Logga in

Visa fullständig version : Eggehvite i urinen

Batistuta
2013-01-12, 23:47
For ca en uke siden gikk jeg opp 4-5kg i vannvekt og hadde ganske store smerter i hofter og hodet. Knærne mine var helt borte,anklene var skikkelig hovne og magen min var rett og slett bare rar. Jeg dro til legen etter 3 dager og fikk utskrevet vanndrivende som gjorde at jeg fikk ut alt vannet i løpet av 4-5 dager. Jeg bare lurer på hva det kan skyldes, legen tok noen blodprøver men har ikke fått svar på de enda. Jeg gikk forresten akkurat på do og oppdaget at når jeg var ferdig på do så hadde jeg noen som liknet på sperm som kom ut av tissen. Kan det være eggehvite i urinen? Jeg får i meg ca 1liter med eggehvite hver dag, så jeg bare lurer på om det kan være grunnen. Eller er det noen som har en aning om hva annet det kan være?

Det er ca en måned mellom bildene, men nå er jeg faktisk mer deffa enn på det første bildet.

Sverker
2013-01-13, 07:22
Äggvita i urinen har inget med det du äter.
Äggvita i urinen betyder små skador på njurarna som innebär att proteiner i blodet pressas ut i urinen.

Men mycket hård träning kan göra att små mängder protein pressas igenom njurarna. Det gäller alla som tränar.