Visa fullständig version : 1 lumparår senare.
. Nya bilder på sid 2.
Lägger ut ett par bilder. Jag har legat i lumpen under detta träningsår. Detta har medfört att kosten inte kunnat hållas riktigt som jag velat :/. Resultaten känns som om de är därefter. Nu är det dock bara två månader kvar i de gröna kläderna, sen blir det pumpa av :bpump: .
Om mig:
20 bast, knappt 100 pannor, ca 3 års styrketräning bakom mig.
Träning:
Försöker styrketräna ca 4 ggr/vecka. Kör ca 9 set/muskelgrupp. Reppsen ligger mellan 3 och 12. Vill även bibehålla en god kondition eftersom min kropp känns mycket friskare då. Senast jag sprang milen stannade klockan på 39min 30sek. Enl. mig rätt ok för min tyngd . :cool:
Kommentarer och KONSTRUKTIV kritik vore trevligt.
Ben, vita kalsonger=för ett år sen.
Dubbel biceps bakifrån, vita klasonger= 1 år sen.
DubbelB framifrån, vita kalsonger=1 år tillbaka i tiden.
Sparrisen
2004-02-14, 17:20
Tja, jag kan ju anmärka att hårväxten under armarna tilltagit under det senaste året... ;)
Annars så har det väl inte ändrats så mycket.
Man vet ju inte vilken bild som är ny och vilken som är gammal, men antingen har du blivit lite grövre plus lite mer deffad, benen ser ut att ha växt ordentligt!
Sen ser överkroppen nästan mindre ut på det jag tror är den nya bilden (till höger). Din vänstra kappmuskel ser lite konstig ut, den högra syns mycket bättre...
Sparrisen
2004-02-14, 19:11
Originally posted by Zakath
Man vet ju inte vilken bild som är ny och vilken som är gammal, men antingen har du blivit lite grövre plus lite mer deffad, benen ser ut att ha växt ordentligt!
edit: vita kallingar - gamla bilder :D Jag tänkte tvärtom ang håret...
scudmissile
2004-02-14, 19:14
man ser att främre axlar och biceps har blivit bättre :bpump:
Man ser ju grym förbättring på axlar o armar!
:thumbup:
Axlarna å låren har ökat bra... Mindre bra (men endå bra ) har vaderna,samt armarna gjort.....Ser även ut som du har fått mindre midja (även att du ser betydligt större ut nu ) kan i å försig vara större lats ?
Ser bra ut... :eating: :eating:
Originally posted by SwedeForce
edit: vita kallingar - gamla bilder :D Jag tänkte tvärtom ang håret...
Verkligen den konstruktiva kritik jag var ute efter :smash: :)
Thony: Jo, latsen har blivit lite större under det gångna året.
Supercharger
2004-02-16, 23:48
bra och fina ökningar:thumbup:..
Du verkar dock lite sne i ryggen, skadar inte att kolla den..
Sen så ser din högerarm ut att va lite större :naughty: ...
Man kan inte se riktigt på dina tuttar, men dem har nog fått sitt också... Bra rygg!! Och bra ben!!
wow imponwerande vad ett år i lumpen kan göra åt hårväxten under armarna
nä, axlarna och benen har ökat rejält :thumbup:
Bilderna tagna under midsommarhelgen en kompis som hade kamera jag vet att det inte är korrekta poser (full :/ ) men det kommer. Man tager vad man haver.
Gar gått ner ca 6kg i vikt sen de senaste bilderna. Känns som jag inte tappat spec mycket. Kan vara att man nu slipper lumpenmaten och kan äta bra mat.
Kommer ligga på +-0 intag tom augusti efter det börja gå upp igen.
rygg
Ingen korrekt pose men bättre än nada.
Varför har du deffat!?
Du ska bulka, tycker jag...
Börja bulka med detsamma, skit i beachen, träna hardcore ;)
Ser bra ut
Va gjorde du för tjänst?
om han vill gå på beachen får han la göra d.
förövrigt hoppas jag VERKLIGEN att du bulkat/bulkar nu Zakath du lovade.
zcream : annars bra ökningar på benen och du verkar vara deffad så det d ser helt ok ut!.
Originally posted by TCOG
zcream : annars bra ökningar på benen och du verkar vara deffad så det d ser helt ok ut!.
Ja klart ha sak om han vill, jag sa bara vad jag tyckte om man nu får det...
Ser förresten snyggt o deffat ut ;)
(men jag vill fortfarande se lite bulk...:em: )
Och ja, TCOG, jag bulkar. Men mer "kvalitetsbulk", vill inte lägga på mig för mycket onödigt fett. Men bilder kommer ju om ett par dar så då får du se!
Sitter o smaskar på 500g blodpudding nu så du ska inte klaga :D
Varför har du deffat!?
Du ska bulka, tycker jag...
Precis som jag skrev så börjar jag gå uppåt i Augusti :). Anl att jag gått ner lite var för att se vad som dolde sig under späcket. Är nere på 9,1% nu känns helt onödigt att gå ner mer. Så snart vänder det.
Träna tungt som äger så det ser jag bara fram emot :D
Originally posted by TCOG
Tackar.
Originally posted by Everest
Ser bra ut
Va gjorde du för tjänst?
KB på ING2. Var PlutC på Ledningsplut. Ska du göra/har gjort värnplikten? Ganska mycket OT PM:a mig.
Originally posted by zcream
Precis som jag skrev så börjar jag gå uppåt i Augusti :). Anl att jag gått ner lite var för att se vad som dolde sig under späcket. Är nere på 9,1% nu känns helt onödigt att gå ner mer. Så snart vänder det.
Träna tungt som äger så det ser jag bara fram emot :D
Härligt att höra!
Är själv lite nyfiken på vad som döljer sig under späcket så jag förstår.. :cheers:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.