djwoodi
2013-01-15, 16:37
Tjena, har på senare tid märkt att jag har fått större mage (dock hård och känner magrutorna) och vill undvika ytterligare större mage :P
Jag är inte fet i övrigt utan har ganska schysst form, men magen putar ut mer och mer nu förtiden!
Tränar ca 4-6 dagar i veckan.
En ungefärlig dag på jobbet, i kostens synvinkel (Byggnadsarbetare)
6:45 - banan innan vi börjar (Trögt att få i mej mer såhär dags)
8:45 - Frukost(antingen 2stekta ägg+paket bacon eller Proteinpannkakor, hälften mjöl/whey80) och en dos creatin
11:15 - Banan + whey80, och om det blev över från proteinpannkakorna
13:30 - Lunch, oftast nått med pasta till:em: (har svårt att hitta nått annat)
~16:30 gym, sen proteinshake efter det och inom 1 timma mat igen, oftast nått med pasta därmed.
Är det så att jag har för stort intag av kolhydrater eller är det creatinets verkan?
Är det kanske så att HUR man tränar magen har med detta att göra? Jag är nog den som kör fler reps på just mage. ~15 reps per övning
Tack i förhand
Mvh
Jag är inte fet i övrigt utan har ganska schysst form, men magen putar ut mer och mer nu förtiden!
Tränar ca 4-6 dagar i veckan.
En ungefärlig dag på jobbet, i kostens synvinkel (Byggnadsarbetare)
6:45 - banan innan vi börjar (Trögt att få i mej mer såhär dags)
8:45 - Frukost(antingen 2stekta ägg+paket bacon eller Proteinpannkakor, hälften mjöl/whey80) och en dos creatin
11:15 - Banan + whey80, och om det blev över från proteinpannkakorna
13:30 - Lunch, oftast nått med pasta till:em: (har svårt att hitta nått annat)
~16:30 gym, sen proteinshake efter det och inom 1 timma mat igen, oftast nått med pasta därmed.
Är det så att jag har för stort intag av kolhydrater eller är det creatinets verkan?
Är det kanske så att HUR man tränar magen har med detta att göra? Jag är nog den som kör fler reps på just mage. ~15 reps per övning
Tack i förhand
Mvh