handdator

Visa fullständig version : Bra för min vikt?

difaren
2012-12-21, 14:16
Hallå! Jag är en grabb på 16 år och väger cirkus 61kg.
Jag tar 60 i bänken, relativt ny där men ändå nöjd och jag undrar hur bra det är egentligen?

I marklyft tar jag nog minst 110kg.. har inte maxat ännu utan jag tänkte göra det ikväll!

Bild på mig förtillfället (http://www.ladda-upp.se/bilder/ktgqrmynkapemz/)

En liten bild på mig där, vad tycks? Behöver lite respons.

NNIF
2012-12-21, 14:23
finns en "skryt" del av formuet vettu :)

Störd
2012-12-21, 14:23
Definera '' bra ''. Skulle frågat, bra för min ålder? Istället. Då på 16 år så har du förmodligen inte hunnit komma så långt inom styrketräning om du nu inte haft föräldrar som pushat på dig för att tävla vid yngre ålder :P.

Ser helt normalt ut för mig, tränar på ett lite mer öppnare gym där alla '' vågar '' träna. Blev trött på personer som bara antog att jag var intresserad av att köpa inte så roliga preparat så bytade för x år sen kommer inte riktigt ihåg. Och där är det många killar i din ålder som tränar, de ligger väll på runt samma dom du.

Rikard Jansson
2012-12-21, 14:24
www.strstd.com

difaren
2012-12-21, 14:26
Skryt vill jag absolut inte beblandas med! Men jag vet liksom inte om jag ligger efter eller vad man nu ska kalla det ;)

NNIF
2012-12-21, 14:28
Skryt vill jag absolut inte beblandas med! Men jag vet liksom inte om jag ligger efter eller vad man nu ska kalla det ;)

jag menar, det finns en del av forumet där man postar bilder och stats vettu

Störd
2012-12-21, 14:29

Du ligger inte efter. 16 år tror jag är åldern då de flesta bryter sin gym oskuld.
Sen är det fler som hoppar av träningen än vad det är som stannar. Alla tycker inte att träning är kul efter X dagar,veckor,månader eller år.

difaren
2012-12-21, 14:32
Du ligger inte efter. 16 år tror jag är åldern då de flesta bryter sin gym oskuld.
Sen är det fler som hoppar av träningen än vad det är som stannar. Alla tycker inte att träning är kul efter X dagar,veckor,månader eller år.

Nej precis, jag har hållt på kanske 4-5månader nu, och som sagt så är bänken helt ny för mig!

mini
2012-12-21, 14:37
Om du är nöjd så är det ju bra. (Och det är bra rent objektivt också.) Träna på så kommer du få fler tillfällen att bli nöjd.
Och ignorera NNIF's tråkiga attityd.

MackeJuve
2012-12-21, 14:40
Jag tycker inte det är bra, men helt okej. Viktigaste är att du är nöjd.

difaren
2012-12-21, 14:43
Okej! Tack för kritiken :) Den snappas upp!

NNIF
2012-12-21, 14:58
Och ignorera NNIF's tråkiga attityd.

Jag är bara avis ^^

Nej men det blir alltid någon som säger "fel del av forumet" när liknande postas här.. men dom får inte skit :)