Visa fullständig version : Svenska skolor
Hittade ett klipp på tuben. Så här går det till i svenska skolor.....
http://www.youtube.com/watch?v=mFWfRssZuj8&feature=youtube_gdata_player
Scratch89
2012-12-07, 10:12
Jaaaaaaaaha? Vad är det du vill ha sagt?
Haha, skönt att någon ställde frågan. Jag undrade själv.
Jag vet en skola som inte är sådär, antar att du har koll på resten?
Okej? Tråkigaste jag sett.
yakety sax är ju bra, men videon var sådär måste jag säga.
Grazzafukkinrazzi
2012-12-07, 14:35
Att elever är idioter
+1. Elever är nog den största gruppen av idioter i Sverige.
WHITEFOLKS
2012-12-07, 14:36
Vem utav de är du? :D
Thelvino
2012-12-07, 14:38
Att elever är idioter
+1. Elever är nog den största gruppen av idioter i Sverige.
Vänta bara, om ett par år kommer de att springa runt på stan med järnrör..
Så där beter sig majoriteten av ungdomar har dom väl alltid gjort? Samma sak när jag gick i skolan för många år sen.
olle lindblad
2012-12-07, 14:48
Jaja. Så beter sig alla hela tiden. Överallt.
David Brent
2012-12-07, 14:50
http://i.imgur.com/FshIX.jpg
Givetvis den krampigaste
FAaan va koool video!!! xDDDD Shiiiit asso lerarna moste blivit sjukt lacka xDD ofta dom inte ringde typ era morsor och farsor?? :PPP
HMS Laestander
2012-12-07, 23:53
Givetvis den krampigaste
Haha.
För övrigt. Det sker i Malmö. Ingen är förvånad. INGEN.
Kunde lika gärna hänt i min skola där det inte fanns en enda invandrare, jag var själv en lika stor idiot i den åldern.
lite bus har väll ingen dött utav?, min gamla mellan stadie skola blev rånad på AK5or på 90 talet.. det kan man kalla sjuk skola.
Eddie Vedder
2012-12-08, 12:04
Kunde lika gärna hänt i min skola där det inte fanns en enda invandrare, jag var själv en lika stor idiot i den åldern.
Min tanke var samma. Sådär var det ju varenda vinter på högstadiet.
PixelMiner
2012-12-08, 17:50
Min tanke var samma. Sådär var det ju varenda vinter på högstadiet.
Vi hade ett episkt snöbollskrig när jag gick högstadiet (under tidigt 90-tal). "Svenskarna" (Svenskar och 2:generationens Finnar, Kroater, Serber) mot "Invandrarna" (relativt nyanlända bosnier och kosovoalbaner). Vi var säkert 150 personer som hivade snö- och isbollar mot varandra. Dessutom förekom rätt brutala "mulningar".
Det gick rätt livat till och tydligen var det någon av lärarna som fick syn på detta ifrån lärarrumsfönstret och såg hur det eskalerade. Till slut insåg väl rektor att han var tvungen att få slut på det på något sätt så han gick ut på skolans balkong och blåste i en visselpipa. Detta gjorde att alla slutade kasta snöboll för ett ögonblick. Rektorn sa då med myndig stämma att vi skulle sluta kasta innan någon blev skadad.
Alla kombattanterna tittade på varandra för en kort stund, sedan enades de två styrkorna mot den nya gemensamma "fienden". Rektorn fick ta skydd då 100-talet snöbollar regnade mot balkongen han nyss stod på. Kanske hade han ändå nått sitt mål, då alla elever hade blivit enats under gemensam flagg.
tossefar
2012-12-08, 17:53
lite bus har väll ingen dött utav?, min gamla mellan stadie skola blev rånad på AK5or på 90 talet.. det kan man kalla sjuk skola.
Varför hade skolan AK5or????
regementet förvarade dem där utan att någon visste, blev ett jävla liv sen när dom försvann :D
Hade inte ni det? Pinsamt..
Givetvis den krampigaste
R23astiKeg0
Ja, dagens ungdomar alltså. När jag gick i mellanstadiet hälldes det ut vatten på nätterna på en liten kulle på skolgården under vintern. Därefter lekte man "herre på täppan". Brukade sluta med ett antal hjärnskakningar varje vinter. Sen flög det ju in en och annan "isboll" genom fönstrerna på skolan varje vinter. Detta var en relativt lugn skola med förhållandevis skötsamma elever i en liten stad, men på vintern släpper alla hämningar...
awesomooo
2012-12-08, 18:25
Herren på täppan, snöbollskrig, fotboll/innebandy på is med snö som sarger och tacklingar var tillåtna :D Fan så mycket roligare man hade på den tiden!
Ja nej. Man kommer nog aldrig se en skola fri från dessa bus.
Frontalloben är inte mogen förrän i, 20-årsåldern eller senare?
Tyckte rektorn i Pixelminers inlägg gjorde ett gott försök och att det förmodligen var det bästa han kunde göra i situationen.
Vafan de gör ju inget i filmen eller?
Kastar in lite snö bara?
Kastar in lite snö bara?
Haha, förstår inte heller.
Kastar in lite snö bara?
+1.
Ja jösses, det är ju ungdomar inte bensköra åldringar.
Lite skojande får man räkna med. Fasiken jag har ju gjort liknande och jag ansågs som skötsam?
Nej, finns ju djävulskap som sker i svenska skolor idag men det här är ju bara lite levnadsglatt busande. Så länge det inte blir för mycket så.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.