Visa fullständig version : "Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 "
Alltså dessa meddelande som dyker upp hela tiden så fort någon postar via mobilen (finns i mail också). Varför? Är det någon dålig ursäkt att få skriva som en kratta eller vad är grejen? Varför behöver jag den informationen?
Fishtank
2012-12-13, 10:30
Det är standard i Tapatalk att skriva ut att det är från Tapatalk och modellnamn på luren.
Man kan ändra om man orkar men tror inte någon orkar.
Jag försöker skriva halvkorrekt iaf men nej det är ingen ursäkt.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jo jag vet att det är standard men det ser muppigt ut och har man kvar det utan anledning så framstår man, i mina ögon, som mobil-inkompetent. Dessutom ställer till det när man citerar inlägg då det blir massa extra text.
Fishtank
2012-12-13, 10:41
Jaså?
Jag orkar då inte ändra bara pga det här forumet, kan vara bra att ha på vissa andra mer teknikrelaterade forum. Är ju inte vidare jobbigt att sudda ut texten i quotes.
Stör mig mer på alla som hashtaggar då.
Latissimus Dorsi
2012-12-13, 10:44
Oh the irony :D
redbullen
2012-12-13, 10:45
Kan man ta bort det på något vis, letat men hittar inte nämligen.
Kan man ta bort det på något vis, letat men hittar inte nämligen.
More -> Settings -> Tapatalk Signature
Sent from my balla telefon men inte auto-infogat
Fishtank
2012-12-13, 10:53
Oh the irony :D
Jag vet att det blev lite roligt att jag var första att ta det som gör runt 75% av mina inlägg via Tapatalk.
redbullen
2012-12-13, 10:56
More -> Settings -> Tapatalk Signature
Sent from my balla telefon men inte auto-infogat
Ahh tack ;)
Sent from my brevduva vid namn Östen using Tapapapapapatalk
drakfelt
2012-12-13, 12:39
Jag skriver mer eller mindre alltid korrekt ändå, men har signaturen för att folk ska begripa att jag inte just då tänker ge mig in i någon längre diskussion.
Postat via en mobil enhet
vicarious
2012-12-13, 13:27
Det ligger ju inlagt i marknadsföringssyfte/som reklam.
David Brent
2012-12-13, 14:13
Ja, riktigt jävla dålig stil.
Det ligger ju inlagt i marknadsföringssyfte/som reklam.
Jo det vet jag men det framstår ju ungefär lika puckat som dom som behåller plastfilmen över skärmen mer än 5 minuter.
drakfelt
2012-12-13, 14:30
Jo det vet jag men det framstår ju ungefär lika puckat som dom som behåller plastfilmen över skärmen mer än 5 minuter.
Hyser du agg mot alla former av signaturer eller är det de som innehåller just "Telefonmodell + Tapatalk"?
Att meddela om man sitter på en mobil enhet (som jag gjort några poster upp) tycker jag bara är informativt och kan göra att folk får en viss förståelse för att man inte kan ge sig in i en milslång diskussion just då.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.