Visa fullständig version : Alla 97-98:er kan ju snacka hära! :)
En tråd för alla 97-98:er som tränar om det nu finns några sådana men aja iaf, kan ju snacka om lite allt möjligt inom träning/bodybuilding! :)
Grabbar jag är född 94 hoppas det är okej att jag postar. Vafan kan man käka som är riktigt nice nu på kvällen, något protte rikt? brukar kö på keso men farsan slukade i sig den i morse, äggen tog han med.
Kom med förslag om ni vill... ;) ;)
Kvarg, tonfisk i olja på några mackor bruka sitta fint såhär på kvällskvisten, rekommenderar verkligen inte tonfisk med vatten fy o blää!
tonfisk i vatten brukar sitta fint såhär på kvällskvisten!
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
haha njaah den är lite äcklig tycker jag..
98, har man ens slutat med blöja då?
Fy fan, jag börjar nog bli gammal.
Diskriminerande tråd för oss gamlingar, är det tillåtet?
Förstår fortfarande inte varför ni ska ha en egen tråd :D rädd för äldre ?
Man ska visa respekt för äldre :d
Ps. kids! makrill i tomatsås (speciellt coops) är mycket godare än tonfisk i vatten! Ds.
98:or? Jag börjar bli gammal på riktigt.
Vart ska vi "gamlingar" hänga?
zeusden1
2013-01-04, 10:50
Andra tips;
Progression i träningen är A och O! Smacka inte ihop hantlar. Böj, marka och bänka tungt och sikta på att alltid lägga på vikt elle reps!
Sen är det trevligt att umgås med töser
Silencer
2013-01-04, 10:53
1998 känns fortfarande som framtiden för mig.
-94 var ett bra år.
Ok, nu ska ni lyssna på oss gamlingar. Lär er inte the hard way utan;
TRÄNA BEN!
och
FASTNA INTE I EN EVIG BULK!
För guds skull.
Jag skulle vilja säga:
Träna ben!
Var inte rädd för att bulka, ffa inte om du har svårt att gå upp i vikt och anser dig vara en "hardgainer" :P
(det här med att bulka är olika för varje individ)
AKTA ER FÖR SNIGGEL!
Se citat i signatur!
Andra tips;
Progression i träningen är A och O! Smacka inte ihop hantlar. Böj, marka och bänka tungt och sikta på att alltid lägga på vikt elle reps!
Sen är det trevligt att umgås med töser
*cupid*
Ät mycket isterband!
Isterband är så gott så de k*ullar i munnen!:d
AKTA ER FÖR SNIGGEL!
Se citat i signatur!
Haha :d
Haha är vi små?? det var ju snällt o blöjan har man då lagt på hyllar för ganska länge sedan, jag är 98:a bänkar 80kg, benpress 250kg och anser mig inte som så svag/liten?!?!?!
StarkaUlf
2013-01-04, 14:23
På kolozzeum skryter man inte om hur mycket man benpressar *facepalm*
Haha är vi små?? det var ju snällt o blöjan har man då lagt på hyllar för ganska länge sedan, jag är 98:a bänkar 80kg, benpress 250kg och anser mig inte som så svag/liten?!?!?!
Spelar ingen roll hur mycket du väger. Är man 98a så är man liten.
På kolozzeum skryter man inte om hur mycket man benpressar *facepalm*
Take it easy on him! Han är inte ens byxmyndig ännu! :d
Äntligen en tråd där vi äldre kan ge råd till yngre medlemmar, bra initiativ:
-Slarva inte med bänk/böj/mark men glöm för guds skull inte frivändningar/stöt och ryck heller, fantastiska övningar.
-Var trevliga mot andra människor, det kostar lite men ger väldigt mycket.
/Glen
Ja just precis ta det lite lungt vi får inte ens ligga ännu! :(
Ja just precis ta det lite lungt vi får inte ens ligga ännu! :(
Äsch det är väl bara några månader kvar? :d
Sen så handlar det ju enbart om att ha lagen på sin sida när man firar denna övergång, man ska ju hitta någon som vill samma sak och som inte är yngre än en själv :p
OnT:
Klart ni kan ha en 97/98-tråd. Men vi "gamlingar" kanske kikar in och skriver 3 av 4 inlägg i tråden så att ni får lite bra råd när vi tycker att ni behöver dem :D
Hahaha försöker hålla mig från tjejerna för tillfället dom sabbar bara träningen så en tjej, volvo o garage uppfart kan man skaffa sig lite senare.
Jodå det går alldeles utmärkt men finns dock inte så många 98:er på denna sida tror jag!? :(
http://www.regeringen.se/sb/d/11043/a/111986
Den här tråden är ett givet fall för DO.
Ta´t lungt ni får ju också skriva!
Ta´t lungt ni får ju också skriva!
För sent, dodel, du är redan anmäld. Kanske skulle ha respekterat oss äldre lite mer, va?
För åss som är födda 99 då???
För sent, dodel, du är redan anmäld. Kanske skulle ha respekterat oss äldre lite mer, va?
Haha :D
Unga har ingen respekt idag! :Virro
Haha så ni kan inte tänka er att det kan vara lite roligt att prata med såna som är i samma ålder om träning osv, speciellt när man är i den här åldern men visst får vi inte så okej för mig..
Haha så ni kan inte tänka er att det kan vara lite roligt att prata med såna som är i samma ålder om träning osv, speciellt när man är i den här åldern men visst får vi inte så okej för mig..
det är förmodligen smartare att prata med dom som är äldre ifall du vill ha tips om träning, kost osv. generellt kan dom mkt mer än en 14åring..
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Till och med jag känner mig gammal nu, tack för den :D
98, har man ens slutat med blöja då?
Fy fan, jag börjar nog bli gammal.
Ja, snart dags att börja med blöja igen va?
AKTA ER FÖR SNIGGEL!
Se citat i signatur!
This.
Jockefoten
2013-01-04, 15:36
Fan vilken ångest man får av denna tråden. Jag minns för tusan nyår 1998.....
Fan vilken ångest man får av denna tråden. Jag minns för tusan nyår 1998.....
Hahahaha skoja inte, nu sitter man och tänker "Jaha, så dom små parvlarna kan båda läsa, skriva och curla biceps nuförtiden :confused:"
Det bästa rådet jag kan ge er är att lyssna på dom som har tränat längre och är mer erfarna än er själva.
Givetvis är det jättetråkigt, alla gamlingar är dumma i huvudet, och man vet bäst själv när man är 15 - men det är en läxa man alltid lär sig förr eller senare.
Mitt andra råd är att ni ska hålla er till grunderna. Gainer, bicepscurl, och situps kommer inte att bygga en snygg fysik. Knäböj, marklyft, bänkpress, hantelrodd och frenchpress gör det däremot.
Mitt tredje råd är: Var inte rädd för att ta i. På riktigt alltså.
// Gammal och erfaren 19-åring som fortfarande har mycket att lära.
Hahaha försöker hålla mig från tjejerna för tillfället dom sabbar bara träningen så en tjej, volvo o garage uppfart kan man skaffa sig lite senare.
Det är bra att du har dina prioriteringar rätt iaf.
stolpskott
2013-01-04, 16:05
Wut? 98or på kolozzeum? Gå ut och lek med kompisarna istället för att sitta framför datorn... tänkte jag säga först men kom på att de är lika gamla som jag var när jag registrerade mig... :(
mattepatte
2013-01-04, 16:12
Spendera inte för mycket tid vid kolozzeum!
Nej de flesta här inne skojar nog bara med dig. Om du lyckas få den här tråden till en "samlingsplats" för 97/98:or så är det väl inget fel med det.
Många här som är erfarna tycker nog att man i den åldern har stor nytta av att lyssna på någon som tränat lite längre. Man får oftast inte så bra tips från sina jämnåriga i den åldern även om man såklart kan motivera varandra på ett annat sätt än en "gammal 30-åring" kan göra. :p
Så på det viset kan ju tråden vara bra men du kan nog förvänta dig att ni kommer få mycket kommentarer från de som är födda på 80- eller t om 70-talet (huga!).
Wut? 98or på kolozzeum? Gå ut och lek med kompisarna istället för att sitta framför datorn... tänkte jag säga först men kom på att de är lika gamla som jag var när jag registrerade mig... :(
stolpen, är du möjligtvis 91:a?
Robbmeister
2013-01-04, 16:18
På tok för katabolt att ligga? :thumbup:
Jag tror personligen att du kommer lika bra resultat även fast du har ett kvinnligt störmoment i ditt liv ;)
gratefuldead
2013-01-04, 16:26
Jag tror personligen att du kommer lika bra resultat även fast du har ett kvinnligt störmoment i ditt liv ;)
Jag tror på bättre resultat, till och med :naughty:
Nej känner han så så få honom inte på andra tankar!
Jag talar av egen erfarenhet (se mitt citat i andras signatur).
stolpskott
2013-01-04, 16:58
stolpen, är du möjligtvis 91:a?
Nope, 92a.
95% av trådens användare är garanterat äldre än 97:er :P
Tediiieee
2013-01-04, 17:08
http://i.imgur.com/0WiYj.gif
IN on 92a thread!
Jag har själv haft tjej samtidigt som jag tränat och jag kan säga med min "lilla" erfarenhet att jag inte tycker om det alls man kan inte tänka på tjejen när man tränar det går bara inte så nej tack ingen tjej i samband med träningen!!
Skippar man gymmet för att vara med sin tjej så tycker då "jag" att man har gått för långt!
Robbmeister
2013-01-04, 17:25
Nej känner han så så få honom inte på andra tankar!
Jag talar av egen erfarenhet (se mitt citat i andras signatur).
:laugh:
Jag har själv haft tjej samtidigt som jag tränat och jag kan säga med min "lilla" erfarenhet att jag inte tycker om det alls man kan inte tänka på tjejen när man tränar det går bara inte så nej tack ingen tjej i samband med träningen!!
Skippar man gymmet för att vara med sin tjej så tycker då "jag" att man har gått för långt!
Bara för att man har tjej behöver man inte gå runt och tänka på henne hela tiden och man behöver absolut inte offra sin träning för att umgås.
Fast sen kanske du trivs med att vara singel och då är det ju en annan sak, men att leva i celibat för att få så bra resultat som möjligt av träningen känns ju lite överdrivet :)
Kebab-Arne
2013-01-04, 17:28
Trodde tråden skulle handla om att fixa sprit till helgens fest och hur man raggar upp den snygga tjejen i parallellklassen. Sen kom jag på att jag var på Kolozzeum.
Haha ni är så komiska och som sagt ingen tjej i samband med träningen, det får jag skaffa mig när jag har jobb osv blivit "stor" fortfarande en bebis så knullpinnen mäter väl en 2 cm kanske!
Haha ni är så komiska och som sagt ingen tjej i samband med träningen, det får jag skaffa mig när jag har jobb osv blivit "stor" fortfarande en bebis så knullpinnen mäter väl en 2 cm kanske!
Äh ta med tjejen till gymmet för fan! :naughty:
Hur länge har du tränat dodel? Ser jäkligt bra ut av bilderna att dömma ;)
Nästan vidrigt vad tiden går snabbt...:confused:
Haha tack äntligen en stöttande kommentar, har tränat 1 år ganska exakt nu, får ju inte träna på gym egentligen men fick tillslut då dom såg att jag kunde träna osv har tränat lite med hantlar innan gymmet cirka 6 månader kanske,
Nu det året jag tränat på gym så kanske jag bara tränat ungefär 4 månader seriöst med kost osv så det tar sig sakta men säkert! :)
Andy.da.wohoo
2013-01-04, 19:24
+1 för fan :D
Ceejay har proteinpulver ute i skåpbilen barn!
GTSxQi1I8mI
Nu blev det tyst..
ångesten tog över, det är en förvånansvärd majoritet av äldre än 98-99 här inne :d
Haha jo det skulle man lätt kunna påstå! :D
Fast jag är fortfarande ung i sinnet så jag får vara här!!1
Haha klart din profilbild förklarar ganska grovt! :)
Nä vad säger ni grabbar om man skulle ta o knyta sig klockan har slagit 9 och vällingen är nere så Godnatt! :)
Robbmeister
2013-01-05, 16:02
Män mognar ändå aldrig
Nope, men kvinnor mognar alltid vid 14 års ålder.
Det har jag märkt av på stan...
Robbmeister
2013-01-05, 16:43
Det har jag märkt av på stan...
Favoritsysselsättningar: tjuvröka, dricka redbull och bete sig allmänt illa ;)
Dyrgripen
2013-01-05, 17:16
Du är en grabb.
Och det ska dom alltid skryta om också ojojoj....
OT; jag måste gå på toa nu.
OT; jag måste gå på toa nu.
Glöm inte tvätta händerna, aight
Kul att ni kommer igång med träningen så tidigt. Ni kommer äga sönder alla 20 åringar om ni ligger i med träningen från och med nu. Starta journaler nu så att ni kan se om träningen går framåt och sen är det skoj att kunna se tillbaka på när man var nybörjare.
Kör hårt :)
Haha, nja, tips från coachen: LÄS INTE gamla posts :D
Haha jodå det är roligt med träning, Så förbannat jobbigt med journal så ska man skriva upp varje pass, kommer ju skriva en vecka max sen orkar man inte mer hehe... :D
Reggade mig också när jag var kring 13, och finns det något specifikt råd jag kan ge så är det att inte ta träningen så himla seriöst. Man blir lätt fixerad vid skitdetaljer och tänker för mycket på träning de första åren, vilket gör att man kanske missar allt annat roligt i den åldern. Ta t.ex. det där med att det "inte går att ha tjej när man tränar seriöst"... Vafan? :D
haha varför inte ta den seriöst jag menar supa o sånt hinner man ju med och det men menar du att man blir less på träningen tillslut elr?? :)
haha varför inte ta den seriöst jag menar supa o sånt hinner man ju med och det men menar du att man blir less på träningen tillslut elr?? :)
Nu svarar jag istället för Difedy men ändå. Gillar du träningen så kommer du alltid hålla på med den. Det är inte liv och död för så länge som du håller på så kommer du bli biff ändå. Hoppa inte över saker i livet pga träningen. Låt träningen vara en del av livet istället.
Självklart kan man ta träningen seriöst, det var inte det som var poängen. :P Poängen var att man inte behöver vara så himla neurotisk i sin träning då det ändå inte hjälper så mycket. Så länge man håller sig konsekvent och inte övertänker det hela så räcker det alldeles ypperligt med ett beprövat träningsschema och en hyfsad kosthållning - resten är bara onödigt finlir som tar upp en massa tid. Tid som man kan ägna åt någonting annat.
http://i.imgur.com/j2tla.gif
passar bra här inne
Håller med ovanstående talare (eddy), samt spoon.
Det handlar om att lägga energin där den behövs - på gymmet. God kosthållning och stenhårda gympass är det som kommer att ge resultat.
Onödigt småpill som att hålla en psykotiskt strikt kost eller ständigt larva sig över konstant progression kan snarare vara kontraproduktivt.
Som att nojja över när man ska ta sitt EAA som total nybörjare, det är att börja i helt fel ände.
Som sagt, man ska ha ett liv också. Det finns många på den här brädan som kan berätta om sina erfarenheter av träningsträsket. :d
Haha jag är inte så väldigt petig uti kosten men jag gillar träningen och tar den seriöst men skiter inte i allt annat för det, har bra betyg i skolan och är ofta med kompisar samt jobbar på min pappas företag så allt lägger jag inte ned på träningen men jag gillar den och kommer att fortsätta som jag gör. :)
Det handlar om att lägga energin där den behövs - på gymmet. God kosthållning och stenhårda gympass är det som kommer att ge resultat.
Onödigt småpill som att hålla en psykotiskt strikt kost eller ständigt larva sig över konstant progression kan snarare vara kontraproduktivt.
Som att nojja över när man ska ta sitt EAA som total nybörjare, det är att börja i helt fel ände.
Som sagt, man ska ha ett liv också. Det finns många på den här brädan som kan berätta om sina erfarenheter av träningsträsket. :d
Denna posten borde klistras i kostforumet. Folk oroar sig för exakta kcal/macro/tillskottstajming in i hundradelar innan dom ens tränat ett år, det är galet.
Låt träning bli en del av livet istället för hela livet. Balans är ett nyckelord.
Du verkar ha bra inställning dodel, kör hårt
Väldigt bra att jag funnit mig till träningen redan i den här åldern, vågar inte tänka på hur jag kommer se ut när jag är kring 20 om jag fortsätter som jag gör!? :)
Varför är det så förbannat tyst?? har alla barn lagt sig? :(
Varför är det så förbannat tyst?? har alla barn lagt sig? :(
det är ingen chatt, det är ett forum :)
Självklart kan man ta träningen seriöst, det var inte det som var poängen. :P Poängen var att man inte behöver vara så himla neurotisk i sin träning då det ändå inte hjälper så mycket. Så länge man håller sig konsekvent och inte övertänker det hela så räcker det alldeles ypperligt med ett beprövat träningsschema och en hyfsad kosthållning - resten är bara onödigt finlir som tar upp en massa tid. Tid som man kan ägna åt någonting annat.
Bra posts som tål att läsas både 1 och 2 gånger.
Alla som varit med ett tag och har något i huvudet kommer att säga samma sak, så även jag. Detaljonanerande är så sjukt onödigt.
Uppmanar även alla att lyssna på Martin Berkhan i body radio, han är lite inne på samma spår, dvs. balans, att inte krångla till saker i onödan osv.
http://www.body.se/artiklar/radio/20121203/martin-berkhan-pa-body-radio
Patriarch K
2013-01-07, 10:57
Hur i hela friden kan man vara född 97-98?! Jag menar, då kom ju Monkey Island 3 och man hade året innan suttit och lirat Diablo 1 hur mycket som helst. Under den tiden föds det folk som dessutom sitter och skriver här på samma forum som jag och har uppnått någon form av intellekt?! Herregud - tiden försvinner för mig *screwy*
hur i hela friden kan man vara född 97-98?!
:d
Raschmus
2013-01-07, 11:11
Har du roligt med din träning kommer du träna oftare och längre. Tränar du ofta och länge blir du stor och stark. Att vara stor o stark är nog roligt, tänkte prova lite längre fram.
Lycka till! Kul att du är så hungrig!
Haha tydligen kan man vara född 97-98 jag e född 98 hehe! :D
Jodå bodybuilding är grejer det! ;)
När jag var ung var man tvungen att ha fått hår på snoppen för att få köpa gymkort.
När jag var ung var man tvungen att ha fått hår på snoppen för att få köpa gymkort.
Jag tror att mannen i kassan bara sa så till dig för att få se din pojkpenis.
:d
Finns det inga barn som vill snacka? :(
alphahanen2
2013-01-08, 22:53
Kan väl lika gärna hora ut mig här också. cofffee
Reggade mig också när jag var kring 13, och finns det något specifikt råd jag kan ge så är det att inte ta träningen så himla seriöst. Man blir lätt fixerad vid skitdetaljer och tänker för mycket på träning de första åren, vilket gör att man kanske missar allt annat roligt i den åldern. Ta t.ex. det där med att det "inte går att ha tjej när man tränar seriöst"... Vafan? :D
+1. Ha kul och tänk att det finns mycket viktigare saker än träning.
F.ö måste jag säga att du var en väldigt stark gosse. Fortsätt så :)
Hur i hela friden kan man vara född 97-98?! Jag menar, då kom ju Monkey Island 3 och man hade året innan suttit och lirat Diablo 1 hur mycket som helst. Under den tiden föds det folk som dessutom sitter och skriver här på samma forum som jag och har uppnått någon form av intellekt?! Herregud - tiden försvinner för mig *screwy*
Jepp, tänka sig. Det finns de födda 95 nu som får börja göra porrfilmer.
Helt sjukt dagens ungdomar... HAHAHA jaah så kan det vara! :D
HMS Laestander
2013-01-09, 04:33
Det känns för jävligt. 95or i trafiken också, fyfaan.
Det känns för jävligt. 95or i trafiken också, fyfaan.
Min syster och hennes vänner (97) får börja övningsköra! Say whaaaat *spy* Detta kommer inte sluta bra :D
edit: nej Dodel jag kommer inte hooka upp dig cofffee
Hur i hela friden kan man vara född 97-98?! ...
Ha ha, jag och mina kompisar trodde att våra småsyskon och deras kompisar som hade fötts efter månlandningen, den första, skulle bli helt verklighetsfrånvända. Inte för att jag komer ihåg den men jag tror jag minns när man körde bil där, lol, nej fel forum, flåt.
Ni är roliga ni grabbar! ;)
aronohman
2013-02-21, 20:52
97a här :) nån av er som har fundering på deff eller liknande till sommaren? :) har tänkt att ta bort ca 4 kg bara, men de kan bli lite svårt med skolmaten osv, hur gör ni?:) kolla gärna min journal mot drömkroppen! http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=194611&page=7
äntligen någon som bumpar min favorittråd :)
97a här nån av er som har fundering på deff eller liknande till sommaren? har tänkt att ta bort ca 4 kg bara, men de kan bli lite svårt med skolmaten osv, hur gör ni? kolla gärna min journal mot drömkroppen!
Njaah inte funderat på det, när man är så här ung så är det lättaste inte att lägga på sig så mkt så en deff kommer jag nog inte köra förrän på några år kanske, i mean wtf ba träna på, + att skolmaten alltid är densamma och det går inte att ändra på. Bygg på så drar du en bulk när du är en 17-18 år. :)
stahlberg
2013-02-21, 21:11
Först trodde jag att denhär tråden var för 97-98-åringar, och tänkte att om jag går in här (fastän det är lite i förtid) så fär jag diskutera med jämlikar. Det första inlägg jag läste handlade om en som hade 2cm:s penis, då trodde jag fortfarande att tråden var för mig.
Men sedan läste jag att en hade "tränat och haft tjej samtidigt". Så virila 97-åringar finns inte, 97-åringar tränar först och går sedan hem till tjejen. Så då förstod jag att man ska vara född på 90-talet i tråden. Och då tackar jag för mig och önskar alla lycka till!
Kvarg, tonfisk i olja på några mackor bruka sitta fint såhär på kvällskvisten, rekommenderar verkligen inte tonfisk med vatten fy o blää!Undvik tonfisk i olja, kass fettkvalité.
I'm out :cool:
stahlberg
2013-02-21, 21:15
Nu är det så att när man har skrivit något i tråden och sedan ska ut, så kommer man tillbaka för en liten stund. Och hoh (hör och häpna), då får man strax läsa om en 14-åring som funderar på att deffa. Och också om man (likt mig) i princip aldrig skriver om bodybuilding så måste man ändå göra ett inlägg till och säga, att en 14-åring ska börja deffa, det kallar jag vansinne.
Undvik tonfisk i olja, kass fettkvalité.
Okey, vad säger du om nötter (chasewnötter)?
knuckles
2013-02-21, 21:16
Får 99or prata hära??
Typ omöjligt att deffa i 14 årsåldern, bara att bygga på!!
Får 99or prata hära??
det är så sjukt att 99:or ens kan prata
Nu är det så att när man har skrivit något i tråden och sedan ska ut, så kommer man tillbaka för en liten stund. Och hoh (hör och häpna), då får man strax läsa om en 14-åring som funderar på att deffa. Och också om man (likt mig) i princip aldrig skriver om bodybuilding så måste man ändå göra ett inlägg till och säga, att en 14-åring ska börja deffa, det kallar jag vansinne.
Korv
aronohman
2013-02-21, 21:17
Njaah inte funderat på det, när man är så här ung så är det lättaste inte att lägga på sig så mkt så en deff kommer jag nog inte köra förrän på några år kanske, i mean wtf ba träna på, + att skolmaten alltid är densamma och det går inte att ändra på. Bygg på så drar du en bulk när du är en 17-18 år. :)
jå ja har tänkt samma sak... men jag har ändå o bygga från på kroppen, kommer ju inte va så seriös deff men bara för att lära sig lite om kost :)
Okey, vad säger du om nötter (chasewnötter)?Bättre.
knuckles
2013-02-21, 21:18
*gah!*
aronohman
2013-02-21, 21:18
vad har ni för stats då boys and girls? :)
15år (97 08 01)
184cm
ca 87kg i nuläget
mark:175 lätta kilo, tror ja sku kunna rycka upp 185.
benböj: 135x3 125x6
bänk: 105 relativt lätta kilon, 110 är inte långt bort!
Eller hur! Vem minns inte
ugotuom-nfU
som om det var igår :confused:
knuckles
2013-02-21, 21:21
ugotuom-nfU
Men gubben 99or ej millenium 1
vad har ni för stats då boys and girls? :)
15år (97 08 01)
184cm
ca 87kg i nuläget
mark:175 lätta kilo, tror ja sku kunna rycka upp 185.
benböj: 135x3 125x6
bänk: 105 relativt lätta kilon, 110 är inte långt bort!
15 år
177 cm
70 kg
Mark 120 kg
Böj 120 kg
Bänk 70 kg
Aronohman najs att du är bordi Pite, från kalix hära bara en 100km ifrån kanske! :)
Om du varit på IKEA i haparanda så har du kört förbi! :D
Markoolio-Millenium- Youtube
Det var bättre förr broder, det var bättre förr.. Det var en simplare tid, allting gick långsammare och det stod rätt till i världen.
aronohman
2013-02-21, 21:23
Aronohman najs att du är bordi Pite, från kalix hära bara en 100km ifrån kanske! :)
Om du varit på IKEA i haparanda så har du kört förbi! :D
ja de är ju inte så långt ifrån :) hör av dig om du är i piteå nån gång så kan vi dra ett pass ;)
14 år
180cm
har ingen koll på vad jag markar och böjer?! :O
Bänk 85-90kg
Drar med lite extra:
Militärpress 60kg
Bicepcurl (stång) 45kg
stahlberg
2013-02-21, 21:25
Philley : När jag skriver visdomsord så är det inte alltid folk tar dem åt sig. Detta gäller speciellt här i Allmänt, men det kan finnas undantag när jag skriver om träning (faktiskt). Inte för att jag ska kräva att någon född 99 eller när det var ska lyssna. Men mer än ett ord måste man väl kunna få ifrån sig fastän man är född på 90-talet? Visst är det mycket målande och uttrycksfullt när du skriver ditt enda ord ("korv"), men vad menar du?
ja de är ju inte så långt ifrån hör av dig om du är i piteå nån gång så kan vi dra ett pass
Jodå ;)
Btw har ni många gym i Piteå jag menar det är inte ett så stort samhälle och ändå har ni ett 24h gym?! :O
aronohman
2013-02-21, 21:29
14 år
180cm
har ingen koll på vad jag markar och böjer?! :O
Bänk 85-90kg
Drar med lite extra:
Militärpress 60kg
Bicepcurl (stång) 45kg
är svag i militärpressen... tränade aldrig axlar förut, så tar endast 50x6? typ
latsdrag 85x12,12
bicepcurl 40x10,10,10
tricep pushdown 68x10,10,8
hantelpress 32,5x10,8 40x4 dock så gick jag inte ner hela vägen då
bänkpress 80x10,9,9
lite sådär ligger ja till :) tränat ca 1,5 år :)
aronohman
2013-02-21, 21:31
Jodå ;)
Btw har ni många gym i Piteå jag menar det är inte ett så stort samhälle och ändå har ni ett 24h gym?! :O
nja de finns ju 4 stora gym typ, tex korpen, sensia, sensia24a, star. men då finns de ju många små By-gym :) men de räcker iaf
Rackarns du är la en stark typ du! ;)
Hur äre med kosttilskott grabbar? :)
aronohman
2013-02-21, 21:37
Rackarns du är la en stark typ du! ;)
Hur äre med kosttilskott grabbar? :)
endast protein pulver whey fx från ************ just nu :) sjukt gott och riktigt bra :) rekomenderar de verkligen, billigt o bra.
aronohman
2013-02-21, 21:38
endast protein pulver whey fx från ************ just nu :) sjukt gott och riktigt bra :) rekomenderar de verkligen, billigt o bra.
oj tänkte inte på att man inte får skriva in namnet... gymvaru,huset ;) grym butik!
knuckles
2013-02-21, 21:39
Tar min pwo före pass i läggdags :) annars amimo syror
Okey, själv kör jag från gym......sten :)
aronohman
2013-02-21, 21:41
Tar min pwo före pass i läggdags :) annars amimo syror
tycker du amonisyror ger nå? funderar på o köpa... vad heter de du använder? nå du rekomenderar? :)
aronohman
2013-02-21, 21:42
Okey, själv kör jag från gym......sten :)
vad för nå? :)
Jag är inte alls för PWO:s jag menar man vet inte vad dom innehåller osvosv så nej tack till det, jag kör också med amino (BCAA) man får mer tryck kanske lite bättre uthållighet osv, men det är definitivt bättre än PWO! :)
Kreatin finns också med på listan! :)
Just nu kör jag på Gainer pro, eftersom det var ett erbjudande 12kg för cirka 800kr "fynd" ;)
Kreatin
ZMA (drömmer) :D
BCAA
Men gubben 99or ej millenium 1
Vilket år tror du låten är från?
Philley : När jag skriver visdomsord så är det inte alltid folk tar dem åt sig. Detta gäller speciellt här i Allmänt, men det kan finnas undantag när jag skriver om träning (faktiskt). Inte för att jag ska kräva att någon född 99 eller när det var ska lyssna. Men mer än ett ord måste man väl kunna få ifrån sig fastän man är född på 90-talet? Visst är det mycket målande och uttrycksfullt när du skriver ditt enda ord ("korv"), men vad menar du?
Eftersom korv är gott och jag tycker om korv så förknippa jag korven med ditt mycket vis inlägg :)
stahlberg
2013-02-21, 22:04
Philley : Du har knappast läst många av mina inlägg här. Det är det inte många som har, de är alldeles för långa och språkligt invecklade. Den enda som läser mina inlägg här är Nitrometan, och honom har jag inte hört något av på länge.
Men nu till sak. Du skriver föredömligt kort och kraftigt, just vad jag borde lära mig. Jag kanske någon gång får en koorespondenskurs av dig i konsten att uttrycka sig kort?
Att just detta inlägg blev ganska kort beror på att jag raderade ut minst 10 rader i mitten. Jag hade berättat hur det kan gå när någon av misstag råkar läsa mina inlägg. Men så kom jag på att detta är en tråd för 14-åringar och raderade ut det.
Korv
http://www.jaguarforums.com/forum/attachments/xj-x308-xj8-xjr-27/31028-silly-thought-comments-welcome-ah_picard_facepalm-jpg?dateline=1358959381
Philley : Du har knappast läst många av mina inlägg här. Det är det inte många som har, de är alldeles för långa och språkligt invecklade. Den enda som läser mina inlägg här är Nitrometan, och honom har jag inte hört något av på länge.
Men nu till sak. Du skriver föredömligt kort och kraftigt, just vad jag borde lära mig. Jag kanske någon gång får en koorespondenskurs av dig i konsten att uttrycka sig kort?
Att just detta inlägg blev ganska kort beror på att jag raderade ut minst 10 rader i mitten. Jag hade berättat hur det kan gå när någon av misstag råkar läsa mina inlägg. Men så kom jag på att detta är en tråd för 14-åringar och raderade ut det.
Helt OT, men jag läser faktiskt dina inlägg och gillar att du håller en såpass lugn och sansad ton samtidigt som du visar att du är insiktsfull
Men det är fortfarande roligt att kalla dig röding :naughty:
:D
Har ni lagt er grabbs? :)
Nu gör jag samma sak själv men vafan kan ni inte låta 97-98´orna få vara ifred här inne eller?
stahlberg
2013-02-21, 22:17
Okej : Det är bara roligt om någon annan än Nitrometan orkar läsa mina inlägg. För det är naturligtvis sant att de är långa och krångliga.
Jag har faktiskt börjat läsa dina inlägg också, eller snarare lägga märke till dem. De är ofta roliga.
Och du får gärna kalla mig röding. Det passar egentligen ganska bra. Jag kan mycket väl tänka mig att t.ex mina inlägg i tråden om lönesänkning delar vissa åsikter med "de röda" samt skulle dras över med rödpenna av nationalekonomerna.
Angående den tråden lästes ju mina inlägg undantagsvis av en och annan. Men jag fick dem att sluta läsa till sist, tror jag. För jag skrev ett inlägg som var så långt att det tog upp människans utveckling i tusentals år.
aronohman
2013-02-21, 22:47
Har ni lagt er grabbs? :)
jo nu ska ja lägga mig :)
Nu gör jag samma sak själv men vafan kan ni inte låta 97-98´orna få vara ifred här inne eller?
jo tycker vi ska få komentera vad vi tycker o vill utan att ni ska komentera, den var ju som riktat åt oss ''yngre'', så ni kan ju komentera nån annan stans?
Hur gammal är du Philley?
Att jag fattar mig kort är för att jag inte har tålamod att skriva långa inlägg. Och en korrespondeskurs med mig skulle inte gynna din utveckling, snarare tvärtom.
Jag har läst några inlägg av dig och av de verkar du vara en väldigt sympatisk och klok människa. Ganska kul förövrigt hur du gitter skriva massvis med långa stycken. Men som sagt kul att läsa vissa av dina inlägg (sålänge de inte dissar mig).
Hur gammal är du Philley?
För att vara dryg så är jag 5833 dagar gammal.
För att vara dryg så är jag 5833 dagar gammal.
Du är alltså 15?!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.