Visa fullständig version : Do you even lift, bro?
Hahaha bästa på länge!
H2Diy0RNe_c
Hehe jepp en av dom få youtube videosarna jag tog mig tid att kolla på som postades i bild tråden :D
Hahah, fan va folk blir arga. Jag skulle bara garvat. Skulle dock velat se reaktionen på de sista när de fick reda på att de var filmade.
Hahah, fan va folk blir arga. Jag skulle bara garvat. Skulle dock velat se reaktionen på de sista när de fick reda på att de var filmade.
Haha japp!! Antagligen fick han aldrig chansen
http://rlv.zcache.se/rana_den_skot_smileyen_vander_mot_bildekal-p217764603848454702envb3_400.jpg
Haha, modig snubbe (sista).
Edit: Hade ni garvat? Känns som en rätt nervös reaktion. En idé hade ju varit att fråga vad personen som frågar vill?
Haha sjukt att folk tar det så seriöst! Hahaha!
Hade ju varit hur kul som helst om någon kom fram till en och sade sådär
Lifting is serious business.
Om någon hade gått fram till mig och ställt den frågan hade jag givetvis slitit av mig tröjat och försökt slåss för att visa att jag visst lyfter.
Att få sitt lyftande ifrågasatt är värre än att få sin sexuella läggning ifrågasatt.
Hahaha, skitkul! Om jag känner mig själv rätt så hade jag garvat, utmanat i armbrytning, förlorat och krävt en omgång till. :d
Haha, modig snubbe (sista).
Edit: Hade ni garvat? Känns som en rätt nervös reaktion. En idé hade ju varit att fråga vad personen som frågar vill?
Jo, jag hade garvat. Känns så jäkla osäkert självförtroende att börja vifta med nävarna, som om det är det enda försvaret. Han är ju inte hotfull och hade jag inte garvat för attjag tyckte det var kul hade jag garvat för att jag tyckte han var fånig eller tokig.
MathiasF
2013-01-22, 12:40
Jo, jag hade garvat. Känns så jäkla osäkert självförtroende att börja vifta med nävarna, som om det är det enda försvaret. Han är ju inte hotfull och hade jag inte garvat för attjag tyckte det var kul hade jag garvat för att jag tyckte han var fånig eller tokig.
Antagligen tog han bara med de roligaste reaktionerna.
Han var ju inte stor själv, hade han frågat mig det så hade jag nog svarat att jag började för en vecka sen *flex*
Det är väl lite känt att hela den bro/jock kulturen tar sig själva på jävligt stort allvar. Det har väl med självförtroende att göra också. Undrar dock hur olika reaktionerna hade varit om snubben varit spinkig, eller dubbelt så stor som de andra. Det är väl lite alfahane utmanar alfahane här.
DJJOHANSSON
2013-01-22, 16:35
Det bästa är ju att sista killen är trevlig och ger honom en komplimang för tröjan :D
+1 på den hahah! :D
Ingen brydde sig när jag posta den i allmäna bildtråden :(
Om det är Los Angeles så kan jag nästan förstå folks reaktioner. Det finns en hel del galningar här.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.