;6299159]Jag trodde jag hade svårt för att bygga ben, men det var för att jag inte tränade dom så hårt som jag behövde. Nu när jag hittat mitt flow i benträningen så går det faktiskt ganska bra :)
QUOTE]
Haha hade lite sån inställning också!
Hade ju verkligen inte tänkt att regga mig på ett forum iaf.
Men vi får se, mest troligt blir det ingen tävling för mig.
Men man vet ju aldrig.. :D
Jo, alltså. Jag matar sönder benen varje gång jag kör dom.
Men tror jag har dåliga gener.
Iofs, dom växte ju 7 cm på 3 månader. Vilket känns okej.
Så om ett år så kanske dom ligger bra till! :)
Tycker dock ditt benbygge passar bra till din längd.
Helheten är grym liksom!
7cm på 3månader är ju riktigt jävla bra, dåliga gener är bara en dålig inställning. Sen finns det ju vissa monster då såklart... Tack du!
Men dom släpar faktiskt lite, men inte alls lika mycket som de brukade göra. Hade 43 runt armarna och 58-59 runt låren förra året och nu är de 44-45 gentemot 66cm. Så det har ju helt klart gått i rätt riktning
zozofu93
2013-02-26, 21:21
Dagens pass
- Både bra och dåligt gick det, fullt av sendrag och ojämn kontakt i vissa övningar och styrkan var inte helt riktigt där. Samtidigt så fick jag ett rätt bra tryck och kände mig absolut inte svag heller.
Bänkpress
40x15
70x10
90x5
110x6
130x1
130x1
120x2
90x13
90x9
Bröstpress incline maskin - 30-45sek vila mellan set
x 12
x 10
Flyes incline koncentrerat
16x10
12x14
12x12
Hantelpress sittandes
24x8
34-35kgx6(dessa är hantlar av annat märke och vet inte vad stången på de väger)
30x8
26x8
Hantelflyes stående koncentrerat
12x16
12x12
12x11
- sanslös pump i axlarna, riktiga kanonkulor transformerades dom till! :)
Rep pushdowns:
x16 lätt vikt
x12 tungt + dropset x8 + superset pressar över huvudet x8.
Pressar över huvudet i knoppen, en hand i taget:
x12
x12
x12
Omvända pushdowns med handtag, en hand i taget:
x12
x10
x10
Chins snorstrikta
x10
x9
x6 - asshole
cirkus 30set, nu är jag hungrig. 400g chicken nuggets på tallriken tillsammans med två högar sås, en sweet baby rays BBQ och en senap. 0.5liter mjölk och 6g kreatin till detta.
Sundqvist
2013-02-26, 21:25
Sjuka bänkar alltså!
zozofu93
2013-02-26, 21:32
Sjuka bänkar alltså!
Tack! :D Men hade högre förväntningar, måste gjort något snett första settet på 130 för det drog åt som satan i högra sidan av korsryggen. det påverkade hela resten av passet och gjorde inte alls skönt att brygga, men röven var i bänken iaf. Alltid nått :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.