Visa fullständig version : Badshortsmodeller
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-m%C3%A4n/badkl%C3%A4der/badshorts/frank-dandy-107/treasure-trunk-107363-29/
Alltså när jag ser modeller som dessa så undrar jag var världen är påväg? Ser ju hur ofräsch ut som helst.. *spy*
Ristretto
2012-12-11, 21:14
Ja, världen håller verkligen på att spåra ur.
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83152
Shortsmodellen eller modellen?
+1.
T1lvMJ-l0_A
Det där är ju badshorts som de såg ut förr. Så om vi ska utgå från historien så antar jag att världen är på väg mot att att boardshorts blir poppis som badbyxor igen. The infitit loop of fashion :d
Edit: Eller aha, menade kanske modellen som har badshortsen på sig.
Ja menar modellen som har dom på sig, sorry jag som skrev fel ;)
Haha! Menade det inte ordagrant ;)
älskarcola
2012-12-11, 21:21
chicken legs
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-m%C3%A4n/badkl%C3%A4der/badshorts/frank-dandy-107/treasure-trunk-107363-29/
Alltså när jag ser modeller som dessa så undrar jag var världen är påväg? Ser ju hur ofräsch ut som helst.. *spy*
vad är det som är "ofräscht?" att han inte vaxar benen som en kvinna? orakad i ansiktet?, själv tycker jag han ser helt normal ut.
Jaha? Vad är felet?
Mer än att hans överkropp ser lite snedtränad ut. :D
vad är det som är "ofräscht?" att han inte vaxar benen som en kvinna? orakad i ansiktet?, själv tycker jag han ser helt normal ut.
Att han är tanig, hårig på bröstet osv.. Tycker personligen att det ser bättre ut om modellen är vältränad och fräsch. Det gör att badshortsen ser bättre ut.
Jaha? Vad är felet?
Mer än att hans överkropp ser lite snedtränad ut. :D
tycker inte de ser ut som han tränat alls, helt vanlig sitta vid datorn snubbe är vad ja får intryck av.
Slartibartfast
2012-12-11, 21:26
Ur led är tiden.
Squamata
2012-12-11, 21:27
Att någon faktiskt gör en tråd för o klaga på hur en fullt normal och förmodligen väldigt snygg kille i mångas ögon ser ut är vad som får mig att tänka" var är världen på väg".. Sorgligt..
hahavaffan
2012-12-11, 21:29
Att han är tanig, hårig på bröstet osv.. Tycker personligen att det ser bättre ut om modellen är vältränad och fräsch. Det gör att badshortsen ser bättre ut.Hårig på bröstet? Oh noes, vilken slusk. Tittat för mycket på BB och andra inoljade semigheys på senaste eller?
Att någon faktiskt gör en tråd för o klaga på hur en fullt normal och förmodligen väldigt snygg kille i mångas ögon ser ut är vad som får mig att tänka" var är världen på väg".. Sorgligt..
Haha, förstår vad du menar ;) Nej men tidsfördriv för det första, sen är det kul att se vad andra tycker om det :) Gjorde det inte enbart för att klaga.
Hår på ett mansbröst. Var är världen på väg? I blame Freddie Mercury :d
http://www.papermag.com/uploaded_images/Pownall_Ron_001_Freddie_Mercury(2).jpg
Hårig på bröstet? Oh noes, vilken slusk. Tittat för mycket på BB och andra inoljade semigheys på senaste eller?
Haha, ja det är väl så!
tycker att när man jobbar som underklädesmodell eller liknande så tycker jag det är viktigt med en clean look, och att man är ganska vältränad. Finns en anledning till varför tjejerna som gör reklam för underkläder inte är blekfeta.
Du trollar just nu va? Vem i helvete bryr sig om en sån sak? Iof, jag är rätt glad över att du startade tråden, den fick mig att le ;)
börjar misstänka att TS största önskan är att vara badshortsmodell.
Herr Oberst
2012-12-11, 21:43
Nä nu jävlar. Jag rasar också!
Hoppas både sidan, modellen och badbyxedesignern blir stämda
Haha, känns som alla tog det här väldigt seriöst ;) Inte så att jag var dödsseriös och att det har var det viktigaste i mitt liv..
Jacob DG
2012-12-11, 21:52
Såklart det är viktigt att modellerna ska vara vältränade.
Vem vill beställa kläder och behöva få se på en blek och tanig modell som inte har någon kropps symmetri alls? Eftersom priset är sänkt så tror jag att kläderna inte säljer så bra när dom sitter på den där killen.
Vem vill beställa kläder och behöva få se på en blek och tanig modell som inte har någon kropps symmetri alls? Eftersom priset är sänkt så tror jag att kläderna inte säljer så bra när dom sitter på den modellen.
Det jag försöker säga.
Vem vill beställa kläder och behöva få se på en blek och tanig modell som inte har någon kropps symmetri alls? Eftersom priset är sänkt så tror jag att kläderna inte säljer så bra när dom sitter på den där killen.
Fast de har även sänkt priset på kläder som bärs av denna ståtliga unga man: http://nelly.com/se/kläder-för-män/sportkläder/shorts/rondorff-2347/swim-shorts-900505-911/
Är ni på webshoppar för att se sexiga killar eller beställa kläder?
De flesta plagg sitter allra bäst på "normala" killar, med andra ord: han ni hatar på. Givetvis använder då webshoppar dessa killar för att modella deras kläder.
Är ni på webshoppar för att se sexiga killar eller beställa kläder?
De flesta plagg sitter allra bäst på "normala" killar, med andra ord: han ni hatar på. Givetvis använder då webshoppar dessa killar för att modella deras kläder.
Kolla sexiga killar såklart!
Underkläder/badkläder brukar ses som ett undantag.
Jacob DG
2012-12-11, 22:00
Fast de har även sänkt priset på kläder som bärs av denna ståtliga unga man: http://nelly.com/se/kläder-för-män/sportkläder/shorts/rondorff-2347/swim-shorts-900505-911/
Tror inte att priset har sänkts pga modellen där, utan för att dom där badbrallorna såg ut som något katten släpat in.
Tricklew
2012-12-11, 22:06
Jag är på din sida Courus, vem fan vill köpa kläder om modellen inte är knullvärdig? Jag hade aldrig knullat med han, därför vill jag inte heller köpa hans badshorts. Samma sak gäller musik, Bob Dylan? 2/10 would not bang or listen to music. Justin Bieber? 10/10 would bang and listen to music.
Minimjölk
2012-12-12, 09:34
Vi skall inte underskatta modellens betydelse. jag var inne på en webshop för snygga underkläder nyligen och klickade igenom. Av en slump så var de dyrare och finare kläderna satta på de enligt mig "snyggaste" modellerna. Extra kul var det sedan när jag gick in på erbjudanden med nedsatta priser, det var inget fel på dessa kläder men bilderna och modellerna såg helt klart tråkigare ut och jag förstår att de sålt såpass dåligt så at tde nu hade dem ute för ca halva priset.
Kombinationen starkt varumärke med en snygga välkänd modell är ju det absolut bästa. Tänk er hur mycket någon är villig att betala för en sketen T-shirt som David Beckham poserar i och det står något flashigt märke jämfört med om killen i OP posat i samma tröja men med en sunkig H&M-logga. Även om det är samma tröja så hade försäljningen på den förstnämnda varit betydligt högre trots trippelt pris. De som valt den billigare är just de som vill vara sparsamma och/eller inte genomskådar marknadsföringen. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.