handdator

Visa fullständig version : Muskelökning

egg2
2012-11-21, 20:52
Tja! Söker efter kapslar som gör så jag går upp i vikt samt att musklerna blir större. Vad rekommenderar ni?

andeem
2012-11-21, 21:01
Jag rekommenderar att du äter mycket mat och tränar hårt.

Edit: De kapslar som gör att musklerna blir större är inte tillåtna. Och för att gå upp i vikt behöver du äta fler kalorier än du förbrukar. Trist, opraktiskt och dyrt att göra i kapselform.

RykteT
2012-11-21, 21:02
Vi får icke diskutera läkemedel eller drogklassade substitut så det tar vi inte ens upp!

Tror inte det finns det du söker efter! Vad är det för fel på proteinpulver och kreatin?

andeem
2012-11-21, 21:07
Tar du 10 kapslar BCAA, 2-3 kapslar fiskolja samt en påse Dumle om dagen utöver din vanliga mat har du lite att bygga av.

älskarcola
2012-11-21, 21:13
dat dere celltech

egg2
2012-11-22, 21:45
Är inte ute efter drogform haha.

Jo, det är klart. Det var jag ju gott själv annars hade jag ej skrivit det ju. Har dock svårt för att äta så. Trodde det fanns något liknande som proteinpulver att man gick upp i vikt samt byggde muskler.

Fyllot
2012-11-22, 21:53

Jo, det är klart. Det var jag ju gott själv annars hade jag ej skrivit det ju. Har dock svårt för att äta så. Trodde det fanns något liknande som proteinpulver att man gick upp i vikt samt byggde muskler.

Gainer min son.

dappe
2012-11-22, 22:22

haha, om du hittar detta mirakel-tillskottet så hör gärna av dig. *rolleyes*

strikt
2012-11-22, 22:24

Vitt bröd, fika bröd, godis, pizza, hamburgare.

Frossa och träna hårt!

Past0rn
2012-11-22, 22:30
Tja! Söker efter kapslar som gör så jag går upp i vikt samt att musklerna blir större. Vad rekommenderar ni?

prövat kreatin??