Visa fullständig version : Netflix - tipsa om filmer
Tja! Nu tycker jag att alla vi som har Netflix lägger in tips på bra skit som finns att se på Netflix. Jag vet att det finns andra filmtrådar, men skönt om folk ville diskutera filmer och serier just från Netflix, så blir det lite enklare. Jag kan börja!
In bruges 9/10, riktigt skön rulle! Älskar stuket, dialekterna och framför allt Colin Farrell :D
Horrible Bosses 8/10, en av de bästa komedierna jag sett på länge, några riktigt roliga kommentarer och scener förekommer!
Så jäkla skumt deras utbud... Jag har amerikanska Netflix utbudet, men det finns massor med filmer som inte finns där, exempelvis de du just nämnde, inte heller finns någon av Matrix filmerna.
Ganymedes
2012-11-22, 18:26
Half past dead med Steven! ;)
Ok - bästa där är Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Så jäkla underbar!!
Så jäkla skumt deras utbud... Jag har amerikanska Netflix utbudet, men det finns massor med filmer som inte finns där, exempelvis de du just nämnde, inte heller finns någon av Matrix filmerna.
Kanske för att du har just det amerikanska utbudet och jag det svenska(?) Vet inte, spekulerar bara!
BigSpawn
2012-11-22, 18:40
Såg The Men Who Stare at Goats, den var helt ok om mangillar flummiga filmer
The usual suspects
Half nelson
Chinatown
Platoon
21 gram
In the name of the father
Lost in translation
Thin red line
The office (U.S. & U.K.)
Breaking bad
isterbuk
2012-11-22, 19:39
Bra tråd, hagla på med tips! :P Bra dokumentärer vore kul om någon satt inne på :)
Ganymedes
2012-11-22, 19:48
Dokumentärer: Finns en del bra TED och man ska inte missa Blue Planet eller Planet Earth.
planet earth
nature's greats events
pumping iron eller den svenska titeln lyfta skrot
apocalypto
gabriel iglesias - hot and fluffy
kevin hart
being liverpool för alla liverpool fans
är vad jag har och komma med.
Scream 1,2,3
Tomten och trolltrumman
Into the wild
Timeline
Bert
Little Britain
Ankliv
Sons of anarchy
Exit trough the gift shop
http://www.imdb.com/title/tt1587707/
Utan att spoila för mycket så är det en dokumentär som börjar med en kille som folk tror gör en dokumentär om graffitikonstnären banksy.
Mycket intressant utveckling av en man som man inte vet om han är galen, ett geni eller både och.
Louie ck och Bill burr standupen. Lättare roligast på scenen. (kan vart rekommendera burrs mm podcast, har följt den i 4 år nu)
Ganymedes
2012-11-22, 20:11
Johan Glans ståupp-komik var över förväntan faktiskt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.