Visa fullständig version : Hur slutade kvällen för er [Gäller alla kvällar]
Denna tråd gäller alla ute kvällar där ni vill dela med er om hur era kvällar slutade.
- Min kväll slutade med lite sorg, jag var på en efterfest hos min kompis med ungefär 13 väldigt vackra kvinnor, men jag var tvungen att åka hem för att skjutsen var där efter 30 minuter vilket bidrog till att jag nu är hemma forever alone.
BisonLGcrew
2013-01-01, 03:20
Började med lite bröst pb:n kl 23 och slutade med lite fystävlingar 01.00
Började med lite bröst pb:n kl 23 och slutade med lite fystävlingar 01.00
:hbang:
Sitter hemma förkyld, men jag lyckades städa lägenheten under denna missär xD
Helt åt helvete som varje nyår.
Inledde mitt nya år med en nyårskyss och sedan en rak höger från tjejen som är kär i mig. Bråkade i en halvtimme och gick sedan hem i två timmar.
Rikard Jansson
2013-01-01, 03:42
awesomesauce kväll
asså allt var bra egentligen för mig men ingen kärlek, har dock min fina kudde som jag älskar mer än något annat i livet just nu (Den sviker en i alla fall inte!)
Rikard Jansson
2013-01-01, 03:44
asså allt var bra egentligen för mig men ingen kärlek, har dock min fina kudde som jag älskar mer än något annat i livet just nu (Den sviker en i alla fall inte!)
pfft, allt blir så mycket roligare om man struntar i saker som att ragga brudar eller mucka eller whatnot och bara går ut för att ösa anyway;d
pfft, allt blir så mycket roligare om man struntar i saker som att ragga brudar eller mucka eller whatnot och bara går ut för att ösa anyway;d
det jag gjorde men det är i min ensamhet när jag lyssnar på adele somoene like you efter en kväll och ligger och myser med kudden jag tänker på tjejerna :d
Rikard Jansson
2013-01-01, 03:52
det jag gjorde men det är i min ensamhet när jag lyssnar på adele somoene like you efter en kväll och ligger och myser med kudden jag tänker på tjejerna :d
Nä, fyfan vad gött att få ha sängen själv och slippa awkwardness imorn^^
Ville inte ut, blev utdragen ändå.
Kom in på puben, men inte mina polare ( jag är 19, men ser ut att va typ 23 + hehe. De fråga inte mig om leg men mina polare. Va 23 årsgräns. Skägg ftw ).... Gick omkring o försökte hitta något, allt va stängt. Åker hem igen för att hämta alkohol. Drar ut o vandrar runt för att sedan möta upp ett gäng polare till mig men som inte de kände. Slutade med att två, tre styck av mina andra polare betedde sig som svin mot de andra ( fulla måhända, men deras omogenhet visade sig ) och de ville dra efter typ 1 timme så jag stack med dom, vi va nyktra.
Han märkte att han blivit av med sin mobil och en av de odrägliga av mina polare missförstod honom och trodde att han blev anklagad o de började bråka, blev nästan slagsmål ( fick hålla tillbaks honom ). Gick runt 1 h o leta / ringde för att se om han tappat mobilen men hitta inte... Gick väll sammanlagt runt från klockan 21:00 typ ändra fram tills nu, en jäkla massa cardio iaf :d. Men sämsta nyår någonsin....
Fick najs ögonkontakt med en söt brud på bussen dock hehe :d. Men är så jäkla blyg, speciellt nykter.
Borde ha stannat hemma, hade andra saker planerat men de blev inställda då de andra inte orkade och sen var de bara odrägligia efter.... Synd att det ska behöva va så, inte lät o skapa nya band om folk ska va otrevliga mot varandra.
Nä, fyfan vad gött att få ha sängen själv och slippa awkwardness imorn^^
Sant men ändå lite skoj :Virro
Rikard Jansson
2013-01-01, 04:07
Var inte alls taggad på att gå ut, satt hemma kl halv 8 och var rätt nöjd med att det skulle bli ett nyktert nyår. Då började dock en vän som jag ändå kände att jag var skyldig lite vänlighet pga diverse anledningar tjata om att jag visst ska ut, så bestämmer mig för att raka tuppkam och get my shit together, typ. Drar ut, orkar inte gå ända till honom utan stannar vid folkets hus där huvudfesten är, skippar alltså förfesten. Min vän sa tidigare att de skulle stanna hemma hos honom och bli så packade som möjligt innan de drar ut, då de inte ville lämna deras hund ensam för länge.
Bestämmer mig därför för att jag ska bli lagom packad själv tills de dyker upp för att matcha deras packadness. Sagt och gjort, kunde knappt prata när de äntligen dök upp, de var dock halvnyktra. Alla taggade för att vi skulle slåss vid tolvslaget, dock avslöjade vi att det var troll. Ryktet hade spridit sig till folk vi öht inte kände, 5 mil bort, så successful troll imo. Röjde satana på huvudfesten, blev som vanligt på nyår i folkets hus med öl, sprit och cider över hela golvet med trasiga flaskor överallt blandat med blod och fjortistårar, typ. Blev tjafs vilket var underhållande att kolla på, sen drack vi ännu mer sprit. Efter det dansade vi till låtar så som "du måste flytta på dig" och motley crue, och drack ännu mer sprit. Vi kom fram till att rom + cola + xcider winter var extremt gott, om än bögigt med allt glitter. Drog på efterfest, där vi först var 4 i en tvåa sen 24 ungefär, och drack ännu mer sprit och käkade pizza och nötter, sen fick jag skjuts hem.
Var inte alls taggad på att gå ut, satt hemma kl halv 8 och var rätt nöjd med att det skulle bli ett nyktert nyår. Då började dock en vän som jag ändå kände att jag var skyldig lite vänlighet pga diverse anledningar tjata om att jag visst ska ut, så bestämmer mig för att raka tuppkam och get my shit together, typ. Drar ut, orkar inte gå ända till honom utan stannar vid folkets hus där huvudfesten är, skippar alltså förfesten. Min vän sa tidigare att de skulle stanna hemma hos honom och bli så packade som möjligt innan de drar ut, då de inte ville lämna deras hund ensam för länge.
Bestämmer mig därför för att jag ska bli lagom packad själv tills de dyker upp för att matcha deras packadness. Sagt och gjort, kunde knappt prata när de äntligen dök upp, de var dock halvnyktra. Alla taggade för att vi skulle slåss vid tolvslaget, dock avslöjade vi att det var troll. Ryktet hade spridit sig till folk vi öht inte kände, 5 mil bort, så successful troll imo. Röjde satana på huvudfesten, blev som vanligt på nyår i folkets hus med öl, sprit och cider över hela golvet med trasiga flaskor överallt blandat med blod och fjortistårar, typ. Blev tjafs vilket var underhållande att kolla på, sen drack vi ännu mer sprit. Efter det dansade vi till låtar så som "du måste flytta på dig" och motley crue, och drack ännu mer sprit. Vi kom fram till att rom + cola + xcider winter var extremt gott, om än bögigt med allt glitter. Drog på efterfest, där vi först var 4 i en tvåa sen 24 ungefär, och drack ännu mer sprit och käkade pizza och nötter, sen fick jag skjuts hem.
Troll Level; Master!
nu ska det sovas, godnatt på dig!
Rikard Jansson
2013-01-01, 04:14
Troll Level; Master!
nu ska det sovas, godnatt på dig!
natti^^
billmaier
2013-01-01, 04:15
Kom äntligen hem och sova efter att ha fått vänta på taxi i en timme i regn och med blöta kläder. Har sett flera slagsmål som en kompis startade, räddade en person från att få stryk, och tänkte själv bli i slagsmål i taxikön. Dessutom träffade jag Gorgoroths manager och som även känner medlemmarna i Mayhem, Satyricon, Taake, 1349 osv. Kul att få lite bakrundsfakta om dessa band :)
Tre nummer trots lite ansträngning, känner mig bra. Blev en hel del sprit och var även duktig och avbröt ett eskalerande bråk.
stolpskott
2013-01-01, 05:09
Blev en jävligt trevlig fest fram till att några juggejävlar bestämde sig för att bryta mot raketförbudet i närheten av huset (hundarna blir rädda). Värden blir arg och juggarna tycker att han då kränkt deras heder. En av dom slår värden. Helvetet brakar lös. En timme senare nås slutsatsen att det är bäst att värden och han som slog får lösa det. Juggen blir en blodig sörja, alla går hem. Jag sitter spiknykter och väntar på bussen som går 8.
På ett sätt slutade kvällen såsom jag nånstans hajade hela tiden att den skulle. Jag blev full och rökte en massa trots förkylning. Men jag var verkligen inte beredd på att det skulle bli såhär riktigt nyårigt. Kysstes och dansade med en vän sedan länge, snackade djupsnack med diverse vänner och främlingar, erkände ett och annat, blev lite intresserad av nån jag aldrig träffat tidigare (verkade väldigt ömsesidigt), bröt arm på fyllan. Och allt detta hände utan att min enda flaska vin tog slut. Wtf??
Andy.da.wohoo
2013-01-01, 05:42
Slutade väldigt bra. Hade en fantastisk kväll, med många goda vänner. Saknade dock min flickvän under kvällen. Men jag är jävligt nöjd med kvällen. Mötte bland annat en person som tidigare påverkat mitt liv väldigt mycket och som satte min värld i gungning även ikväll.
Blev hemkörd av en gammal klasskompis från lågstadiet, väldigt kul att prata med igen efter alla år :)
Summa: Awesome kväll och jag hade askul.
Kom precis innanför dörren. Funderar på om man ska ta sig ett glas rött och runda av kvällen med någon riktigt go låt. Exempelvis denna:
KKYYAbGpw6A
Må väl och gott nytt år
/qwerty1
gustafffsson
2013-01-01, 17:44
gick i en trappen sen vart de svart och ja vaknade till längst ner i trappan efter 10-20sec med en mobil i bitar och ett hål i huvudet :/
HMS Laestander
2013-01-01, 18:21
Hade ingenting planerat. Blev tre grabbar med mycket bira hemma hos en polare. Drog ut vid tolvslaget för att se om man kunde hitta på något. Alla var antisociala. Önskade några gott nytt år, inga pussar, ingen pussy. Gick till donken och käkade, gick till macken och köpte glass, gick hem & kollade HIMYM och käkade glass, ris i frutti och halstabletter. Sen gick jag och la mig.
Den slutade med att jag bäddade ner en full pojkvän på soffan och sa " du får spy om du vill". Sen stoppade jag in öronpropparna och sov.
Jag trodde att det skulle bli en riktig skitkväll för jag var så ledsen efter att ha avslutat med psykologen som inte verkar tro att det finns nåt hopp för mig. Till slut pallrade jag mig iväg och handlade så att jag kunde pigga upp mig med pannkakor som jag åt framför Gladiatorerna och drack två folkcider. Det var himlans gott så kvällen blev ok ändå.
samtliga ger mig ångest.....
David Brent
2013-01-19, 09:57
Jag borstade tänderna, drog av överkastet från sängen och lyfte sedan på täcket...
... sen lade jag mig på sängen, under täcket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allt flöt på bra tills jag kom hem från krogen och spydde rätt rejält, fyllde en hel salladsskål :/
Jag slog på Dragon's Den men det verkar va nåt jävla bröllopsspecial istället för bizniz.
Hemma Gymmaren
2013-02-17, 23:07
Bf3 och daft punk mellan rundorna.
Hade inte tänkt dra ut igårkväll men blev så ändå, tänkte dock ta det rätt lugnt med alkoholen för att jag hade tränat så jag drack inte allt för mycket. Kände mig alldeles för nykter för att stå på dansgolvet och uppskatta det egentligen, menmen. Ganska händelselös kväll förutom att jag strulade med en fin brud innan jag drog till bussen..
Får se om jag vågar ta det vidare för fick imorse reda på att hon har en jävla dotter haha
Lachrillo
2013-02-17, 23:36
Hade inte tänkt dra ut igårkväll men blev så ändå, tänkte dock ta det rätt lugnt med alkoholen för att jag hade tränat så jag drack inte allt för mycket. Kände mig alldeles för nykter för att stå på dansgolvet och uppskatta det egentligen, menmen. Ganska händelselös kväll förutom att jag strulade med en fin brud innan jag drog till bussen..
Får se om jag vågar ta det vidare för fick imorse reda på att hon har en jävla dotter haha
Äh det går väll har lyckats träffa flera MILF's o jag är bara 21..
( dock ej alkhol relaterad start )
Kvällen;
<< be nykter på mitt rum allt lugnt
<< megafest i grupprummet.. alla super och sjunger karekoke
<< Fall asleep med kudde över huvudet
<< Wake up
<< öppnar dörren någon har somnat utanför min dörr.
<< går ner till grupp rummet, internatets japan tar en frukost bärs och äter köttbullar med "japan"-pinnar eftersom de inte får kallas Kinapinnar
???:confused:
Blev lite sömn & var tvungen att byta lakan 2 gånger. Jävla brudjävel säger jag bara ;)
Äh det går väll har lyckats träffa flera MILF's o jag är bara 21..
( dock ej alkhol relaterad start )
Kvällen;
<< be nykter på mitt rum allt lugnt
<< megafest i grupprummet.. alla super och sjunger karekoke
<< Fall asleep med kudde över huvudet
<< Wake up
<< öppnar dörren någon har somnat utanför min dörr.
<< går ner till grupp rummet, internatets japan tar en frukost bärs och äter köttbullar med "japan"-pinnar eftersom de inte får kallas Kinapinnar
???:confused:
Och jag fyller 19 på lördag ;) den främsta anledningen till att jag blev chockad var att ja trodde att hon var i min ålder... Ung är hon iaf
Bump ^^
Fylla, inga b-rudar som ville socailisera sig var dock endast på hemma fest där b-rudarna var rätt bittra av sig, trevligt att träffa gamla vänner och så vidare och tala med dom.. saknar dock de vackra kvinnorna med trevlig personlighet, vart gömmer de sig? :O
Min kväll slutade forever alone som vanligt. Just nu är jag så snål att jag inte ens är beredd att betala för att leva ut mina lustar vad det nu kan betyda, vare sig det gäller att göda groggluder eller bla bla. Känner inte ens för att koppla på charmen om det skulle öka chansen för ett ligg. Summan av mina erfarenheter säger mig att uppoffringarna inte är värda förtjänsten när det kommer till kvinnor. Har heller ingen dröm varesig det giller nåt objekt jag vill spara till eller... Tänke på något med glömde. Inget är speciellt viktigt. Men jag är inte deprimerad. Tror aldrig jag kommer hitta något speciellt värdefullt i mitt liv om inget mirakel sker och jag ändrar mig. Min realistiska uppfattning är att jag närmar mig 30, och vid 30 är en människas karaktär i princip satt i sten. Men men, inget att hänga läpp över.
David Brent
2013-05-25, 06:41
Bump ^^
Fylla, inga b-rudar som ville socailisera sig var dock endast på hemma fest där b-rudarna var rätt bittra av sig, trevligt att träffa gamla vänner och så vidare och tala med dom.. saknar dock de vackra kvinnorna med trevlig personlighet, vart gömmer de sig? :O
V-arför s-kriva b-rudar? V-erkar v-äldigt j-obbigt t-ycker j-ag.
Baronpanda
2013-05-25, 10:17
V-arför s-kriva b-rudar? V-erkar v-äldigt j-obbigt t-ycker j-ag.
För att man ska k-nulla b-rudar ju...
narcissisten
2013-05-25, 11:23
Min kväll slutade med att jag tog nattbussen hem och blev förföljd av en kille som egentligen inte alls skulle gå av på samma hållplats som mig. Så jävla glad att min kompis var vaken så jag kunde ringa. Fyfan.
Asså, serri? Fattar inte killar att de inte kan följa efter tjejer klockan tre på natten utan att skapa rädsla?
Min kväll slutade med att jag tog nattbussen hem och blev förföljd av en kille som egentligen inte alls skulle gå av på samma hållplats som mig. Så jävla glad att min kompis var vaken så jag kunde ringa. Fyfan.
Asså, serri? Fattar inte killar att de inte kan följa efter tjejer klockan tre på natten utan att skapa rädsla?
Nej det gör vi inte, alla vi killar följer efter tjejer på natten, det är helt normalt fattar du väl?
narcissisten
2013-05-25, 12:10
Nej det gör vi inte, alla vi killar följer efter tjejer på natten, det är helt normalt fattar du väl?
Ja, uppenbarligen verkade snubben igår tro det iaf :(
awesomooo
2013-05-25, 12:16
Började framför datorn och slutade även där precis som alla mina kvällar :)
Vissa är inte helt med i matchen mentalt, helt enkelt. Jag hatar att hamna bakom en tjej när jag promenerar sent om kvällarna. Känner mig alltid som en våldtäktsman.
Ute på sådant där striiiit räjs. Snabba bilar med stora motorer.
Det gamla vanliga: 90% av tiden spenderas på mackar, handelsplatsparkeringar och motorvägsrenen, 9% transport till platser där det skall köras och 0.5% på den faktiska aktiviteten. Övriga 0.5% spenderas med att försöka titta på vackra flickor, men inse att det inte går att se något för att det är beckmörkt.
detta hände mig
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/602998_570447153006872_325399968_n.jpg
666... vad är detta :confused:
Kollade på teve så sent att jag somnade och vaknade flera ggr på soffan, det har jag inte gjort på åratal. Gick till sist och la mig vid femtiden vilket gjort mig så trött att jag tänker strunta i träningen för att slippa stressa med picknickförberedelser. Tevenatten var så bra att det var värt det. Jag har klagat på senare tid över att det bara går tråkigt skit på teve, min favoritteve är skräckfilm och smaskig reality fullt av intrigen. Inatt såg jag äntligen "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", som visserligen var rätt kass, men skönt att äntöigen ha sett skiten. Sen gick ett gäng avsnitt av Highschool Reunion, smaskigare intrigteve får man leta efter! Jag har bara sett ett par avsnitt av denna säsong tidigare, så jag är jättenöjd över att den går i repris!
StarkaUlf
2013-06-02, 08:59
detta hände mig
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/602998_570447153006872_325399968_n.jpg
666... vad är detta :confused:
Du kan vara lugn. Du håller den upp och ner.
- Jobbade lite på en Shakespeare-grej som ska framföras på måndag.
- Spenderade två timmar med att tvätta tre lass kläder.
- Läste lite ur Terry Pratchetts Jingo.
- Bakade tre kladdkakor till morgondagens avslutningsfest för Neverwhere. Vi avslutade framträdanden hos teatern förra lördagen och tar igen festandet imorrn.
Fått några saker gjorda ändå :D.
Jag åt en tjej en gång, efter att ha kört upp tungan i 2an på henne och stött i en bajskorv så vart det pinsamt och vi beslöt oss för att sova istället. (srs)
Blindguard1
2013-06-02, 09:46
Jag åt en tjej en gång, efter att ha kört upp tungan i 2an på henne och stött i en bajskorv så vart det pinsamt och vi beslöt oss för att sova istället. (srs)
Aldrig kul när sånt där händer... Kan ju undra varför tjejen ger en tillgång till pärleporten när de inte är rena. Just att tungan fått sig en smak av hennes bruna skatt har aldrig hänt, men åderpålen kan man minst säga har haft samma otur, sen när man har träffat en dick-craving tjej så bryr de (hon) sig inte om det är lite kräm på den och smaskar gärna ändå...
Aldrig kul när sånt där händer... Kan ju undra varför tjejen ger en tillgång till pärleporten när de inte är rena. Just att tungan fått sig en smak av hennes bruna skatt har aldrig hänt, men åderpålen kan man minst säga har haft samma otur, sen när man har träffat en dick-craving tjej så bryr de (hon) sig inte om det är lite kräm på den och smaskar gärna ändå...
Kände ingen smak, munnen var ju redan full med andra smaker, nomsayin.. Jag började skratta, det var hon som inte ville fortsätta haha.. Jag bryr mig inte när Carnes JR råkar stöta i avföring, smällar man får ta när man leker Indiana Jones i grottor.
Mollestam
2013-06-02, 10:00
Åkte till Göteborg, drack några öl, gick lite på Liseberg, såg Biffy Clyro live, grymma, gick lite till på Liseberg och åkte sedan hem till Skåne.
StarkaUlf
2013-06-02, 10:16
- Jobbade lite på en Shakespeare-grej som ska framföras på måndag.
- Spenderade två timmar med att tvätta tre lass kläder.
- Läste lite ur Terry Pratchetts Jingo.
- Bakade tre kladdkakor till morgondagens avslutningsfest för Neverwhere. Vi avslutade framträdanden hos teatern förra lördagen och tar igen festandet imorrn.
Fått några saker gjorda ändå :D.
Lät kul faktiskt :) låter som ett spännande jobb du har over there!
I slutändan blev det att jag drack det där sista glaset med vodka. Hade glömt att jag blir dålig av vodka. Fylle-sms till en tjej jag träffat för några dagar sedan, bad om ursäkt i morse. Vaknade upp med ett blått hjärta på bröstet också (what the fuck?). Spydde, inte bakis dock.
Missade att äta middag, kom ihåg att dricka för många öl. Och lite sprit. *spy*
potatisgratäng, oxfilé, bea och fransk chokladtårta.
sen portugal-Sverige.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Magnus Larsson
2013-11-16, 10:12
Kollade lite idol och drack en magnumbutelj bollinger till det programmet samt fotbollen. När jag hade druckit upp åt jag ett halvkilo keso och lite torkad banan samt renkött. Myste lite med frugan i soffan tills min äldste son kom nerför trappen.
Efter att ungarna somnade blev det hembakade kanelbullar, glass och choklad med frun och tbbt på tv'n. På något sätt blev det nio timmars ostörd sömn innan barnen vaknade också. Dafuq?
shotta 350 ml jäger på förfesten, gick bra. hångla med en kvinna med bra utseende ca 30 ggr, har hennes nummer, blev inge "Ligga" för att hon bor hemma (dafuq), ska höra av mig imorgon som sagt (hon är antingen på imorgon eller inte)., hon svara på sms bra och hon skrev senast. (alpha style, marcus arelius.).
Nyss ätit kvarg och ätit ZMA tillskott, ska till sängs... gn kolo (kebab skulle vara nice) ;)
gratefuldead
2014-02-01, 07:53
Grymt som fan, precis kommit hem från efterfest. Luvin' the shit liksom. kommer bra snart när man ska upp kl 11 om typ 3h dvs.
frogmachine
2014-02-01, 11:23
Vad är det för kvinnor som spyr på fyllan?
Hade AW för en kollega som skulle sluta igår. Hans kväll slutade vid 22 däckad i en taxi hem, min slutade en timme senare i ungefär samma tillstånd. Gillar det inte alls...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.