handdator

Visa fullständig version : Ännu en gynekomasti:are på jakt efter klinik

BobbyB
2013-01-25, 12:19
Hej alla.
Jag har haft problem med Gynekomasti sedan jag var typ 18. Är nu 33 och har tröttnat på att besväras av det. Jag har vid två tillfällen försökt att få det fixat via vårdcentralen, men då jag inte har outhärdliga smärtor av det så vägrar dom.

Nu är jag på jakt efter erfarenheter med kliniker i Stockholmsområdet. Vilka har gjort denna operation, hos vem och vilken läkare. Blev ni nöjda? Hur upplevde ni att ni behandlades av er läkare. Ja allt ni kan komma på som kan vara av intresse för mig när jag väljer vem jag går till.

Jag har helt klart körtel som är förstorad, lite mer på höger bröst. Visst jag kan tänka mig att man kanske måste ta lite fett runt omkring för att jämna ut, men körteln är det stora problemet.

Hoppas ni har lust att hjälpa en som inte vill lägga sig under kniven hos vilken klink som helst, man vill ju bli nöjd så klart! Alla tips är intressanta!

BobbyB
2013-01-30, 17:05
Var är alla som gjort detta. Jag vet ju att ni finns, gäller bara att ni ser denna tråd :) Jag kör en bump!

Baronpanda
2013-01-30, 17:49
Du får nog mera respons på F12 om gyno än här tror jag.

drakfelt
2013-01-30, 18:40
Du får nog mera respons på F12 om gyno än här tror jag.

Efter en stund på Google antar jag att du syftar på någon form av dopingavdelning på Flashback och om så är fallet får jag gratulera till årets dummaste inlägg.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gynekomasti

BobbyB
2013-01-31, 09:17
Efter en stund på Google antar jag att du syftar på någon form av dopingavdelning på Flashback och om så är fallet får jag gratulera till årets dummaste inlägg.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gynekomasti

Precis någon dopning handlar det verkligen inte om. Jag fick veta av min läkare då när detta började och man gjorde tester (ca 18 år gammal) att jag hade förhöjda värden av Östrogen, och man trodde att detta berodde på det. Jag vet inte hur mina värden är idag, men gynon är i alla fall kvar. Tack Drakfelt för att du upplyste vår kära tråd-vän om detta. Nu hoppas vi att någon med mer erfarenhet av detta hittar tråden :)

Herr Oberst
2013-01-31, 09:50
Det finns nog en del kunskap om gyno på F12. Mer kom komplicerat menat än så var det nog inte

Skickat från min LT26i via Tapatalk 2

drakfelt
2013-02-01, 04:18
Det finns nog en del kunskap om gyno på F12. Mer kom komplicerat menat än så var det nog inte

Skickat från min LT26i via Tapatalk 2

Jag kom också att tänka på det i efterhand, du har så rätt. Smidigt formulerat, det var det dock inte.

Postat via en mobil enhet