electrodead
2013-01-20, 19:47
Tjena!
Nu efter 8 månaders rejäl bulk (och 2 år extra med lallande på gymmet) så behöver jag hjälp med deff! Och ja, jag har läst "Deffguiden".
Ålder: 19
Längd: 183 cm
Vikt: 101 kg
Dagligt intag hitills: 2600 kcal/210g protein
Dagligt intag under bulk: 3200kcal om inte mer
Mål: 85kg (eller tills jag ser bra ut) till Juni.
Jag tränar ca 5 gånger om veckan och har följande schema.
1: Bröst/Triceps, ex övn. kablar, nose breaker, triceps pull, incline dumbell chest
2: Ben, knäböj, benpress och fler maskiner för vader, baksida lår osv.
3: Biceps/rygg/kondition, ex övn. deadlift, biceps övn. med hantlar & kablar.
4: Axlar/Traps/kondition
5: Kondition ca 70-90 min.
(övning/max)
Knäböj - 150kg (dålig underrygg)
Benpress - 250kg
Bänkpress - 120 kg
Nosebreaker(Triceps) - 40kg
Jag har deffat nu sen första januari och bara märkt av att jag har gått från ca 102,8 till 101,9 - nyvaken. Ibland när jag väger mig under dagen så har jag fått upp all vikt igen och då känns det sjukt uselt..
Det jag behöver hjälp med är med hjälp av någon som kan deff att kolla på mitt upplägg och säga om det är bra eller dåligt, för just nu känns det inte som att jag kommer någonstans.
Nu efter 8 månaders rejäl bulk (och 2 år extra med lallande på gymmet) så behöver jag hjälp med deff! Och ja, jag har läst "Deffguiden".
Ålder: 19
Längd: 183 cm
Vikt: 101 kg
Dagligt intag hitills: 2600 kcal/210g protein
Dagligt intag under bulk: 3200kcal om inte mer
Mål: 85kg (eller tills jag ser bra ut) till Juni.
Jag tränar ca 5 gånger om veckan och har följande schema.
1: Bröst/Triceps, ex övn. kablar, nose breaker, triceps pull, incline dumbell chest
2: Ben, knäböj, benpress och fler maskiner för vader, baksida lår osv.
3: Biceps/rygg/kondition, ex övn. deadlift, biceps övn. med hantlar & kablar.
4: Axlar/Traps/kondition
5: Kondition ca 70-90 min.
(övning/max)
Knäböj - 150kg (dålig underrygg)
Benpress - 250kg
Bänkpress - 120 kg
Nosebreaker(Triceps) - 40kg
Jag har deffat nu sen första januari och bara märkt av att jag har gått från ca 102,8 till 101,9 - nyvaken. Ibland när jag väger mig under dagen så har jag fått upp all vikt igen och då känns det sjukt uselt..
Det jag behöver hjälp med är med hjälp av någon som kan deff att kolla på mitt upplägg och säga om det är bra eller dåligt, för just nu känns det inte som att jag kommer någonstans.