Visa fullständig version : Fitnessfestivalen - Betalningsmöjligheter?
Kollar FF:s hemsida och tänkte det skulle kunna ligga under FAQ, men jag kan inte se ett skit.
Så, hur brukar det vara om man vill köpa tillskott på mässan? Ska man ha cash? Funkar kort?
Kollar FF:s hemsida och tänkte det skulle kunna ligga under FAQ, men jag kan inte se ett skit.
Så, hur brukar det vara om man vill köpa tillskott på mässan? Ska man ha cash? Funkar kort?
Det är de 110 utställarna själva som avgör ifall de har ordnat andra betalningsmöjligheter än kontanter.
Vissa kan ha gjort det, andra har det inte. Bankomat finns precis utanför mässans entré.
Förra året var det cash som gällde. Tror dock större aktörer hade kortbetalningsmöjligheter.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Viktor_Balck
2012-12-06, 21:24
Förra året var det cash som gällde. Tror dock större aktörer hade kortbetalningsmöjligheter.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
-LPna6mgveg
Mvh Kwon
Cash is king! Men vad jag minns har det i alla år funnits kortmöjlighet med. Ska du köpa så mycket då? Många webshoppar sänker kraftigt sina priser just denna helgen pga ff..
martikainen
2012-12-06, 21:57
min erfarenhet förra året var att de flesta tog kort, men som Magnus säger finns det bankomater i entrén till mässan, bara smita ut och ta ut pengar, brukar dock vara en del kö, finns även bankomater utanför entrén till mässan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.