Visa fullständig version : äta ordentligt efter träning
Hur viktigt är det att äta ett ordentligt mål ca 1 timma efter träning? Gör det någon skillnad om man tar en gainer direkt efter och sedan väntar 3-4 till man äter? Frågan är aöltså hur muskeluppbyggnaden påverkas av de olika alternativen.
Hur viktigt är det att äta ett ordentligt mål ca 1 timma efter träning? Gör det någon skillnad om man tar en gainer direkt efter och sedan väntar 3-4 till man äter? Frågan är aöltså hur muskeluppbyggnaden påverkas av de olika alternativen.
vad innehåller en portion gainer? dom brukar kunna innehålla lika mkt som en stor måltid alltså blir det detsamma som att äta mat.
så ja det går bra.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
vad innehåller en portion gainer? dom brukar kunna innehålla lika mkt som en stor måltid alltså blir det detsamma som att äta mat.
så ja det går bra.
Beror ju på hur man doserar men brukar det inte vara vanligt med ca 350 kalorier i en dos? Sedan finns det ju dom som det är ca 1000 i också :)
Blandar egen gainer med malto och whey 80. 1 dl av varje. Så det är väl ca 340kcal
Blandar egen gainer med malto och whey 80. 1 dl av varje. Så det är väl ca 340kcal
okej, kör dubbelt då omndet dröjer länge tills du ska käka :)
Kan även tillägga att jag käkar ca 1 timme innan träningen också.
jag kör gainer ca 400-500kcal efter träning brukar äta ca 3 h senare då äter ja riktigt rejält vill säga tkr de funkar utmärkt
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.