Visa fullständig version : Dags för deff och få fram magrutorna
Tja,
Nu är det dags för deff och undrar hur jag ska göra för att få fram magrutorna, Väger 70kg morgonvikt och är runt 176cm.
Och hur länge ska jag köra kondition alltså springa på springbandet räcker 40 min i lågt tempo enligt maskinen brände jag tror jag 400 kalorier och tex till lunch ska jag äta en sallad istället för en hamburgare eller fisk med potatis? Jag tänkte att om man börjar deffa nu och sedan går man över till att bygga muskler hinner magrutorna komma fram till nästa sommar?
Det var allt för mig har säkert missat nåt det är bara att fråga:)
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
Okej fattar inte riktigt med kolhydraterna hur mycket ska jag äta och hur man räknar ut hur mycket man ska äta fanns nån formel:)
Okej fattar inte riktigt med kolhydraterna hur mycket ska jag äta och hur man räknar ut hur mycket man ska äta fanns nån formel:)
Läs igen.
Tja,
Nu är det dags för deff och undrar hur jag ska göra för att få fram magrutorna, Väger 70kg morgonvikt och är runt 176cm.
Och hur länge ska jag köra kondition alltså springa på springbandet räcker 40 min i lågt tempo enligt maskinen brände jag tror jag 400 kalorier och tex till lunch ska jag äta en sallad istället för en hamburgare eller fisk med potatis? Jag tänkte att om man börjar deffa nu och sedan går man över till att bygga muskler hinner magrutorna komma fram till nästa sommar?
Det var allt för mig har säkert missat nåt det är bara att fråga:)
Det går liksom inte att säga "spring 30min varannan dag och ät potatis med fisk till lunch så kommer du få magrutor"
Ligg på 500-1000kcal underskott/dag, ät 2g protein/kg kroppsvikt och styrketräna. DÅ kommer du troligtvis få fram magrutor.
Men är det inte bättre att deffa först och bygga muskler sen? och om jag ligger på underskott så går jag väl ner i vikt eller måste man gå ner till en viss vikt?
Förlåt om jag frågar mycket är som sagt noob vad det gäller träning:)
sandstorm
2012-11-22, 23:09
1. Styrketräna tungt som vanligt
2. Ligg på ett kaloriunderskott (500kcal under dagsbehovet varje dag brukar rekommenderas)
3. Hoppas att du har tillräckligt med muskler för att rutorna ska komma fram
Men igen, läs guiden i länken du har fått. Läs den många gånger!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.