Visa fullständig version : Snygga piké som inte är så dyra?
Thornblom
2012-12-02, 22:09
Någon som har bra tips om pikétröjor som är snygga (sitter bra) som inte kostar skjortan? :)
zeusden1
2012-12-02, 22:17
Snygga och sitter bra? Jäkligt öppet för tolkning faktiskt :D
Jag måttbeställde igår chinos+skjorta från tailorstore.se och de sysslar även med måttsydda pikéer. Visserligen är dessa inga märkeskläder men de sitter bra (efter dina mått) och du får själv välja hur de ska se ut (= subjektivt snygga för dig).
Köp dig en skjorta istället.
Någon som har bra tips om pikétröjor som är snygga (sitter bra) som inte kostar skjortan? :)
När börjar de kosta skjortan :P?
Thornblom
2012-12-03, 01:20
Tack zeusden1, ska kolla upp!
Nitz, prislappen på t.ex Lacoste har jag inte råd med ;)
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83152
Du kan skriva där också. :)
pike nu till vintern?
Skaffa dig långärmade isåfall, eller rugby-tröjor :)
kan också tipsa om tailorstore faktiskt! Du kan få långärmad pike där :)
Jukka Sejlite
2012-12-03, 10:01
6zXDo4dL7SU
allt från Lyle & Scott
inte om man ahr 47cm armar..
Förstår att dina armar är ett problem:rolleyes:
Min Hackett var trevlig. Dock lite över TS budget.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Thornblom
2012-12-04, 14:11
41cm då?
Slartibartfast
2012-12-04, 15:04
Lyle & Scott, Scotch and Soda.
Pretorian
2012-12-04, 15:40
Lacoste har de bästa enligt mig. De sitter bra och håller LÄNGE. Har flera äldre som jag köpt för 10-12 år sen (vissa ännu äldre). Jag tycker inte det blir så dyrt om man kan ha kläderna så länge.
Har haft några från H&M men de var inte så snygga efter några tvättar så det blev lite för dyrt.
Även Ralph Lauren gillar jag men de kostar nästan det dubbla jämfört med Lacoste.
Knatcharn
2012-12-04, 16:34
Lacoste har de bästa enligt mig. De sitter bra och håller LÄNGE. Har flera äldre som jag köpt för 10-12 år sen (vissa ännu äldre). Jag tycker inte det blir så dyrt om man kan ha kläderna så länge.
Har haft några från H&M men de var inte så snygga efter några tvättar så det blev lite för dyrt.
Även Ralph Lauren gillar jag men de kostar nästan det dubbla jämfört med Lacoste.
+1, Lacoste. Även Hilfiger har schyssta. Åk till Barkarby Outlet eller nåt sånt ställe så kostar pikéerna 2-300 istället för 7-900 :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.