handdator

Visa fullständig version : Erfarna BMR-köpare, se hit!

Naggan
2013-01-10, 16:33
Hej!
Jag har beställt hem lite saker ifrån märket BMR, bland annat Duramax och Animus, mycket bra omdömen på båda produkterna, kollade även på andra BMR produkter och samtliga har fått bra omdömen.

Eftersom jag beställde på en Torsdag (idag) och leveranstiden är 2-4 dagar så kommer jag få den på måndag/tisdag, så jag är helt taggad på att få köra igång med Animus då den verkar vara hur bra som helst, har sett att Ako Rahim kör med den också (sponsrad av BMR dock).

Jag skulle vilja veta av er som kört med Animus och Duramax tidigare om det är bra grejer och om ni har några tips på andra BMR-produkter och vad dom är bra till.

Har kört Jack3d, vilket jag inte tyckte funkade så bra för det stack bara i kroppen. Craze tyckte jag var bra dom första 3 träningarna, hade grym fokus, pump osv, men sen kände jag inte mera.

Ha det bra alla :) PZ

bigjepp
2013-01-10, 19:25
Hej!
Jag har beställt hem lite saker ifrån märket BMR, bland annat Duramax och Animus, mycket bra omdömen på båda produkterna, kollade även på andra BMR produkter och samtliga har fått bra omdömen.

Eftersom jag beställde på en Torsdag (idag) och leveranstiden är 2-4 dagar så kommer jag få den på måndag/tisdag, så jag är helt taggad på att få köra igång med Animus då den verkar vara hur bra som helst, har sett att Ako Rahim kör med den också (sponsrad av BMR dock).

Jag skulle vilja veta av er som kört med Animus och Duramax tidigare om det är bra grejer och om ni har några tips på andra BMR-produkter och vad dom är bra till.

Har kört Jack3d, vilket jag inte tyckte funkade så bra för det stack bara i kroppen. Craze tyckte jag var bra dom första 3 träningarna, hade grym fokus, pump osv, men sen kände jag inte mera.

Ha det bra alla :) PZ

Lustigt om du fick grym pump av craze då den inte innehåler något som ger pump.. Placebo effekten..

Birkharju
2013-01-10, 19:27
Jag har provat Animus två gånger och kände absolut ingenting. Kan ej rekommendera :)

Mr.Sjöborg
2013-01-10, 19:36
animus var helt okej, som standard PWO med synefrin/koffein kombo, tycker däremot att dom kunde skippat bcaa och lämnat plats för mer av det goda

Smakade duramax på fitnessfestivalen, sjukt god...och jag har prövat både en och annan aminosyra. Samtliga smakar var bra, men någon rosa historia var bäst

Lustigt om du fick grym pump av craze då den inte innehåler något som ger pump.. Placebo effekten..

Indirekt ger den kanske mer pump

Piggare - mer fokus - bättre utförande/kontakt - pump

Även om det är placebo så är det väll bra placebo

Kung atlas
2013-01-10, 19:54
Jag har provat Animus två gånger och kände absolut ingenting. Kan ej rekommendera :)

Håller med dig till 100% !

BMR var ett riktigt nedköp med tanke pris och effekt. Vissa smaker var ok men det är inget drag i produkterna.

MAESTRO
2013-01-10, 21:07
Kan rekommendera deras Duramax. Håller med tidigare talare gällande smaken, helt klart godaste aminosyra jag smakat. Dock är tyvärr priset en nackdel, blir dyrt rätt snabbt med nya burkar.

Amfksp
2013-01-10, 22:48
varför vill du köpa saker från just BMR? Tror du att du kommer se ut som ako? =)
"..och om ni har några tips på andra BMR-produkter och vad dom är bra till."

gregpl
2013-01-10, 23:00
Duramax inte värd priset. Animus är som de flesta pwos. Duzixon kör jag i perioder, upplever effekt men mest på libidot.

Zer4
2013-01-11, 01:38

Jag har fått pump utan några som helst preparat, alfa-aminosyrorna man intar finns faktiskt redan naturligt i kroppen, dock i mindre mängder. Sedan vet jag inte hur lätt det är att få pump utan pump-preparat, men går gör det. ;)

bigjepp
2013-01-11, 07:45
animus var helt okej, som standard PWO med synefrin/koffein kombo, tycker däremot att dom kunde skippat bcaa och lämnat plats för mer av det goda

Smakade duramax på fitnessfestivalen, sjukt god...och jag har prövat både en och annan aminosyra. Samtliga smakar var bra, men någon rosa historia var bäst

Indirekt ger den kanske mer pump

Piggare - mer fokus - bättre utförande/kontakt - pump

Även om det är placebo så är det väll bra placebo

Men att skriva att den ger ajuk pump är fel (enligt mig). Jämför man med en pump produkt så märker man skillnaden, lägg i tex 2g agmatine så händer grejer. Skrev aldrig att placebo effekten var dålig ;)

bigjepp
2013-01-11, 07:46
Jag har fått pump utan några som helst preparat, alfa-aminosyrorna man intar finns faktiskt redan naturligt i kroppen, dock i mindre mängder. Sedan vet jag inte hur lätt det är att få pump utan pump-preparat, men går gör det. ;)

Självklart får man pump utan pwo.. Grejen var att tss skrev att han fick sjuk bra pump av craze.

farsan baloo
2013-01-11, 11:48
Animus gav mig ingenting speciellt, betecknar den som ganska alldaglig. Duramax har jag inte provat, verkar dock dyr (antal portioner/ burk) + anges inte ens hur mkt av de enskilda aminosyrorna det är per portion. Suck

HerrM
2013-01-11, 12:18

Jag får pump praktiskt taget varje pass utan pwo. Fullkomligt nonsens att det skulle behövas tillskott för att få pump.
Får man inte pump tränar man inte tillräckligt hårt helt enkelt.

Fredrik_S
2013-01-11, 12:58
Frågeställningen är tyvärr fel.

Frågan borde vara vilka ingredienser i de produkter jag har provat är det som ger mig den här positiva känslan. Och sen borde frågan vara hur får jag tag på den ingrediensen billigare.

Naggan
2013-01-11, 13:17
varför vill du köpa saker från just BMR? Tror du att du kommer se ut som ako? =)
"..och om ni har några tips på andra BMR-produkter och vad dom är bra till."

Nej, jag kommer inte se ut som Ako och det tror jag inte heller.
Jag gillar BMR, kör med deras protelux. Vad spelar de för roll vad jag lägger pengarna på och vilka märken jag vill köra på? Jag frågar om ni vet om ni testat andra produkter, ska det vara så svårt att svara utan att komma med spydiga kommentarer?

Amfksp
2013-01-11, 14:19
För att du börjar i fel ände. Du ska fråga dig: Vilka tillskott behöver jag? VIlket märkde du köper spelar i princip ingen roll alls. Förstår inte varför du fokuserar på detta. Givetvis får du slänga pengar på exakt vad du vill, men du bör tänka om och kanske lägga pengar på större kvantitet istället.

hertzman
2013-01-11, 14:31
Produkter med en kombination av Synerphrine och koffein är det totalt säljsstopp på. Spännade att den här produkten verkar ha glidit genom nätet som alla andra fastnat i. Dessutom är den väl svensktillverkad? Ännu underligare i så fall.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

krubkungen
2013-01-11, 14:38
Det är ingen synefrin kvar i animus.(tror jag)
Korkat förbud, går ju köpa synefrin och koffein enskilt och sedan ta tillsammans.

bigjepp
2013-01-11, 16:29
Jag får pump praktiskt taget varje pass utan pwo. Fullkomligt nonsens att det skulle behövas tillskott för att få pump.
Får man inte pump tränar man inte tillräckligt hårt helt enkelt.

Dock skillnad på pump och PUMP...

Jorgen
2013-01-11, 16:31
Dock skillnad på pump och PUMP...

Ja, det ena är med små bokstäver, det andra med stora.
Annars är det ingen skillnad. ;)

Fredrik_S
2013-01-11, 17:22
Nej, jag kommer inte se ut som Ako och det tror jag inte heller.
Jag gillar BMR, kör med deras protelux. Vad spelar de för roll vad jag lägger pengarna på och vilka märken jag vill köra på? Jag frågar om ni vet om ni testat andra produkter, ska det vara så svårt att svara utan att komma med spydiga kommentarer?

Det spelar roll eftersom det är ointressant om någon testat en produkt och upplevt något. Det är däremot intressant vad en produkt innehåller och hur just de olika ingredienserna fungerar.

Inte vad någon annan känner och upplever. Att man upplever pigghehet av något som inte är upppiggande att man upplever pump av något som inte ger pumt att man upplever effekter som inte går att upplevas är extreeeemt vanligt och därför poängterar vi meningslösheten med sådana frågor....