handdator

Visa fullständig version : Ätardag över styr?

Karlssons
2013-01-05, 09:11
Nu äre såhära att jag har haft lov nu, och på lovet har jag kört 2 timmar cardio utöver alltså min vanliga styrkelyftning
Alltså
Styrkelyftning
Cardio 1 h

på kvällen
1h
PGA Utråkad!

Och det är såhär att jag har haft 2 såna hära grisätar dagar i veckan nu
Mår skit dagen efter

Har aldrig känt sånt hära sug förut

Alltså igår blev jag helt sjukt sur och grinig ont i huvudet och ett sånt sug

jag fick lov att fara och köpa massor av gris mat,

Det är det att med dom hära 2 extra timmarna cardio nu på lovet så äter jag endå typ lika mängd mat som när jag bara kör styrkelyftning när skolan är igång

Kan det vara så att jag äter så lite vanlig mat så jag får detta sug? för jag stannar i vikt utöver allt.

RykteT
2013-01-05, 10:38
Det här är en extremt ovetenskaplig anledning men jag kan säga att om jag äter mycket protein så tappar jag sötsuget. Äter jag mer Kolhydrater får jag istället mer sötsug så testa att ät lite keso så ska du se att du tappar sötsuget.

lolitalord
2013-01-05, 15:09
Nu äre såhära att jag har haft lov nu, och på lovet har jag kört 2 timmar cardio utöver alltså min vanliga styrkelyftning
Alltså
Styrkelyftning
Cardio 1 h

på kvällen
1h
PGA Utråkad!

Och det är såhär att jag har haft 2 såna hära grisätar dagar i veckan nu
Mår skit dagen efter

Har aldrig känt sånt hära sug förut

Alltså igår blev jag helt sjukt sur och grinig ont i huvudet och ett sånt sug

jag fick lov att fara och köpa massor av gris mat,

Det är det att med dom hära 2 extra timmarna cardio nu på lovet så äter jag endå typ lika mängd mat som när jag bara kör styrkelyftning när skolan är igång

Kan det vara så att jag äter så lite vanlig mat så jag får detta sug? för jag stannar i vikt utöver allt.

Såklart det kan vara därför, du skriver det ju själv. Glöm inte att äta bra med fett också.