Visa fullständig version : Magnesium
Hej! Var kan man köpa magnesium för bättre grepp? Apoteket säljer men det kostar 100 kr för 100 gram, känns lite väl saftigt..
Är det här ett alternativ?
http://www.addnature.com/ (sök på magnesium)
Tack på förhand!
shirunai
2004-02-11, 00:07
Ett alternativ är att du köper av mig, men är det riktig magnesium de säljer på apoteket, är itne det tillskottet magnesium ? neh det låter för för billigt för mängden, det lär det inte vara.
Annars kan du köpa från Shirunai´s Träningsbutik, lagret är i Örnsköldsvik. 100kr för 156g magnesium, 3 block ränger länge. Inköpspris 8kuber 240kr
edit: ops 154g
shirunai
2004-02-11, 00:08
Du kan komma och hämta det om du vill, ring innan.
Bor på sörliden, du kan ju pm:a mig om du är intresserad eller skriva i tråden
Originally posted by shirunai
Ett alternativ är att du köper av mig, men är det riktig magnesium de säljer på apoteket, är itne det tillskottet magnesium ? neh det låter för för billigt för mängden, det lär det inte vara.
Annars kan du köpa från Shirunai´s Träningsbutik, lagret är i Örnsköldsvik. 100kr för 156g magnesium, 3 block ränger länge. Inköpspris 8kuber 240kr
edit: ops 154g
Vet faktiskt inte om det är tillskottet.. antar det, men frågade tanten på apoteket om magnesium till t.ex. klättring och då sa hon att hon visste vad jag menade. Jag frågade också vad det egentligen användes till och hon sa medicinskt syfte, vad det nu innebär?
Men vad bra att du har! Bästa möjliga lösning!
Ett PM kommer som en oljad blixt =)
Magnisia/magnesium skiljer väll sig lite..
Men visst är de grymmt bra att ha närr man tränar, fanns på mitt förra gym som var ett rent tynglyftar gym från början.
På gymmet jag är på nu har inget, men dom har faan inte vikter så att det räcker till heller :insane:
jaja, får välla ta å köpa ett block nån dag
Marcus
Arne Persson
2004-02-11, 11:14
Ring 040-948888 och beställ!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.